Ik heb al een schema gevolgd en ben nu in between schema's (wacht op een armband, zodat ik met Runningkeeper Evy 2 interval kan doen).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:49 schreef goofy_goober het volgende:
Volg een schema en ga 's avonds hardlopen.
http://www.netfysio.nl/artikelen/training/hardlopen.php
gaat niet alleen om de kiloos afvallen, van hardlopen wordt je eerst strakker maar val je minder af. Je krijgt weer een taille en een beter figuur....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:55 schreef douche-eendje het volgende:
Dat rokje sla ik ook nog wel even over, eerst maar 20 kilo afvallen. Vanavond les 3, hoop dat ik hem vol ga houden.
Ik heb 2 Nike rokjes zonder broekje (mijn voorkeur trouwens) en 1 Nike met broekje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:31 schreef Lush-lady het volgende:
@kieskeurig: welke rokjes zijn aan te bevelen?? ik wil wel graag een rokje met een kort broekje
Als ik alleen van hardlopen een taille en een beter figuur zou krijgen zonder af te vallen zal het een magisch wonder zijn vrees ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:47 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
gaat niet alleen om de kiloos afvallen, van hardlopen wordt je eerst strakker maar val je minder af. Je krijgt weer een taille en een beter figuur....
*levend bewijs!*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik alleen van hardlopen een taille en een beter figuur zou krijgen zonder af te vallen zal het een magisch wonder zijn vrees ik. Naast het hardlopen ben ik ook al een aantal weken goed op weg met een ander eet/leefpatroon.
De rest van mijn hardloopkleding is bijna ook allemaal van nike, en idd die dri-fit van hun zit echt heerlijk. Ik ga toch wel voor een rokje met broekje, ben bang dat ik me anders zo bloot voel,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb 2 Nike rokjes zonder broekje (mijn voorkeur trouwens) en 1 Nike met broekje.
Ik vind hun dri-fit persoonlijk erg prettig![]()
Ze waaien trouwens absoluut niet op, daar was ik in het begin wel bang voor
Geen idee hoeveel cm ik kwijt ben, maar m'n huid is strakker / stevigerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:31 schreef GotC het volgende:
[..]
*levend bewijs!*
Ik ben geen kilo afgevallen sinds juli 2010..maar wel 15 cm van m'n taille kwijtgeraakt
En ik val ook in het overgewicht deel (zou 10 kg moeten afvallen)
Ik moest 23 kilo afvallen, inmiddels zijn er "nog maar" 20. Dus ik steek mijn kop voorlopig in het zand en ren gewoon verderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:31 schreef GotC het volgende:
[..]
*levend bewijs!*
Ik ben geen kilo afgevallen sinds juli 2010..maar wel 15 cm van m'n taille kwijtgeraakt
En ik val ook in het overgewicht deel (zou 10 kg moeten afvallen)
Kan je niet iets vastklemmen, balletje of sleutels. Heb je minder last van je zweethanden misschienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Nou het ging weer ruk. Ik ga te snel van start en daardoor heb ik er ook sneller genoeg van. Ik heb bovendien de hele tijd last van zweethanden (irritant, want ik loop graag met gebalde vuisten) en ik vind lopen in het zonnetje helemaal niet fijn, sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |