jeetje gister wel al veel gespamtquote:60. 114 tripack
spammer !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:11 schreef tripack het volgende:
[..]
jeetje gister wel al veel gespamt
dat doe je nou nooit bij mij ...quote:
nee daar wil ze andere dingen mee doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef madmuppet het volgende:
[..]
dat doe je nou nooit bij mij ...
spamsletquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:11 schreef tripack het volgende:
[..]
jeetje gister wel al veel gespamt
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef tripack het volgende:
[..]
nee daar wil ze andere dingen mee doen
eeeuuuhhhrrmmm.... wat ben jij dan ?quote:
geil tochquote:
klopt, ik zou ook niet willen dat mijn man een jongere meid neuktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef madmuppet het volgende:
[..]... volgens mij niet omdat ik een vriendin heb ...
moet je je vriendin maar lief aankijkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef madmuppet het volgende:
[..]... volgens mij niet omdat ik een vriendin heb ...
een bescheiden posterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:14 schreef madmuppet het volgende:
[..]
eeeuuuhhhrrmmm.... wat ben jij dan ?
ik zou willen dat ze mij eens neukt ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
klopt, ik zou ook niet willen dat mijn man een jongere meid neukt
lief aankijken ... wtf ... dat helpt al helemaal niet ... * madmuppet zoekt liters ghbquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:14 schreef tripack het volgende:
[..]
moet je je vriendin maar lief aankijken
dat wie jou neukt?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:15 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik zou willen dat ze mij eens neukt ...
jijquote:
dat klinkt raar ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen?
maar dan alsnog waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:19 schreef madmuppet het volgende:
[..]
dat klinkt raar ...
ik neuk jou liever dan dat ik genomen wordt door jou ...
gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar dan alsnog waarom zou je dat willen?
omdat hij geil is en zijn zaad wil verspreidenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar dan alsnog waarom zou je dat willen?
caveman achtigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat hij geil is en zijn zaad wil verspreiden
heel caveman achtig
ahaa oke, maar ik zoek iemand van mijn leeftijd om mee te neukenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat hij geil is en zijn zaad wil verspreiden
heel caveman achtig
ik ben ook 17 ....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ahaa oke, maar ik zoek iemand van mijn leeftijd om mee te neuken
ben het wel geweestquote:
nee....jammer hoor ...quote:
ja beste idee van nederlandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:29 schreef tripack het volgende:
eigenlijk zouden jullie elkaar een keer plat moeten neuken....
want stiekem gaat dit topic er alleen nog over wie wie wil neuken maar niet durft of doet
Wie weet hebben we dat allang gedaan ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:29 schreef tripack het volgende:
eigenlijk zouden jullie elkaar een keer plat moeten neuken....
want stiekem gaat dit topic er alleen nog over wie wie wil neuken maar niet durft of doet
I just didquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja blame it on my parents...
nou als jullie dat hadden gedaan dan waren jullie er een stuk stiller over, nja iig in het dit topic.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:31 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Wie weet hebben we dat allang gedaan ...
Nope...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mja er valt niks meer aan te doen
Of dit is juist een uitlaatklep voor onsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:33 schreef tripack het volgende:
[..]
nou als jullie dat hadden gedaan dan waren jullie er een stuk stiller over, nja iig in het dit topic.
vastquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:34 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Of dit is juist een uitlaatklep voor ons
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb gewoon behoeftes ja
ik heb ook niets te klagen over jou hoor ...quote:
ga FOK!kenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Jeetje wat ben ik chagerijnig vandaagik wordt gwn chaggie van mezelf
![]()
En ik verveeeeeeeeeel me er is echt geen reet hier te doen en er is bijna niemand.. echt zooo saaaaaaiiiii !!
k ben lekker vacatures aan het kijken... denk dat het tijd is voor een nieuwe uitdaging in mijn leven!quote:
jaaa...ga fokken ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Jeetje wat ben ik chagerijnig vandaagik wordt gwn chaggie van mezelf
![]()
En ik verveeeeeeeeeel me er is echt geen reet hier te doen en er is bijna niemand.. echt zooo saaaaaaiiiii !!
succesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
k ben lekker vacatures aan het kijken... denk dat het tijd is voor een nieuwe uitdaging in mijn leven!
aaaaahhhh.... verandering van spijs doet eten ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
k ben lekker vacatures aan het kijken... denk dat het tijd is voor een nieuwe uitdaging in mijn leven!
Echt ik wou dat het kon... ff lekker me agressie afreageren... denk dat ik er heerlijk van opknapquote:
* madmuppet biedt zich aan...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Echt ik wou dat het kon... ff lekker me agressie afreageren... denk dat ik er heerlijk van opknap
* madmuppet biedt zich aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb er zo'n behoefte aan
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:49 schreef tdrone het volgende:
Hoi
Concurrentie en marktdifferentiatie ia saai
tdronequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:49 schreef tdrone het volgende:
Hoi
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:49 schreef tdrone het volgende:
Hoi
okeej , dat heb je gedaan ... maar ga je nu weer weg of blijf je ?quote:
dat is zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
sterker nog ik heb je nog nooit iel gezien
Anders doe je even sociaalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:52 schreef madmuppet het volgende:
[..]
okeej , dat heb je gedaan ... maar ga je nu weer weg of blijf je ?
je mist een heleboel hoor ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:52 schreef Teal het volgende:
Ik heb niet meer genoeg tijd om te FOK!en / hier te zijn
En omdat ik er een lange tijd niet meer ben geweest heb ik er ook opeens geen zin meer in
je vat het verkeerd op maat ... het was sociaal ...quote:
aawh logisch, doei dan maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:52 schreef Teal het volgende:
En omdat ik er een lange tijd niet meer ben geweest heb ik er ook opeens geen zin meer in
Dan gaan we jou zin gevenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:52 schreef Teal het volgende:
kalm aan doen !!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:54 schreef Teal het volgende:
Dus vandaar
Als jullie wat kwijt willen tegen me, pm me maar
okay komt goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:54 schreef Teal het volgende:
Dus vandaar
Als jullie wat kwijt willen tegen me, pm me maar
Ik jou welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
sterker nog ik heb je nog nooit irl gezien
jij CC of Tdrone ... ?quote:
Mr. Tquote:
net zoals je mij wilde zien ? van achter ?quote:
Hehe nee. Gewoon aan de bar met een biertje erbijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:57 schreef madmuppet het volgende:
[..]
net zoals je mij wilde zien ? van achter ?
Kom kijken danquote:
irl of in dit topic?quote:
kon het maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
Kom ook op vakantie hier in de buurt dan
Snel dan, vandaag ben ik nog in Nederlandquote:
Miegast in thiz topicquote:
dan ben je toch in de buurt ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja daar ga ik heen met Merel
ja als hij dat ook wiltquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:04 schreef madmuppet het volgende:
[..]
dan ben je toch in de buurt ...
dat vroeg ie toch ...quote:
of dat jij het meent om hem te "zien"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet of hij dat meent
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]
of dat jij het meent om hem te "zien"
niets... gewoon zoals het er staat ...quote:
wat zou ik dan anders moeten doen dan zien?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:12 schreef madmuppet het volgende:
[..]
niets... gewoon zoals het er staat ...
neuken?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat zou ik dan anders moeten doen dan zien?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij denkt echt dat ik iedereen wil neuken he?
Tri!!!!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:23 schreef tripack het volgende:
ah niks gemist zo te zienmiddag mensen
Ik vind het gewoon kut dat mensen niet duidelijk zijn. En dan daarna zeggen dat het toch wel zo te fixen is in het tekenprogrammaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Arme kanovinnieik heb medelijden met je en ik ben oprecht
quote:
ja hoe durven ze bij lieve kanovinniequote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon kut dat mensen niet duidelijk zijn. En dan daarna zeggen dat het toch wel zo te fixen is in het tekenprogramma
Wtf... Heb je hem/haar een nekschot gegeven?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:30 schreef kanovinnie het volgende:"Hey Kanovinnie, kan je dit even snel maken??"
Ja prima.
"Zeg Kanovinnie, wat je gemaakt had he, het moet veel nauwkeuriger want het moet naar een klant"
Maw: Collega vraagt om een simpel plaatje, ik schijt een simpel plaatje in elkaar. En nu moet het opeens supergoed zijnHoezo 10 uur weggegooid
Nee. Ik vind het namelijk wel leuk om dit te doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:33 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Wtf... Heb je hem/haar een nekschot gegeven?
Jatochhh!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hoe durven ze bij lieve kanovinnie
Dat snap ik, maar ik zou het niet waarderen als ik zo'n reactie zou krijgen ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het namelijk wel leuk om dit te doen![]()
Doeg geil beest!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ben weer even oplettentot kwart over 3
Ach, nu kan ik er iig een hoop tijd in steken en echt iets moois makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:35 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik zou het niet waarderen als ik zo'n reactie zou krijgen ...![]()
Doe mij maar een bakkie zwart extra sterk!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:37 schreef tripack het volgende:
ben nog erg duf.... nog maar ff een kop koffie naar binnen werken
oke komt er aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:41 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Doe mij maar een bakkie zwart extra sterk!!!
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, nu kan ik er iig een hoop tijd in steken en echt iets moois maken
Ik juist niet. Van thee staat mijn jodokus bijna rechtovereind!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:42 schreef madmuppet het volgende:
Vage shit... Ik wordt al geil van een bak koffie
bij deze een heerlijk en opbeurend kopje koffiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:42 schreef madmuppet het volgende:
Vage shit... Ik wordt al geil van een bak koffie
Een lachende kop koffie! zo zou zelfs ik hem lekker vindenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
bij deze een heerlijk en opbeurend kopje koffie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
bij deze een heerlijk en opbeurend kopje koffie
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
nu moeten we op onze woorden lettenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:53 schreef tripack het volgende:
[..]
nu moeten we op onze woorden letten
IK ben er!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:52 schreef madmuppet het volgende:
[..]
... zeg dan gewoon dat JIJ er ook bent ...
Jaja.quote:
Nee hoor. Post lekker doorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:53 schreef tripack het volgende:
[..]
nu moeten we op onze woorden letten
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ff heerlijk buiten gelopen
t is best lekker met dat zonnetje zo... zou er bijna blij om worden
Ohw das lekker handig.. werk je om de hoek ofzo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:55 schreef madmuppet het volgende:
[..]
![]()
ben ff bij mijn ouders geweest om koffie te doen ... waren ze er niet ... dan maar het nieuws gekeken ... maar er was weinig nieuws ...
ja zo goed als ... 2 minuutjes met de fiets, 3 met de auto en 1 met de scooter ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw das lekker handig.. werk je om de hoek ofzo?
en lopend.......?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:57 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ja zo goed als ... 2 minuutjes met de fiets, 3 met de auto en 1 met de scooter ...
eeuhmm...een minuut of 7 denk ik ... dus dat is het niet waar met een half uurtje pauzequote:
haha ik krijg nog gwn antwoord ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]
eeuhmm...een minuut of 7 denk ik ... dus dat is het niet waar met een half uurtje pauze
jah tuurlijk ! doe ik altijd als er een vraag gesteld wordtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ik krijg nog gwn antwoord ook![]()
ik ook, maar fok gewoon doorquote:
hear hearquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:01 schreef madmuppet het volgende:
[..]
jah tuurlijk ! doe ik altijd als er een vraag gesteld wordt
* madmuppet wil best helpen om van de verveling af te komen ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]sorry wordt een beetje vervelend... zit me te vervelen hier
Ik ben zo woedend nog steeds dat ik niet eens zin in sex heb...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:05 schreef madmuppet het volgende:
[..]
* madmuppet wil best helpen om van de verveling af te komen ...
woedend ... op je baas ... of om het andere ... ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben zo woedend nog steeds dat ik niet eens zin in sex heb...
Vandaag beetje van beiden... maar me baas was wel de druppel vanmorgen... loop me de hele dag al op te vreten ben blij dat ie de rest van de middag lekker weg is!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:06 schreef madmuppet het volgende:
[..]
woedend ... op je baas ... of om het andere ... ?
Gooi het eruit !!! anders trekken we het eruitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vandaag beetje van beiden... maar me baas was wel de druppel vanmorgen... loop me de hele dag al op te vreten ben blij dat ie de rest van de middag lekker weg is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een dag niet geleefd is een dag niet gelachen ... ? of was ie nou anders ??
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Gooi het eruit !!! anders trekken we het eruitbegin maar alvast met trekken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
duurt inderdaad wel lang ofnie ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:13 schreef tripack het volgende:
[..]
begin maar alvast met trekken...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Gooi het eruit !!! anders trekken we het eruitAls je het niet erg vind wil ik niet verder me middag verpestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind wil ik niet verder me middag verpesten
is ook veiligerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
welkom terug danquote:
Haaaaaiquote:
ja het is dol fijn dat iedereen er isquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:17 schreef tripack het volgende:
[..]
ja het is dol fijn dat iedereen er is
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:24 schreef tripack het volgende:
wat is het opeens stil... is iedereen ingedommelt
werkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef madmuppet het volgende:
kreeg op mijn sodemieter dat ik aan het internetten ben ...
grote jongen MDquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
druk aan het werk..............
quote:
Ben ik ja!quote:
net gedaan ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]goedemiddag
**ff lekker roken
* Huppelmuts steekt peuk opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]goedemiddag
**ff lekker roken
hoeveelste vandaag?quote:
Geen ideequote:
Ik ben de tel al kwijt...quote:
jij liever dan ikquote:
ik ben niet gezellig?quote:
Je hebt me gevondenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Gezocht: Lieve knuffelbeer
Termijn: asap!
Vergoeding: n.o.t.k.
quote:
meerdere nodig?quote:
zo nu en dan wel jahquote:
dan bied ik me ook aanquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Je moet wel een verdomt groot bed hebben. Ik ben er ook !!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef Carooltje79 het volgende:
knuffelen muppet,knuffelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Je moet wel een verdomt groot bed hebben. Ik ben er ook !!
weet ik ... ging via de telefoon ... moest ook nog kamer/bank/keuken bij ... te snel op invoeren gedrukt ...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:59 schreef tripack het volgende:
[..]
knuffelen muppet,knuffelen
niet neuken
Nu ben ik jaloers.quote:
Doe niet zo eng jijquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:59 schreef tripack het volgende:
[..]
knuffelen muppet,knuffelen
niet neuken
nou heb je zon mooie UI ... jammer van dat logo erinquote:
nou dat wordt iig lekker gezellig met zn allenquote:
grouphuuuuuuuge!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou dat wordt iig lekker gezellig met zn allen
doe je ook mee knuffelen dan?quote:
ben ik eng?quote:
een knuffel meetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
doe je ook mee knuffelen dan?
Ik ga krassen hoor.quote:
En wat gewonnen ? Welk krasspel heb je gedaan? 7 klapper ?quote:
quote:
Lekker wijffiequote:
wie? Hoe is het OV?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:23 schreef madmuppet het volgende:
Aaah mijn beide boefjes zijn aanwezig !!!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh kusje op je verdrietja ben weer eens geil
niet verdrietig maar gewoon down, kom dan even langsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
* MaleDuck bergt zich... en zet zich schrapquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:
okee kan jij mijn geilheid afnemen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet verdrietig maar gewoon down, kom dan even langs
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck bergt zich... en zet zich schrap
quote:
Tuurlijk, alles kan bij OVquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee kan jij mijn geilheid afnemen?
Dat is toch niet goed...? Je moet er juist nog geiler van wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee kan jij mijn geilheid afnemen?
3FMquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:34 schreef tdrone het volgende:
ooh the rlling stones met sympathy for the devil op de radio![]()
![]()
![]()
![]()
kinderlokkerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Dat is toch niet goed...? Je moet er juist nog geiler van wordenkom maar hier
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:39 schreef Oceanview het volgende:
I bruise eassiiiillyyyyyyyyyyyyyyyyyy
ik luister eigenlijk nooit naar radio ONZ want te lui om stream aan te zetten en 3fm af te zettenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview draaide hem net op Radio Onzin
ik ook hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik luister eigenlijk nooit naar radio ONZ want te lui om stream aan te zetten en 3fm af te zetten
waar?quote:
quote:
Sullequote:
quote:
dat luister ik nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview draaide hem net op Radio Onzin
Waarom niet? Kwaliteitsmuziek manquote:
quote:
ik luister het niet,gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom niet? Kwaliteitsmuziek man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |