Ja wel hoor, een vorkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:04 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Staat er geen piercetang tussen het bestek toevallig?
Sweet, cheers !quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
De 2 topics over clou's zijn samengevoegd. Ik heb 't overzicht van meneertje72 in de OP geplaatst.
Het is een hindu-mandala. Best herkenbaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:47 schreef Bianca555 het volgende:
Ik reageerde ergens in caps op Karim's tattoo, ik heb zon 1000 tattoo's bekeken en kreeg het idee dat hij dat op 1 van zijn vele reizen heeft laten zetten. Vond dat het een circle tattoo is.
In ieder geval Aziatisch. Heb gezocht onder mantra's en tantra's etc. Ik weet niet meer waar maar las ergens dat het een Mandala zou kunnen zijn en dat zou kunnen.
Denk nog steeds dat Mike in bollywood heeft gespeelt, want met een beetje fantasie, met een puntmutsje op kan hij doorgaan voor een Aziaat ?
Had je meteen die spelfout kunnen herstellen ....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
De 2 topics over clou's zijn samengevoegd. Ik heb 't overzicht van meneertje72 in de OP geplaatst.
Dan stel ik voor dat we het topic "Aanwijzingen" noemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:53 schreef Hunter het volgende:
[..]
Had je meteen die spelfout kunnen herstellen ....
Ja, goed gevonden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:37 schreef Urb het volgende:
Nog een paar clou's van de stem na foute gokken.
-"Je zit op het juiste spoor" = ridderspoor?
-iets in de trant van" intelligente gokken" = hoogbegaafd?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:37 schreef Urb het volgende:
Nog een paar clou's van de stem na foute gokken.
-"Je zit op het juiste spoor" = ridderspoor?
-iets in de trant van" intelligente gokken" = hoogbegaafd?
Karim = Egbert Jan Weeber ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:53 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Het is een hindu-mandala. Best herkenbaar.
Een aantal posts geleden heb ik een plaatje gepost, waar zijn tattoo op gebaseerd lijkt.
Dus als hij als geheim de bollywoodfilm heeft, zou het een clue kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:40 schreef Bianca555 het volgende:
[..]
Karim = Egbert Jan Weeber ?
Gespeeld in Bollywood Hero
http://www.imdb.com/media/rm3091304192/nm0917224
check Wikipedia, leeftijd lijkt ook te kloppen.
of jonger ? dislexy klopt ook en kameleon (acteur).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Egbert Jan dus nee
Dat horloge hebben Monique en Karim gekregen als aanwijzing voor Laura (een nephorloge : mijn relatie is nep) Die 1-2-3 heeft dus niets met Phillip en dus het olympisch goud te makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:33 schreef Fok_Cobus het volgende:
Toevoegen aan:
RELATIE MET GOUDEN MEDAILLE
Hoeveel man telt een zwem estafette team (Date met Olympisch goud)
Wilhelmus zingen
Gouden horloge 1/2/3 in gegraveerd
Goudvis
Dat snap ik ook niet helemaal, terwijl er over 'slaapwandelen' al 5 clue's bekend zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik snap niet dat er niet meer over India of film te vinden is.
Geen kleuren van de vlag, geen heilige koe, geen bioscoopstoel of filmposter. Niks
Ja over die woorden werd in een ander topic al gesproken en er staat idd "Whatch" of iets dergelijks tussen, maar geen idee waarom er nog een clou over Laura's oude geheim er nog in zit. Ze grapte toen zelfs zelf over dyslexie.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef Anneloortje het volgende:
Nog even over de woorden op de muur, die kunnen ook wijzen naar dyslexie van Laura.
Verder lijkt de rode telefoon wel een vagina met een piercing erdoor, misschien vergezocht maar ja.
Verwijst naar Tsunami uiteraard.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
27 februari om 20.05
Sharon krijgt een missie.
De Stem roept Sharon weg van de barbecue voor een geheime missie. Ze moet van alle bewoners achterhalen wat de heftigste en meest angstaanjagende ervaringen uit hun leven zijn. Ze krijgt tijdens het eten twee uur de tijd om Philip, Guido, Aafke en Karim te ondervragen. Daarna moet ze terugkeren naar de Kamer van de Waarheid. Als ze slaagt in deze missie ontvangt ze 1500 euro voor in haar kluis. Lukt haar missie niet, dan verliest ze 1500 euro.
Nee, want dan zou er een geheim missenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:59 schreef Bianca555 het volgende:
Waarom zei Laura dat dat geen hoogbegaafde gesprekken waren toen Aafke haar vroeg
of zij goed engels kon praten met die kinderen waar ze voor oppaste ?
Waarom nam zij het woord hoogbegaafd in de mond ?
Is Laura dan hoogbegaafd ? ...
Ik heb dat overzicht gemaakt maar kan er niet meer in omdat mijn topic hierin is samengevoegd, zou het graag bijwerken!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef dasaliz het volgende:
werkt iemand het overzicht ook bij met de missie van Sharon?
en een lijstje met clues die nog niet aan mensen zijn toebedeeld zou ook handig zijn...
Als je de OP quote heb je de tekst (en kan je die uitbreiden). Je kan vervolgens mij PM'en en dan zet ik 't erin of gewoon hier neer zetten en dan doe ik 't ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb dat overzicht gemaakt maar kan er niet meer in omdat mijn topic hierin is samengevoegd, zou het graag bijwerken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |