Ik heb het gestudeerd (bsc) en ik heb er nooit onomstotelijk bewijs over gezien, ik denk dat dit soort dingen toch meer berusten op speculatiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik had het vorig jaar bij biologie op school. Maar er zullen vast en zeker onderzoeken zijn gedaan
Nou ja niet iedereen belandt in een depressie in zo een geval. Met afleveringen bekijken bedoel ik dat de verwerking van Annette in de manier waarop het oorspronkelijk uitgezonden werd toch wel een maand of 3 tot 4 duurde. Dit is voor een soap vrij normaal, je zag bij Arnie, Silvia en andere ook dat mensen weer snel aan het werk gingen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vond ook dat Simon er wel erg snel overheen was, ik denk dat dat weinig te maken heeft met hoe je die afleveringen bekijkt. Als ik destijds schrijver was geweest had ik hem in een flinke depressie laten belanden, ik vond het nu nogal karig als ik eerlijk ben.
Och, zou idd meer speculaties kunnen zijn. Die schoolboeken vertrouw ik toch voor geen meter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb het gestudeerd (bsc) en ik heb er nooit onomstotelijk bewijs over gezien, ik denk dat dit soort dingen toch meer berusten op speculaties
Nee, maar ik vond het toch redelijk naar de achtergrond gaan toen Janine echt in zijn leven kwam. Pas toen Rebecca Duvalier in zijn leven kwam kwamen die emoties weer omhoog.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja niet iedereen belandt in een depressie in zo een geval. Met afleveringen bekijken bedoel ik dat de verwerking van Annette in de manier waarop het oorspronkelijk uitgezonden werd toch wel een maand of 3 tot 4 duurde. Dit is voor een soap vrij normaal, je zag bij Arnie, Silvia en andere ook dat mensen weer snel aan het werk gingen.
Ik heb ook niks tegen homo's, wel tegen mensen die zich extreem nichterig gedragen (erger dan Lucas dus), maar dat is meer puur het gedrag en niet de geaardheid. Een hetero die zich ongelooflijk hyper en aanwezig gedraagt vind ik minstens even irritantquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, zou idd meer speculaties kunnen zijn. Die schoolboeken vertrouw ik toch voor geen meter.
Maar ik zie ook liever twee vrouwen dan twee mannen. En nee, ik heb niets tegen homo's, een goede vriend van mij is homo en is gewoon 'normaal' (hiermee bedoel ik: niet zwaar overdreven van HEEEEEEEEEE MEID! etc.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik dus ook. Lucas vind ik nog redelijk normaal doen eigenlijk. Vorig jaar zat er een jongen in mijn klas die echt zo overdreven was - en beweerde zeker geen homo te zijn. Of hij het nou wel of niet is maakt mij niets uit, maar doe wel normaal denk ik dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen homo's, wel tegen mensen die zich extreem nichterig gedragen (erger dan Lucas dus), maar dat is meer puur het gedrag en niet de geaardheid. Een hetero die zich ongelooflijk hyper en aanwezig gedraagt vind ik minstens even irritant
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef Koosnaam het volgende:
Niet zo lang geleden zij diezelfde Edwin nog tegen Lucas.
'' donder op vieze homo''![]()
maar heb de spoilers gezien.Wat ik kan opmaken uit de spoilers isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat gaat een leuk feestje worden![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat ik kan opmaken uit de spoilers ishaha, inderdaad ja. dat ga ik wel even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat gaat een leuk feestje worden![]()
Wat wil je, Edwin staat als homo al zijn hele leven droog!quote:
Nichten zijn ook niet leuk. Types als Lucas kunnen mijn beste vriend zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen homo's, wel tegen mensen die zich extreem nichterig gedragen (erger dan Lucas dus), maar dat is meer puur het gedrag en niet de geaardheid. Een hetero die zich ongelooflijk hyper en aanwezig gedraagt vind ik minstens even irritant
Niet perse in dit topic, maar ik hoorde van iemand die RTL Boulevard had gezien dat er daar nogal dramatisch over werd gedaan.. Ik weet niet wat er gezegd is want op RTL gemist moet je er 1 euro voor betalenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wie doet er dramatisch dan? Het is opvallend dat er wat meer 'aaaach gut....wat lieeeeef'-reacties zijn en iemand vraagt zich kalmpjes af waarom zonder ook maar iets te veroordelen, ik zie hier niks dramatisch aan hoor.
Nu al? En het is net 2 dagen aan. En het duurde maanden voordat die twee dan eindelijk eens nader tot elkaar kwamen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef RobbieBoy het volgende:
Lucas en Edwin samen in bed. super mooie scene
Heel recent heeft 'ie het nog met Wiet gedaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat wil je, Edwin staat als homo al zijn hele leven droog!
Ik vond het een beetje te lang duren. Het begon echt een misselijke scene te worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef RobbieBoy het volgende:
Lucas en Edwin samen in bed. super mooie scene
Mee eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:52 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje te lang duren. Het begon echt een misselijke scene te worden.
En die tattoo weer.... Waanzinnig groot dat ding...quote:
Ik heb het sowieso niet zo op die homo scene's maar ik heb dit ook serieus door gespoeld. Echt niet tof om zo lang naar te moeten kijken. Ik snap niet waarom ze het zo opdringen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:52 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje te lang duren. Het begon echt een misselijke scene te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |