http://www.linkedin.com/profile/view?id=1384836&trk=tab_proquote:
Dat werd zo snel, zo onwijs irritant. Gingen ze zixh allemaal overdreven gedragen enzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:43 schreef Secretstory het volgende:
Ik vind dit concept trouwens best saai.. Bij de gouden kooi ging het gewoon om zo irritant mogelijk te zijn en iedereen weg te pesten, veel beter
Wel beter dan DGK streamsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
http://www.linkedin.com/profile/view?id=1384836&trk=tab_pro
was laatst wel in de villa, inmiddels koffietijd, voor werk. Best gek,
ontopic: Zijn deze streams, door verbeterde techniek, nou scherper dan voorgaande streams?
Nicequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ga je nog een keer iets voor de camera doen?? Misschien over een tijd weer in een reality serie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ontopic: Zijn deze streams, door verbeterde techniek, nou scherper dan voorgaande streams?
Geweldige televisie was dat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat werd zo snel, zo onwijs irritant. Gingen ze zixh allemaal overdreven gedragen enzo.
Als ie hier bij had gezeten was super mooi geweest, weinig echte mannetjes nuquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:45 schreef Secretstory het volgende:
[..]
Ga je nog een keer iets voor de camera doen?? Misschien over een tijd weer in een reality serie?
zeker niet meer in een reality serie, de moeder van alle reallife hebben we gehad, en mijn 15 minutes of fame zijn voorbij. Heb zeker geen brandende ambitie meer voor de camera, maar wie weet wat er voorbij komt. Op dit moment concentreer ik mij op mijn carriere achter de schermen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:45 schreef Secretstory het volgende:
[..]
Ga je nog een keer iets voor de camera doen?? Misschien over een tijd weer in een reality serie?
Helaas, was geweldige televisie!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker niet meer in een reality serie, de moeder van alle reallife hebben we gehad, en mijn 15 minutes of fame zijn voorbij. Heb zeker geen brandende ambitie meer voor de camera, maar wie weet wat er voorbij komt. Op dit moment concentreer ik mij op mijn carriere achter de schermen.
als er wat gebeurd, caps pleasequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef Robbiedd het volgende:
Nou, action please .. laura gaat bij Guido op bed zitten.
Maar het is voor kijkers juist leuk als het fout gaat..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Sorry maar alcohol heeft in DGK meer slecht dan goed gebracht. Misschien denken ze daaraan?
Alhoewel het wel zou zorgen dat mensen loslippig worden.
Maar volgens mij hebben ze nog geeneens een fatsoenlijke bak koffie in huis. alleen maar water.
Wat voor reden hebben ze daarvoor, om ze in het huis zo op rantsoen te zetten?
Ze zitten nu wortels te kauwen.
Jawel met dat dilemma zit ik zelf ook, maar toch erger ik me er al aan, dat ze niet eens normaal voorraad hebben, dat is toch het minste??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:55 schreef Secretstory het volgende:
[..]
Maar het is voor kijkers juist leuk als het fout gaat..
Ik denk dat als er in dit programma niet snel wordt geneukt, gekotst en complete veldslagenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef Secretstory het volgende:
[..]
Helaas, was geweldige televisie!
Maar ik denk helaas dat zo,n programma als DGK ook niet meer mag in deze tijd. Toen waren er al heel veel discussies over het programma.
Heb DGK alleen in het begin gevolgdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Sorry maar alcohol heeft in DGK meer slecht dan goed gebracht. Misschien denken ze daaraan?
Maar volgens mij hebben ze nog geeneens een fatsoenlijke bak koffie in huis. alleen maar water.
onzin, ook heel veel goeds, vriendschappen en kameraadschappen vierden ook hoogtij tijdens een gezellige avond met een dansje en een drankje! En tja, sluimerende conflicten kwamen ineens tot uitbarsting!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Klopt, er gebeurt geen zak.. De uitzendingen van tv lopen ook achter en dus weet je niet wat er allemaal is gebeurt. Ook zie je de kamer van de waarheid niet en zit iedereen maar de hele dag. Die guido hangt al de hele dag op de bank en de anderen gaan binnen zitten en daarna weer even buiten. En de geheimen kunnen ze denk ik ook niet zo raden, hoe raad je nou dat iemand een bingokampioene is..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk dat als er in dit programma niet snel wordt geneukt, gekotst en complete veldslagen
's nachts worden uitgevochten met iemand die continue "je moeder, je moeder" schreeuwt, dan is het snel afgelopen. Saaiheid is dodelijk.
We hebben nu alleen iemand die ook op een gitaar tokkelt, verder niks.![]()
Het is niet te vergelijken, maar toch.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |