De meneer van de winkel heeft er eentje bij gedaan in het zakje zag ik net.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef moussy het volgende:
[..]
heb je wel nieuwe batterijen om mee te nemen?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:55 schreef Ticootje het volgende:
Eva wastte zich in de zee, nee riep god, die lucht krijg ik nooit meer uit mn vissen.
Ja, de vieze praat is weer over.quote:
hier, zat nog onder mijn rechter muisknopquote:
ben ik kippig, ik zie dr maar 1?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:17 schreef _evenstar_ het volgende:
wat een tuttig dekbed in combinatie met die speeltjes
Zie, daar was ik al bang voor... dat ik dingen zou zien die er niet zijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie er vlgs mij 2, dat roze ding met uitsteeksel en aan de rechterkant staat ook nog iets neon-geels dat een verdachte kromming heeft.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Hahaha.. Net een gesprek met mn collegaatje:
Ik: He jij hebt ook DC's!
Zij: Ja die zitten lekker, alleen mn onderkantje is al stuk.
Ik: Ik heb 2 kinderen, mijn onderkantje is pas stuk!
2 mannelijke collega's wisten even snel niet een gevat antwoord te verzinnen.
de olie misschien wel...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef Ticootje het volgende:
zwitsal glijdt toch voor geen meter?
Als je op de 2e foto goed kijkt, in de verte, zie je dat er nog een balkon oid naast zit. No way dat je zo een zwembad met een randje mag hebben op 150m hoogte he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef mokelembembe het volgende:
Dat zwembad![]()
Lijkt me ook niet echt iets om met je kinderen te gaan zwemmen
Dat snap ik, maar toch denk ik dat de gemiddelde 6 jarige daar best bang zal zijn...quote:No way dat je zo een zwembad met een randje mag hebben op 150m hoogte he?
die heb k bij extreme engenering (hoe schrijf je datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De meneer van de winkel heeft er eentje bij gedaan in het zakje zag ik net.
En duh... ik ga naar Japan en Singapore en Maleisië... als ze daar geen batterijen hebben weet ik het ook niet meer hoor!
[..]![]()
Had ik hier al geshowed met mijn hotel in Singapore?
Ik ben echt zo helemaal![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Zwembad op het dak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is echt by far het gaafste, mooiste en chicste hotel waar ik ooit geslapen heb of zal slapen gok ik!
Geen zin in. En ik bedacht me net dat ik naar de kapper moet, dus geen tijd voor samen koken als de kinderen op bed liggen.quote:
Ik heb momenteel ook totaal geen geduld.. emmertje geduld is op.quote:
Het leek wel een patrijspoort. Heel freakyquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:25 schreef Incantrix het volgende:
Diaan, wat lief!
Oh, TF, zt er ook een luik in? Dan heeft een vriend van ons daar jarenlang gewerkt.. Doorzonkoeien noemde hij dat
Dirty jobs op discoveryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:34 schreef Incantrix het volgende:
Ja, zo'n ronde dus, zo omschreef hij dat ook! Welk programma was dat? Misschien morgen ff checken op uitzending gemist als dat kan, wel interessnt om er dan eindelijk eens beeld bij te hebben..
En ja, troosten werkt hier ook voor geen meter. Nar binnen, doen wat je moet doen (dentinox of whatever) en dan asap weer wegwezen. Even tegen hem aankletsen via de babyfoon werkt soms wel.
wtf! Dat vind ik echt walgelijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zo zag het er uit. Echt vreemd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |