Nee hoor, zowaar eens nietquote:
omdat zij niet in staat was om 'nee' te zeggenquote:
Dan wordt je toch ook geen eigenaar, maar pachter?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door schulden van de huidige eigenaar gaat het helemaal buiten hen om, en neem ik in principe alleen het huurcontract over, en de inventaris die nu van de heineken is.
He, we kunnen wel mooi die truc uithalen dat we elkaars bazen ombrengenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow daar knap je van op.. een lekker broodje met ossenworst
ben al bijna zo rustig dat ik me directeur niet meer van het leven wil beroven alleen nog maar verwonden
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, we kunnen wel mooi die truc uithalen dat we elkaars bazen ombrengen
Ze geeft zelf geen antwoord.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat zij niet in staat was om 'nee' te zeggen
Ja klopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan wordt je toch ook geen eigenaar, maar pachter?
en omdat ie me nu al bijna een jaar alleen maar loopt af te zeiken/kraken en me eruit wil werkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat zij niet in staat was om 'nee' te zeggen
Niet dat dat niet leuk is hoor, maar dan is het wel een beetje gek om te zeggen dat je bijna voor 100% eigenaar wordt.quote:
Ja is een beetje verkeerde woordkeuze geweest.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet dat dat niet leuk is hoor, maar dan is het wel een beetje gek om te zeggen dat je bijna voor 100% eigenaar wordt.
Ander werk zoeken? Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en omdat ie me nu al bijna een jaar alleen maar loopt af te zeiken/kraken en me eruit wil werken
En waarom ga je dan zelf niet weg? Eventueel in overleg met je werkgever, een zogenaamde gouden handdruk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en omdat ie me nu al bijna een jaar alleen maar loopt af te zeiken/kraken en me eruit wil werken
Je gaat toch wel de naam veranderen he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is een beetje verkeerde woordkeuze geweest.
Bedoel eigenlijk gewoon dat het dus bijna zeker is dat ik het overneem.
Eindelijk.
secretaresse, en dat ga ik zeker doen maar het was de bedoeling dat ie niet lang zou blijven dus ik denk dat zing ik wel uit maar hij heeft nu weer een jaar verlenging.. en dat ga ik echt niet trekken nog een jaar hier samen met hem...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ander werk zoeken? Wat doe je voor werk?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
secretaresse, en dat ga ik zeker doen maar het was de bedoeling dat ie niet lang zou blijven dus ik denk dat zing ik wel uit maar hij heeft nu weer een jaar verlenging.. en dat ga ik echt niet trekken nog een jaar hier samen met hem...
Nee blijft gewoon behouden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat toch wel de naam veranderen he?
Als je niet minstens directeur bent is dat meestal een blikken handdrukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En waarom ga je dan zelf niet weg? Eventueel in overleg met je werkgever, een zogenaamde gouden handdruk?
Hoe heet het nu dan? Mag ook via PM/DMquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, weer herkenbaar... wij arme secretaresses
Het klinkt zo Old Spicequote:
Misschien tijd voor een communcatietraining?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
secretaresse, en dat ga ik zeker doen maar het was de bedoeling dat ie niet lang zou blijven dus ik denk dat zing ik wel uit maar hij heeft nu weer een jaar verlenging.. en dat ga ik echt niet trekken nog een jaar hier samen met hem...
The Old Sailor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe heet het nu dan? Mag ook via PM/DM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |