Tsja, zo gaat dat bij mannen en vrouwen nou eenmaal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:34 schreef James1988 het volgende:
Bij een hetero-koppel worden er precies zulke scenes gemaakt, of nog net ietsjes overdrevener. Die Disneyland-achtige muziek bij Noud en Nina toen zij pasgeleden met elkaar naar bed gingen bijvoorbeeld.
Dat het nu een keer man+man is, boeiend. Juist mooi dat ze dat eenzelfde invulling geven en er ook de tijd voor nemen.
Dan kijk je gewoon niet ofzo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Getverdemme, heb je ze weer.....
Maak ik zelf wel uit, en ten tweede, ik zit niet naar het scherm te geilen, ik ben tegelijkertijd met andere dingen bezig, dus als ik ergens van walg of ik vind het niet zo interessant, kijk ik automatisch niet verder. Kijk zo af en toe om te weten wat er gebeurt. Je moet af en toe in de zure appel bijten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan kijk je gewoon niet ofzo?
Het gaat zo traag, dat één keer per week kijken wel genoeg is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk al 4 weken niet meer
Ik hoor nu op Boulevard dat Lucas en Edwin eindelijk seks hebben gehad?
Lucas is gewoon een nicht ja. Had je anders verwacht?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:07 schreef James1988 het volgende:
Goede acteurs zijn het in ieder geval wel. Maar naar het schijnt is Ferry (Lucas) biseksueel?
Inderdaad. Hij is ineens een volleerde homo. Alsof hij al jaren niet anders doet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Die aflevering van gister bevatte inderdaad, Dr.Mikey woorden, schokkende smerige beelden.![]()
't Vind het plots zo snel gaan daarmee? Van niets zeggen en boos worden, tot toegeven, direct zoenen en direct Wiet bellen...
Ik had trouwens verwacht dat toen die twee op die bank zaten te zoenen, dat Sjoerd binnen zou komen en dat dat de cliffhanger zou wezen.
Ach ja, je moet idd ook zelf weten of je gaat klagen over twee zoenende mannen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit, en ten tweede, ik zit niet naar het scherm te geilen, ik ben tegelijkertijd met andere dingen bezig, dus als ik ergens van walg of ik vind het niet zo interessant, kijk ik automatisch niet verder. Kijk zo af en toe om te weten wat er gebeurt. Je moet af en toe in de zure appel bijten.
Ik ook. Ik hoop dat die hem een goeie mep geeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Ben benieuwd wat Rick gaat doen.
Dat dacht ik inderdaad ook. Maar vind ik wel een verhaallijn die leuk kan worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:29 schreef ThunderBitch het volgende:
O God, Sjors in de bocht. *ik werk bij de OM* Is een blauwe maandag afgestudeerd.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:12 schreef James1988 het volgende:
Wat is Charlie een gore slet zeg
Ik wilde aanvankelijk 'hoer' schrijven tot ik me bedacht dat een hoer ervoor betaald krijgt. En een stuk meer klasse heeft dan Charlie.
Dat maakt niet uit, ze wordt nu een bitch en das leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:29 schreef ThunderBitch het volgende:
O God, Sjors in de bocht. *ik werk bij de OM* Is een blauwe maandag afgestudeerd.
Op twitter gaat het er pas triest aan toe, ik heb al enkele keren de woorden 'kanker homo's' voorbij zien komen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hou me verder buiten dit hele onderwerp, ik heb er mijn (naar mijn inzichten ruimdenkende) mening over gegeven. Wel heb ik het advies iedereen lekker te laten denken en vinden wat ie wil, men hoeft het niet per se eens te zijn. Ik walg van de kleur geel, terwijl het de lievelingskleur van een vriendin is, dit heeft totaal geen invloed op onze vriendschap
Ik klaag niet, ik hoef het alleen niet te zien. En tsja, alleen zoenen vind ik niet een zo'n punt, maar dat suggestieve wat ze gaan doen, zoals er treffend gezegd werd door de voice-over "als puntje bij paaltje komt".... wil ik liever niet aan herinnerd worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja, je moet idd ook zelf weten of je gaat klagen over twee zoenende mannen.
Okay, dat dan weer wel, maar het is een beetje vaag. Maar goed, het blijft een soap.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ze wordt nu een bitch en das leuk.
Erg ongeloofwaardig ook dat ze (die bij het OM heeft gewerkt blijkbaar) zonder nadenken voetstoots de opmerkingen van een vreemde dame aanneemt....quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:43 schreef DeLuna het volgende:
Dat maakt niet uit, ze wordt nu een bitch en das leuk.
Zoals TB het al zei, het is een soap. Alles kan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Erg ongeloofwaardig ook dat ze (die bij het OM heeft gewerkt blijkbaar) zonder nadenken voetstoots de opmerkingen van een vreemde dame aanneemt....
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal.
En dan die dreigementen....
Oefff, die gaat weer een blauw ook krijgen ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop dat die hem een goeie mep geeft.
[..]
Dat dacht ik inderdaad ook. Maar vind ik wel een verhaallijn die leuk kan worden.
Komt natuurlijk door Lieke (en de schrijvers). Toen Aukje nog Charlie speelde, vond ik het personage iets minder irritant.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb Charlie altijd al een domme doos gevonden met die neplach van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |