Ik heb geen tijd gehad om ze te checken.. Dus doe het nuquote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef neen het volgende:
[..]
Mooie fotos heb ik vandaag getwitterd he
http://yfrog.com/gz6egcwj
http://yfrog.com/h5ucjiyj
Neen, ik heb het nu dus gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd gehad om ze te checken.. Dus doe het nu
Nee. Morgen om half 9 weer op cursus school zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:18 schreef Ensaf het volgende:
Gaan er nog mensen naar het stemfeestje in de Harmonie?
heb je enig idee hoe gaar ik 's ochtends ben?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb Alex vanmorgen gezien op de weg naar Bolsward. Reed achter je. Je slingert.
Ja het gaat mij op die weg sochtends nooit snel genoeg. Mensen die snappen niet dat je daar 100 mag. Die gaan 80 tuffen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe gaar ik 's ochtends ben?Die Alfa is een stuk mooier dan die mitsubishi, maar nog steeds een lelijk gaar kuthok.
En jij kleeft bumper
normaal kan ik daar ook erg slecht tegen, maar als er 3 vrachtwagens voor me zitten zoals vanochtend kan ik er niet mee zitten, die dingen zijn begrensd en zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja het gaat mij op die weg sochtends nooit snel genoeg. Mensen die snappen niet dat je daar 100 mag. Die gaan 80 tuffen.
Welke Alfa?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb je enig idee hoe gaar ik 's ochtends ben?Die Alfa is een stuk mooier dan die mitsubishi, maar nog steeds een lelijk gaar kuthok.
En jij kleeft bumper
Nee dat was ik met me Lancer. Heb de Galant al niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
oh bij bolsward stond er een alfa 146 achter me, dacht dat dat de auto was die de hele rit tegen mn kont zat te duwen.
oh, ik dacht dat het een alfa wasquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dat was ik met me Lancer. Heb de Galant al niet meer.
Ja ik werk bij Hochwald sinds een week of 3. Waar werk jij dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het een alfa waswerk jij ook in Bolsward of zo, dat je richting De Marne gaat?
Bij Hochwaldquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja ik werk bij Hochwald sinds een week of 3. Waar werk jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |