uitspraak van de dagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Links kon zich weer eens sufrukken bij de gedachte aan zoveel koren op hun linksdraaiende molen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Na een uitspraak van Geert Wilders vorige week in die trant werd hij compleet afgebrand. Wilders was een racist, Wilders was extreemrechts, er verscheen zelfs weer een cartoon. Links kon zich weer eens sufrukken bij de gedachte aan zoveel koren op hun linksdraaiende molen.
Vandaag in de Telegraaf: Immigranten uit Oost-Europa die hun werk verliezen moeten het land uit of worden tot ongewenst vreemdeling verklaard. Dat betoogt minister Kamp.
Maar nu hoor je links niet, he? Nu wordt er geen "racist" geroepen, nu verschijnen er geen cartoons. Want het gaat niet over Wilders.
Vies vuil met twee maten metend hypcriet links tuig. Samen met de polen het land uit zeg ik.
draaikonterijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Links
Als je zo'n discussie met ze aangaat hoor je zo altijd zeggen: "Ja dat heb ik niet gezegd, dat kwam uit zijn / haar mond, niet de mijne ! "
Andere discussie, ontopic reageren, anders wegwezen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:35 schreef Zith het volgende:
[..]![]()
Rechtse users die geloven in homeopathie en reiki
Deze info is voor de FOKusers wel degelijk van belang om je betrouwbaarheid aan te geven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Andere discussie, ontopic reageren, anders wegwezen.
Voor wat precies? Je gelooft echt dat 'links' Kamp z'n verkiezingsrethoriek wel accepteert? Dat is net zoiets als geloven in Reikiquote:O wacht ontopic reageren lukt je niet. Want je hebt geen argumenten.
Baasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Andere discussie, ontopic reageren, anders wegwezen.
O wacht ontopic reageren lukt je niet. Want je hebt geen argumenten.
Ik lees er verschillende, is dat erg?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:40 schreef Rectum het volgende:
Mensen met gezond verstand lezen De Telegraaf niet.
Andere discussie, oprotten.quote:
weet je waarom ze in Polen geen kanker hebben?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Polen zijn ook gewoon kankerlijers.
*giecheldegiechel*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef ukga het volgende:
[..]
weet je waarom ze in Polen geen kanker hebben?
Bron dat men dit zei toen wilders Louis Bontes (je moet wel geinformeerd zijn he?) met de stelling kwam?quote:
Bron dat men dit zei toen wilders Louis Bontes (je moet wel geinformeerd zijn he?) met de stelling kwam?quote:Wilders was extreemrechts,
Plaatje van de cartoon hierover?quote:er verscheen zelfs weer een cartoon.
Je bedoelt dat wilders Louis Bontes (je moet wel geinformeerd zijn he)? dit zei een dag nadat Marnix Norder van de PvdA dit voorstelde? (je moet wel geinformeerd blijven he?) Laat eens wat voorbeelden zien van 'hypokriete' linksen die Marnix Norder wel goed vonden en Louis Bontes niet?quote:Links kon zich weer eens sufrukken bij de gedachte aan zoveel koren op hun linksdraaiende molen.
Dat ging het in beide gevallen niet (je moet wel geinformeerd blijven, he?) En er werd geen racist geroepen. Je ziet dingen die niet bestaat (ook al het geval met homeopathie en reiki).quote:Maar nu hoor je links niet, he? Nu wordt er geen "racist" geroepen, nu verschijnen er geen cartoons. Want het gaat niet over Wilders.
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef ukga het volgende:
[..]
weet je waarom ze in Polen geen kanker hebben?
Flikker toch op zielige vent. Ik ga niet eens meer op jou reageren. Zichzelf belangrijk voordoende zwitsal.quote:
Goed, dus ik neem aan dat:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Flikker toch op zielige vent. Ik ga niet eens meer op jou reageren. Zichzelf belangrijk voordoende zwitsal.
Binnenkort niet meerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:59 schreef ukga het volgende:
[..]
Omdat alle kanker Polen al in Nederland zitten
Eindelijkquote:
-even buiten alles om-quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik hoop wel oprecht dat het niet bij woorden blijft (verkiezingstijd) maar ook echt wordt omgezet in daden.
Gelukkig hebben we de Marokkanen die wegvluchten en de boze Turken in een Mercedes nog.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:32 schreef tralalala het volgende:
Maar wat moet Wegmisbruikers en Blik op de weg dan laten zien?![]()
Bespaar je de illusies. Het blijft bij woorden omdat Nederland problemen kan verwachten uit Brussel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik hoop wel oprecht dat het niet bij woorden blijft (verkiezingstijd) maar ook echt wordt omgezet in daden.
Moet je Danny eerst toestemming voor vragen via PM.quote:
Google: Turk in S-klassequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de Marokkanen die wegvluchten en de boze Turken in een Mercedes nog.
Ja hoor, alleen een langharige likse rukker kan zo'n scheve vergelijking makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Deze info is voor de FOKusers wel degelijk van belang om je betrouwbaarheid aan te geven.
Dus FOKkers, voordat u zich aan zijn voeten werpt, bezint eer u begint!
Goede legale oplichtingspraktijken
Reikikracht: De brood test
[..]
Voor wat precies? Je gelooft echt dat 'links' Kamp z'n verkiezingsrethoriek wel accepteert? Dat is net zoiets als geloven in Reiki
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |