Maar je hartslag gaat wel omlaag. Je kan dan ook 5 minuten hardlopen, 1 minuut wandelen, en dan weer 5 minuten hardlopen etc. Dan is je hartslag ook nooit normaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef GotC het volgende:
[..]
In principe is zelfs 5 min achter elkaar een duurloop. Maar het gaat eigenlijk om je hartslag, niet afstand of tijd bedenk ik me nu. Mijn hartslag gaat niet ineens naar een normaal tempo zodra ik 1 min wacht op een stoplicht.. dus dan kan je het wel zien als duurloop
En zit op mn werk, met mobiel![]()
Goed voornemenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef zquing het volgende:
Ik ben ook maar eens begonnen met hardlopen, na een jaar lang gezegt te hebben dat ik zou gaan beginnen. Doelstelling is de 10kilometer AMC loop op 22mei in iets meer dan een uurtje.
Heb geen idee of ik het ga halen, conditie is momenteel behoorlijk waardeloosMaar ik ga er zeker voor trainen
Les 2 bedoel je?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:17 schreef douche-eendje het volgende:
Net evy2 gelopen maar merk dat mijn enkels het vooral zwaar hebben met mijn nieuwe schoenen... pfff.
Zeker verstandigquote:Op maandag 7 maart 2011 10:23 schreef DarkElf het volgende:
Loop afgebroken vanmorgen wegens gevoelige voet. Lijkt in zeer lichte mate op mijn eerdere blessure (alleen dan de andere voet) dus ben verstandig geweest en ben niet doorgelopen. (jaja ik leer blijkbaar)
Komende week rust, 3x per dag koelen even en smeren met srl gelei.
*baalt enorm
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef Cudles het volgende:
Yeah net lekker gelopen in het zonnetje met Tokyo Ska Paradise Orchestra op mijn mp3. Loopt lekker zo'n ska ritme. 5,35 km in 30 minuten
heb ik toevallig net geplaatst op het topic lifestyle, ik zou wel een leuk rokje willen, alleen dan gewoon een zwarte of grijze, dan staan mijn shirts er leuk bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de echte fashionista's: http://www.hardlooprokjes.nl/
Ze zijn op zich wel leuk. Ik moet alleen nog een kilo of 30 ofzo voor ik me daarin durf te begeven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |