quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:28 schreef Ensaf het volgende:
Ik ga een website beginnen met allemaal foto's van bierflesjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ik ga een website beginnen met allemaal foto's van bierflesjes.Ik klik normaal gesproken nooit op spoilers maar deze is toch wel geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga een website beginnen met allemaal foto's van bierflesjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:29 schreef Ensaf het volgende:
Ik ga een website beginnen met allemaal foto's van blozende bijen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
en in Stiens CDA-ers op campagnequote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:16 schreef Ensaf het volgende:
Vandaag een extreem rechts demonstratie in Leeuwarden
Leeuwarden ook. En PvdA, SP, VVD, GroenLinks, D66, FNP.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en in Stiens CDA-ers op campagne
*Leeuwarderadeel moet zelfstandig blijvenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:41 schreef Ensaf het volgende:
Welke van Zijlstra's standpunten spreken je het meeste aan?
Onafhankelijke Senaatsfractie is een samenwerkingsverband tussen verschillende Provinciale belangenpartijen die los van elkaar geen zetel in de eerste kamer zouden krijgen maar samen dus wel. Fryske Nationale Partij is de grootste van dit soort partijen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:59 schreef Ensaf het volgende:
'Sinds de oprichting van de Partij voor het Noorden in 2002 heeft de Partij voor het Noorden een vertegenwoordiger in de Eerste Kamer. Hendrik ten Hoeve is eerste Kamerlid van de Onafhankelijke Senaats Fractie. (OSF)'
Hendrik ten Hoeve is van de FNP. Valt moeilijk te rijmen.
Blijft toch raar dat ze zo lijnrecht tegenover elkaar staan bij speerpunten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:02 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Onafhankelijke Senaatsfractie is een samenwerkingsverband tussen verschillende Provinciale belangenpartijen die los van elkaar geen zetel in de eerste kamer zouden krijgen maar samen dus wel. Fryske Nationale Partij is de grootste van dit soort partijen.
Heb je ook wel eens dat er op sommige flesjes juist geen etiket zit terwijl er op anderen 2 over elkaar zitten?quote:
Koop gewoon kwaliteit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:09 schreef Perlenbacher het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens dat er op sommige flesjes juist geen etiket zit terwijl er op anderen 2 over elkaar zitten?
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind ze deze keer niet zo grappig.
En bij sommige gaat het veel te snel en zie ik niet eens wat er eigenlijk gebeurt.
quote:Busje richt ravage aan in Leeuwarden
Leeuwarden - Een busje heeft zondagavond na een botsing een behoorlijke ravage aangericht op de kruising nabij Zuiderburen.
Het busje kwam door onbekende oorzaak in botsing met een auto, en raakte daardoor van de weg. Hij reed daarbij een verkeerslicht en een verkeersbord omver waarna hij op de zijkant in de berm tot stilstand kwam. Een ambulance kwam ter plaatse om medische hulp te verlenen aan de bestuurder van het busje. Doordat het verkeerlicht kapot was geramd, werkten de verkeerslichten op de hele kruising niet meer. Agenten regelden het verkeer.
Bron: 112Nederland.
@Alexxxxx #genotquote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ik volg mezelf op twitter. 2 accounts ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |