De meneer van de winkel heeft er eentje bij gedaan in het zakje zag ik net.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef moussy het volgende:
[..]
heb je wel nieuwe batterijen om mee te nemen?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:55 schreef Ticootje het volgende:
Eva wastte zich in de zee, nee riep god, die lucht krijg ik nooit meer uit mn vissen.
Ja, de vieze praat is weer over.quote:
hier, zat nog onder mijn rechter muisknopquote:
ben ik kippig, ik zie dr maar 1?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:17 schreef _evenstar_ het volgende:
wat een tuttig dekbed in combinatie met die speeltjes
Zie, daar was ik al bang voor... dat ik dingen zou zien die er niet zijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie er vlgs mij 2, dat roze ding met uitsteeksel en aan de rechterkant staat ook nog iets neon-geels dat een verdachte kromming heeft.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Hahaha.. Net een gesprek met mn collegaatje:
Ik: He jij hebt ook DC's!
Zij: Ja die zitten lekker, alleen mn onderkantje is al stuk.
Ik: Ik heb 2 kinderen, mijn onderkantje is pas stuk!
2 mannelijke collega's wisten even snel niet een gevat antwoord te verzinnen.
de olie misschien wel...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef Ticootje het volgende:
zwitsal glijdt toch voor geen meter?
Als je op de 2e foto goed kijkt, in de verte, zie je dat er nog een balkon oid naast zit. No way dat je zo een zwembad met een randje mag hebben op 150m hoogte he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef mokelembembe het volgende:
Dat zwembad![]()
Lijkt me ook niet echt iets om met je kinderen te gaan zwemmen
Dat snap ik, maar toch denk ik dat de gemiddelde 6 jarige daar best bang zal zijn...quote:No way dat je zo een zwembad met een randje mag hebben op 150m hoogte he?
die heb k bij extreme engenering (hoe schrijf je datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De meneer van de winkel heeft er eentje bij gedaan in het zakje zag ik net.
En duh... ik ga naar Japan en Singapore en Maleisië... als ze daar geen batterijen hebben weet ik het ook niet meer hoor!
[..]![]()
Had ik hier al geshowed met mijn hotel in Singapore?
Ik ben echt zo helemaal![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Zwembad op het dak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is echt by far het gaafste, mooiste en chicste hotel waar ik ooit geslapen heb of zal slapen gok ik!
Geen zin in. En ik bedacht me net dat ik naar de kapper moet, dus geen tijd voor samen koken als de kinderen op bed liggen.quote:
Ik heb momenteel ook totaal geen geduld.. emmertje geduld is op.quote:
Het leek wel een patrijspoort. Heel freakyquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:25 schreef Incantrix het volgende:
Diaan, wat lief!
Oh, TF, zt er ook een luik in? Dan heeft een vriend van ons daar jarenlang gewerkt.. Doorzonkoeien noemde hij dat
Dirty jobs op discoveryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:34 schreef Incantrix het volgende:
Ja, zo'n ronde dus, zo omschreef hij dat ook! Welk programma was dat? Misschien morgen ff checken op uitzending gemist als dat kan, wel interessnt om er dan eindelijk eens beeld bij te hebben..
En ja, troosten werkt hier ook voor geen meter. Nar binnen, doen wat je moet doen (dentinox of whatever) en dan asap weer wegwezen. Even tegen hem aankletsen via de babyfoon werkt soms wel.
wtf! Dat vind ik echt walgelijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zo zag het er uit. Echt vreemd!
Dat zou ik wel doen, die is de stagebegeleider, neem ik aan? Dit hoort er allemaal bij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:39 schreef moussy het volgende:
Grote haarklem op n neus?![]()
Ik denk dat ik anders maar even naar zn juf moet lopen, hij heeft nml echt gelijk, het hele lokaal ruikt er naaren ik met mn stomme kop zei nog ; jeuj wat stinkt het hier!
wist ik veel
Tegen juf zeggen. Niets mis mee, gewoon doen. Ze weet het vast alquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:15 schreef moussy het volgende:
Ik heb iets stoms en vind het nog stommer om er een topic over te openen. Bij Cas in de klas is een stagaire en Cas heeft er behoorlijke moeite mee dat ze uhm, nogal naar (oud) zweet ruikt. Hij heeft het ook al tegen de juf gezegdmaar nu net zegt ie dat ie er van moest kokhalzen toen ze naast hem zat
![]()
Wat moet ik daar nou mee?
Had ze toch de suikervrije eitjes moeten kopen, dan had ze er vast geen last van gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:19 schreef Memmel het volgende:
Wat goed dat ie dat zegt Mous! Ik kan me indenken dat de juf ook de hele dag in die meur zit en er wel een gesprekje over zal aangaan, toch?
Tico - net goed. Moet je maar gewoon verantwoord eten in je hoofd stoppen.
ze waren vegetarisch.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Had ze toch de suikervrije eitjes moeten kopen, dan had ze er vast geen last van gehad.
quote:
Irritant hè? Later op de dag ging het wel goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:56 schreef Vicky het volgende:
Hmmppff.. ik heb wat Diaan van de week had. Ik word elke 5 minuten spontaan uitgelogd
Ow wat mooi zeg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:01 schreef Vicky het volgende:
Oeh oeh oeh.. Amber heeft woensdag afsluitochtend van het thema Ridders en Jonkvrouwen.
Ik heb net iets leuks besteld!
[ afbeelding ]
Ze ligt al te snurken. Ik heb namelijk uitgevonden hoe het werkt. Ze mag nog even met de Iphone spelen in haar bed, en dan zeg ik na een kwartiertje dat hij aan de oplader moet. En dan gaat ze gewoon slapenquote:
Och jeetje... arm meisje. Moeilijke keuze zeg. Ik zou het iig nog even aanzien.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:18 schreef trui het volgende:
dan is ze verschrikkelijk verdrietig. tranen met tuiten hier net toen ik dat voorstelde.
Lief hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
Te kleine zwembroeken rule![]()
![]()
Spannend, maar wat leuk dat ze dat hebben gedaanIk had het even gemist, maar je bolide kon dus nog wel voor een redelijke prijs gemaakt worden!!
Dat van die andere garage was wel een drama idd ja, de apk klopte ook niet helemaal hij had wat dingen over het hoofd gezien en andere dingen weer te veel. Ze hebben er gister zelfs een meneer van de RDW bij gehaald (die er toch liep voor een steekproef) om even mee te kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, erg lief!! Goede garage zo te horen, dat zie je toch bijna niet meer. En dat terwijl die andere garage zo moeilijk deed... Super!! Ga je nog wel even een pic showen?
Daar ga je dus niet meer naartoe.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat van die andere garage was wel een drama idd ja, de apk klopte ook niet helemaal hij had wat dingen over het hoofd gezien en andere dingen weer te veel. Ze hebben er gister zelfs een meneer van de RDW bij gehaald (die er toch liep voor een steekproef) om even mee te kijken![]()
quote:En tuurlijk komt er een foto en zodra het mooi weer is ga ik hem bestickeren, eindelijk!
Heb jij je stickers eigenlijk nog van je vorige autootje afgehaald?
ja, beide keren, de eerste keer bij een oude rot in het vak (ugh.. 72quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:26 schreef Muks het volgende:
Wat gaaf moussy ! Ben benieuwd !
Heb je je apk nu bij een echte garage laten doen ? Wij moeten volgende maand weer, ik vind het altijd weer een hap geld (ook bij ons is er altijd wel iets)
Met een föhn warm blazen, dan wip je ze er af, wel met een beetje moeite en beleid, dus tis ff pielen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar ga je dus niet meer naartoe.
[..]
Nee, die moeite heb ik niet meer genomen... volgens mij gaat dat ook best lastig. Wel jammer, ze kostten wel iets van ¤ 25,= Ik heb nu nog maar 1 sticker achterop... ik ga die even zoeken..
Helaas niet meer mogelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:30 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, beide keren, de eerste keer bij een oude rot in het vak (ugh.. 72blijkbaar toch té oud) en de 2de keer en dus ook de reparatie bij de ouders van een klasgenootje van René
tis dat het niet in je buurt is, anders zou ik zeggen, doen! (ze hebben ook een leenauto hoor
)
[..]
Met een föhn warm blazen, dan wip je ze er af, wel met een beetje moeite en beleid, dus tis ff pielen.
Nog helemaal niet gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:41 schreef moussy het volgende:
Hema heeft nu ook stickers plakken voor korting geloof ik, toch? Ga ik ook ff kijken!
Spannend he faja, dat A diploma, dat is echt heel wat vergeleken met vroeger! Cas heeft net zijn B gehaald, hij was/is strontverkouden en had het puur zwaar met de lange afstanden, maar wel gehaald, blij!
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog helemaal niet gefeliciteerd![]()
Maar Yeah!!![]()
Knap gedaan met die zware verkoudheid. Het is een flinke afstand die ze moeten zwemmen.
Zegt Wikiquote:Een gemiddeld gegeven is dat leerlingen er circa anderhalf jaar (40 klokuren) over doen om het A-diploma te behalen. Dat wil zeggen dat er leerlingen zijn die het binnen of na één jaar al behalen. Andere leerlingen zijn er ruim twee jaar of meer mee bezig. Voor diploma B duurt dit gemiddeld 3 maanden, voor diploma C gemiddeld 4 maanden.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en wat verlate feestjes betreft... Twan viert in maart a.s. zijn feestje van vorig jaar maart..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en wat verlate feestjes betreft... Twan viert in maart a.s. zijn feestje van vorig jaar maart..
Zo blij dat ik niet de enige benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef moussy het volgende:
[..]die ken ik ook, maar dan van augustus
Dat dierenpark is ook erg leuk!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:48 schreef moussy het volgende:
Cas mag van de zomer ook een beetje extra dan gaan we naar dat dierenpark in Tuitjehorn denk ik.
Ik zie net dat pantera over een maand of 5-6 hier ook zit, dus dat kan het ook nog worden
dankjewel nog voor de kaartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wilde ik even met jullie delen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. Hebben we ook gehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:07 schreef moussy het volgende:
Kotsen vanaf een hoogslaper in een kamer vol klerezooi is ook fijn
oeh! speelgoed even in de vaatwasser? fijn zulke dingen. Ik zou geloof ik maar een ruifje aan m binden inmiddels. (hij had toch laatst ook al prijs?)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hmm lekker Sorbo
Bijna net zo lekker als mijn oudste die niet aanvoelde dat hij moest spugen en dat midden in de woonkamer deed.
Over het speelgoed van zijn zus.
Het liep ook nog zo onder het dressoir![]()
Ghoeiemorghen allemaal. Ik heb keelpijn
Verloren ja, dat is het woord.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh Estrysjemig zeg! dat kan echt niet. En volgens mij ben je al prima opgevoed.
oh mèn, wat zal jij je verloren voelen.
Heb je je man al gesproken? En kijk! ik heb gewoon gelijk over vegetariers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |