abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2011 @ 13:08:12 #226
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93386161
De woorden op de muur missen letters. De missende letters zijn misschien wel de eerste letters van de gehiemen. T van tsunami bijv.
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93387173
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:33 schreef Fok_Cobus het volgende:
Toevoegen aan:
RELATIE MET GOUDEN MEDAILLE
Hoeveel man telt een zwem estafette team (Date met Olympisch goud)
Wilhelmus zingen
Gouden horloge 1/2/3 in gegraveerd

Goudvis
Dat horloge hebben Monique en Karim gekregen als aanwijzing voor Laura (een nephorloge : mijn relatie is nep) Die 1-2-3 heeft dus niets met Phillip en dus het olympisch goud te maken
  zondag 27 februari 2011 @ 13:47:43 #228
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_93387928
Ik snap niet dat er niet meer over India of film te vinden is.
Geen kleuren van de vlag, geen heilige koe, geen bioscoopstoel of filmposter. Niks
Wie dit leest is gek
pi_93397842
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geen kleuren van de vlag, geen heilige koe, geen bioscoopstoel of filmposter. Niks
Dat snap ik ook niet helemaal, terwijl er over 'slaapwandelen' al 5 clue's bekend zijn.
Lijkt me niet helemaal eerlijk.
  zondag 27 februari 2011 @ 17:28:53 #230
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93398900
Nog even over de woorden op de muur, die kunnen ook wijzen naar dyslexie van Laura.
Verder lijkt de rode telefoon wel een vagina met een piercing erdoor, misschien vergezocht maar ja.
pi_93399991
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:28 schreef Anneloortje het volgende:
Nog even over de woorden op de muur, die kunnen ook wijzen naar dyslexie van Laura.
Verder lijkt de rode telefoon wel een vagina met een piercing erdoor, misschien vergezocht maar ja.
Ja over die woorden werd in een ander topic al gesproken en er staat idd "Whatch" of iets dergelijks tussen, maar geen idee waarom er nog een clou over Laura's oude geheim er nog in zit. Ze grapte toen zelfs zelf over dyslexie.

Ze hadden het net trouwens over die klokken en nu bedacht ik net dat die wijzers mss naar naalden/piercer kunnen verwijzen? Vast tever gezocht ( net als die rode telefoon-vagina trouwens _O- ) maar giev clou's over piercer, damnit! :(

Geen idee of taken in dat etentje van gister echt als clou's opgevat moeten worden, Guido en Laura een stelletje en Gererd als afwasser/schoonmaker als tegenstelling van z'n geheim.
  zondag 27 februari 2011 @ 18:18:02 #232
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93400879
Check die telefoon het is echt een gepieste doos jonguh...
http://www.secretstory.nl(...)+telefoon?show=video
pi_93403172
Gerard vanmiddag onderonsje met Alex.

(we hebben al over teksten op muur gehad maar deze vond ik wel leuk.)

Looking forward looking backward

Gerard denkt iets met militairs:

Looking for war ! maar ja en de d dan ?

En ook de klokken, volgens hem slaat ;) het op Hans Klok, misschien medewekster van Klok in huis
maar Alex zij die gezichten te kennen.
pi_93409348
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:41 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

27 februari om 20.05
Sharon krijgt een missie.

De Stem roept Sharon weg van de barbecue voor een geheime missie. Ze moet van alle bewoners achterhalen wat de heftigste en meest angstaanjagende ervaringen uit hun leven zijn. Ze krijgt tijdens het eten twee uur de tijd om Philip, Guido, Aafke en Karim te ondervragen. Daarna moet ze terugkeren naar de Kamer van de Waarheid. Als ze slaagt in deze missie ontvangt ze 1500 euro voor in haar kluis. Lukt haar missie niet, dan verliest ze 1500 euro.
Verwijst naar Tsunami uiteraard.
pi_93422295
Waarom zei Laura dat dat geen hoogbegaafde gesprekken waren toen Aafke haar vroeg
of zij goed engels kon praten met die kinderen waar ze voor oppaste ?

Waarom nam zij het woord hoogbegaafd in de mond ?

Is Laura dan hoogbegaafd ? ...
pi_93429440
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:59 schreef Bianca555 het volgende:
Waarom zei Laura dat dat geen hoogbegaafde gesprekken waren toen Aafke haar vroeg
of zij goed engels kon praten met die kinderen waar ze voor oppaste ?

Waarom nam zij het woord hoogbegaafd in de mond ?

Is Laura dan hoogbegaafd ? ...
Nee, want dan zou er een geheim missen
pi_93434637
die muur met al die straten zit zo'n rond raampje op als in een boot. heel dat muurtje doet me denken aan een boot en de straten zullen wel een verwijzing zijn naar de persoon bij wie het hoort.(internaat)

er zijn een aantal mensen in het huis die een piercing in hun oor hebben/hadden Geen oorbel maar zo'n groter rond gaatje waar je doorheen kunt kijken jurien, sofia (piercer)

denk inderdaad dat alle bewoners gekoppeld zijn zoals philip al zei. een aantal meiden heeft een borstvergroting gehad, 1 persoon een borstverkleining.
een aantal mensen zijn dakloos geweest.
Laura kindermeisje in het gooi, gerard is miljonair
pi_93435093
werkt iemand het overzicht ook bij met de missie van Sharon?

en een lijstje met clues die nog niet aan mensen zijn toebedeeld zou ook handig zijn...
net niet te oud
pi_93436817
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:34 schreef dasaliz het volgende:
werkt iemand het overzicht ook bij met de missie van Sharon?

en een lijstje met clues die nog niet aan mensen zijn toebedeeld zou ook handig zijn...
Ik heb dat overzicht gemaakt maar kan er niet meer in omdat mijn topic hierin is samengevoegd, zou het graag bijwerken!
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_93436897
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb dat overzicht gemaakt maar kan er niet meer in omdat mijn topic hierin is samengevoegd, zou het graag bijwerken!
Als je de OP quote heb je de tekst (en kan je die uitbreiden). Je kan vervolgens mij PM'en en dan zet ik 't erin of gewoon hier neer zetten en dan doe ik 't ook.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_93438906
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:19 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Er zijn diverse clou's te vinden in het huis.

OVERZICHT CLUES t/m 25-02-2011

SLAAPWANDELEN
Nachtkijker
Vleermuis schilderij
Schaapjes knuffelbeesten
Hoge hak met nachtrustpillen
Muziekje ‘A night like this’

BORSTVERKLEINING
Marijke Helwegen fotolijstje

RIDDER
Blauwe bloempot
Ivanhoe geluidstune
Zwaard met blauwe strik
Paard schilderij

MILJONAIR
Quote blad/magazine
Kluis
Spaarvarken met ‘millionaire’ erop
Hoe heet de jaarlijkse lijst met Miljonairs (kwisvraag)

TSUNAMI
Zwembad overgelopen
Bankstel met vissen/zee print + kussentje reddingsboei
Visjes op de bodem van het zwembad
Hoeveel jaar geleden was de tsunami (kwisvraag)

RELATIE MET GOUDEN MEDAILLE
Hoeveel man telt een zwem estafette team (Date met Olympisch goud)
Wilhelmus zingen
Gouden horloge 1/2/3 in gegraveerd

HOOG IQ
Beelden met (te) grote hoofden
Schilderij dolfijn (slim dier)

INTERNAAT
Geluidsfragment liedje ‘All by Myself’

BINGO KONING
Hoeveel ballen telt een bingospel. (kwisvraag)
Cameleon schilderij

NEP RELATIE
Gouden nep horloge
Hart van Ketchup

PIERCING
Geen

BOLLYWOOD FILM
Kralengordijn (India)

OVERIGE CLUES
Kompas
Woorden op de muren
Labyrint op de muren
Kleurranden om de schilderijtjes

bron, gemaakt door meneertje1972 _O_
pi_93439231
quote:
15s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:08 schreef vuurvliegje69 het volgende:

[..]

Kun je ze niet aanpassen met edit in het eerste veld?
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_93449270
quote:
99s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ja, inderdaad. Net alsof mensen überhaupt de link met India zullen leggen, laat staan met Bollywood. Wellicht dat er nog clous komen in de vorm van een missie of wat ook, maar enkel een kralengordijn lijkt me een wat magere aanwijzing.

Behalve deze misschien wat vergezochte:
quote:
Kleurranden om de schilderijtjes
Zijn doorgaans kleurrijke films.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_93449984
Clue over de neprelatie:
Alex kreeg een clue: 3 foto's uit de roddelbladen over een neprelatie en dacht dat het op jooann sloeg en gokt (gratis) fout.
Later hebben alle bewoners de foto's mogen zien.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_93450678
Nogmaals, in de lijst met clues staat bij olympisch goud het horloge met 1-2-3 erin gegrafeerd. Maar die clue die hoort bij Laura (en oko Guido), Karim en Monique kregen het horloge als hint voor Laura's geheim, een nep-horloge voor het geheim 'mijn relatie is nep'. Hij hoort dus niet in het rijtje voor Phillip en zijn date met olympisch goud (clue slaan niet op 2 geheimen)
pi_93454206
Beetje jammer dat ze clous geven over die neprelatie, die wordt sowieso wel geraden, terwijl iets als 'ik ben piercer van beroep' zonder moeite verborgen blijft.
pi_93454626
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef Stranger het volgende:
Beetje jammer dat ze clous geven over die neprelatie, die wordt sowieso wel geraden, terwijl iets als 'ik ben piercer van beroep' zonder moeite verborgen blijft.
ik vraag het me af, denk dat ze nu misschien eerder aan Maik en Monique denken dan aan Guido en Laura
pi_93455697
Wss ook te ver gezocht maar ik dacht bj die kleurige inboedel ook een beetje aan bollywood, dus ik google op bollywood chair en 1 van de plaatjes die eruitkwam was deze. Lijkt best op die poefjesbij de keuken. :9

Bah er moeten toch meer clue's te vinden zijn voor boolywood en piercer. :(

[ Bericht 8% gewijzigd door Urb op 28-02-2011 20:04:28 ]
pi_93470352
Deze kwam ik net tegen op twitter ;)

Hoe alert! Dat had nog niemand gezien! RT @mdevreeze: Check it net startblokken #clue #sstnl http://yfrog.com/h48zoctj @sst_philip
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:43:33 #250
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93478294
En hoe zit het nou met Flips geheim? Servio had het toch geraden? Dat hij Gou had met zwemsestafette? Kinderachtig dat ze dat niet goed rekenen want wie zegt er nou dat je een raltie met goud hebt. Ik snap dat niet.
Jullie wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')