doei hete loverquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ben weg, ciao
Tot morgen waarschijnlijk omdat druk druk druk
Het kan ook komen door Radio Onzin. Sliep pas rond uur of 1 vannacht en moest er eigenlijk om 7 uur al uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan komt het gewoon door emmen
hmm kan een koptelefoon met een mic niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik raad je Virtual DJ aanEn voor een mic, de ucast set(google). Die heb ik van koelkast aanbevolen gekregen en bevalt me prima
This is my life - Edward mayaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat nummer net, dat deed me volgens mij aan deadmau5 denken, maar weet het niet zeker
Jawel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm kan een koptelefoon met een mic niet?
goed puntquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan ook komen door Radio Onzin. Sliep pas rond uur of 1 vannacht en moest er eigenlijk om 7 uur al uit
Niet van deadmau5 neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat nummer ja, maar dat deed me ergens aan denken...
hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hmm ik liep gruwelijk achter
Ik zat nog bij de intro van This is my life
Ik vind een naam verzinnen wel heel moeilijk. Had daar ook nog nooit over nagedachtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik een dochter krijg wil ik haar Nika noemen en als ik een jongen krijg Tobi
Dat ik daar over nadenk als 23 jarige adolescent
En nu heet hij...?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind een naam verzinnen wel heel moeilijk. Had daar ook nog nooit over nagedachten opeens had ik een kleine 3,5 maand de tijd om een naam te bedenken.
En dan kies je maar een makkelijke naam uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind een naam verzinnen wel heel moeilijk. Had daar ook nog nooit over nagedachten opeens had ik een kleine 3,5 maand de tijd om een naam te bedenken.
Wat is er mis met zijn naamquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dan kies je maar een makkelijke naam uit
Yordiquote:
Jean-Pierre Petrus Angelo Agnus.quote:
Oerhollandse namen FTWquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan er mee doorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn naam
[..]
Yordi
DE LAARS, HIJ IS TERUGquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had op vakantie 2x wedstrijdje bier drinken gedaan tegen 2 Duitsers, zo snel mogelijk een halve liter naar binnen tikken en 2x gewonnen.
Nu heeft een maat van me deze voor me gehaald
Hij denkt dat ik even 4 liter naar binnen ga klokken___
[ afbeelding ]
Gadver nee.quote:
Hoe heet hij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn naam
[..]
Yordi
Maar maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gadver nee.
Namen als Bart, Jan, Piet, Klaas
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gadver nee.
Namen als Bart, Jan, Piet, Klaas
Freewk en Willem. \o/quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar maarmijn kinderen hebben wel leuke namen toch
dankjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
knetter: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13
Nee Yordiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe heet hij?
"Yordi"
Noteert: Jordy
Jouw kinderen zijn leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar maarmijn kinderen hebben wel leuke namen toch
You see what I did there?quote:
En ik zeg net dat ze Deva gaat hetenquote:
Precies en omdat mijn kinderen baas zijn, kunnen hun namen er ook wel mee doorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn leuk
Ik ben gewoon geen fan van Hollandse namen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |