Dat horloge hebben Monique en Karim gekregen als aanwijzing voor Laura (een nephorloge : mijn relatie is nep) Die 1-2-3 heeft dus niets met Phillip en dus het olympisch goud te makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:33 schreef Fok_Cobus het volgende:
Toevoegen aan:
RELATIE MET GOUDEN MEDAILLE
Hoeveel man telt een zwem estafette team (Date met Olympisch goud)
Wilhelmus zingen
Gouden horloge 1/2/3 in gegraveerd
Goudvis
Dat snap ik ook niet helemaal, terwijl er over 'slaapwandelen' al 5 clue's bekend zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik snap niet dat er niet meer over India of film te vinden is.
Geen kleuren van de vlag, geen heilige koe, geen bioscoopstoel of filmposter. Niks
Ja over die woorden werd in een ander topic al gesproken en er staat idd "Whatch" of iets dergelijks tussen, maar geen idee waarom er nog een clou over Laura's oude geheim er nog in zit. Ze grapte toen zelfs zelf over dyslexie.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef Anneloortje het volgende:
Nog even over de woorden op de muur, die kunnen ook wijzen naar dyslexie van Laura.
Verder lijkt de rode telefoon wel een vagina met een piercing erdoor, misschien vergezocht maar ja.
Verwijst naar Tsunami uiteraard.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
27 februari om 20.05
Sharon krijgt een missie.
De Stem roept Sharon weg van de barbecue voor een geheime missie. Ze moet van alle bewoners achterhalen wat de heftigste en meest angstaanjagende ervaringen uit hun leven zijn. Ze krijgt tijdens het eten twee uur de tijd om Philip, Guido, Aafke en Karim te ondervragen. Daarna moet ze terugkeren naar de Kamer van de Waarheid. Als ze slaagt in deze missie ontvangt ze 1500 euro voor in haar kluis. Lukt haar missie niet, dan verliest ze 1500 euro.
Nee, want dan zou er een geheim missenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:59 schreef Bianca555 het volgende:
Waarom zei Laura dat dat geen hoogbegaafde gesprekken waren toen Aafke haar vroeg
of zij goed engels kon praten met die kinderen waar ze voor oppaste ?
Waarom nam zij het woord hoogbegaafd in de mond ?
Is Laura dan hoogbegaafd ? ...
Ik heb dat overzicht gemaakt maar kan er niet meer in omdat mijn topic hierin is samengevoegd, zou het graag bijwerken!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef dasaliz het volgende:
werkt iemand het overzicht ook bij met de missie van Sharon?
en een lijstje met clues die nog niet aan mensen zijn toebedeeld zou ook handig zijn...
Als je de OP quote heb je de tekst (en kan je die uitbreiden). Je kan vervolgens mij PM'en en dan zet ik 't erin of gewoon hier neer zetten en dan doe ik 't ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb dat overzicht gemaakt maar kan er niet meer in omdat mijn topic hierin is samengevoegd, zou het graag bijwerken!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:19 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Er zijn diverse clou's te vinden in het huis.
OVERZICHT CLUES t/m 25-02-2011
SLAAPWANDELEN
Nachtkijker
Vleermuis schilderij
Schaapjes knuffelbeesten
Hoge hak met nachtrustpillen
Muziekje ‘A night like this’
BORSTVERKLEINING
Marijke Helwegen fotolijstje
RIDDER
Blauwe bloempot
Ivanhoe geluidstune
Zwaard met blauwe strik
Paard schilderij
MILJONAIR
Quote blad/magazine
Kluis
Spaarvarken met ‘millionaire’ erop
Hoe heet de jaarlijkse lijst met Miljonairs (kwisvraag)
TSUNAMI
Zwembad overgelopen
Bankstel met vissen/zee print + kussentje reddingsboei
Visjes op de bodem van het zwembad
Hoeveel jaar geleden was de tsunami (kwisvraag)
RELATIE MET GOUDEN MEDAILLE
Hoeveel man telt een zwem estafette team (Date met Olympisch goud)
Wilhelmus zingen
Gouden horloge 1/2/3 in gegraveerd
HOOG IQ
Beelden met (te) grote hoofden
Schilderij dolfijn (slim dier)
INTERNAAT
Geluidsfragment liedje ‘All by Myself’
BINGO KONING
Hoeveel ballen telt een bingospel. (kwisvraag)
Cameleon schilderij
NEP RELATIE
Gouden nep horloge
Hart van Ketchup
PIERCING
Geen
BOLLYWOOD FILM
Kralengordijn (India)
OVERIGE CLUES
Kompas
Woorden op de muren
Labyrint op de muren
Kleurranden om de schilderijtjes
bron, gemaakt door meneertje1972
Kun je ze niet aanpassen met edit in het eerste veld?quote:
Ja, inderdaad. Net alsof mensen überhaupt de link met India zullen leggen, laat staan met Bollywood. Wellicht dat er nog clous komen in de vorm van een missie of wat ook, maar enkel een kralengordijn lijkt me een wat magere aanwijzing.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik snap niet dat er niet meer over India of film te vinden is.
Geen kleuren van de vlag, geen heilige koe, geen bioscoopstoel of filmposter. Niks
Zijn doorgaans kleurrijke films.quote:Kleurranden om de schilderijtjes
ik vraag het me af, denk dat ze nu misschien eerder aan Maik en Monique denken dan aan Guido en Lauraquote:Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef Stranger het volgende:
Beetje jammer dat ze clous geven over die neprelatie, die wordt sowieso wel geraden, terwijl iets als 'ik ben piercer van beroep' zonder moeite verborgen blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |