abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92810808
Deel 113

De dreumesjes:

*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy

[ Bericht 5% gewijzigd door BE op 15-02-2011 11:45:28 ]
pi_92810889
Laatste posts:

quote:
17s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Oscar is trouwens een mooie boef.
Hij eet thuis eig. op brood nooit iets anders dan smeerkaas, smeerworst of chocopasta.
Jam blieft hij niet, appelstroop niet, gewone kaas vind hij vies, tosti eet hij niet etc. etc.
Dus ik vroeg gisteren op het kdv wat hij daar zo allemaal op de boterham at... :') Alles dus zeg maar. :+ :D

Toen vroeg ik meteen maar naar fruit, want thuis krijg ik er eig. niks anders dan banaan in, of geprakte banaan met geraspte appel hooguit.
Nou, appel en mandarijntjes etc. gaan er daar ook prima in! :o

Dondersteen dat hij er is! :D O+
Daar gaan we dus even verandering in brengen thuis. :P :D

En over slapen hebben we het gewoon niet. :') :X Of nou ja, mss dat ik de FOK-wet om kan keren? O-) De afgelopen 2 nachten waren echt zwaar prut. Hij was superonrustig, viel steeds wel in slaap (bij mij op schoot, en ook alleen bij MIJ op schoot zeg maar) (wel in bed trouwens) maar leek weer wakker te schrikken, veel draaien, woelen, beetje jengelend huilen etc. -O-
En overdag is er niks aan de hand, alleen aan het eind van de dag wat hangerig.
Hij lijkt heel erg bezig te zijn met praten, alleen dat lukt nog niet echt, mss is het dat, een sprongetje zeg maar...
We zullen het wel zien.

Ik hoop alleen wel met heel mijn hart dat het voor zaterdag over is, want dan ga ik voor een kleine 2 weken weg voor mijn werk en moet F. het alleen zien te rooien. :@ -O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef Vicky het volgende:
Echt een boefje BE! O+
Hopelijk gaat het slapen snel beter!

Wij hadden afgelopen nacht eindelijk weer eens een goede avond en nacht..
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:35 schreef Poppejans het volgende:
Wat leuk en spannend FTA! Voor je het weet is het oktober en gaat je kleine manneke met rugzakje stappend naar de peuterspeelzaal O+
Wat veel, 4 dagdelen uiteindelijk! Dat is hier niet zo en ik dacht dat het overal maar 2 dagdelen was, een ochtend en een middag.
Veel keuze had je in jullie stad, ik wil ook zeker bij meerdere gaan kijken tzt.

Ah wat sneu, de slaapperikelen van Oscar!
Hopelijk is het gauw weer over.En ik ben helemaal niet zo van de ''sprongetjes'' maar soms is hangerig/slecht slapen hier echt verklaarbaar; dan is het ineens dat als dat over is hij wat nieuws kan en opgelucht lijkt.

Wolf heeft van zondag op maandag tot 4.00 in zn eigen bedje geslapen _O_ Kon hem zonder protest die avond in zn eigen bedje leggen, maar we waren wel weggeweest dus hij was vast te moe om te protesteren.
Gister was zn papa ziek (ik was weg) en die heeft het daardoor niet geprobeerd hem eerst in eigen bed te leggen, das wel weer jammer maar we gaan door met frisse moed.
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:35 schreef freecell het volgende:
Oeh BE, dan hoop ik ook mee dat het snel over is :X

FLorian zit weer even op melk, ei en soja vrij.
Het lijkt elke keer goed te gaan als hij één van die drie krijgt, maar ipv slapen van 18:30 tot 7:00 is het dan slapen tot 19:30, krijsend wakker worden en blijven krijsen tot 23:00 plus nachten onrustig. En buik zeer en stinken :X En dan 's morgens enorme diarree...
Wij halen hem dan gewoon maar naar beneden, dan gaat hij mopperend spelen en dan gaat hij met ons weer mee naar bed, maar ik kan er eigenlijk niet zo goed tegen :@
Ik ben er de hele dag en nacht voor de kinderen, maar de avond is voor mij :@

Het kan nog toeval zijn en ik weet niet of het nu melk, ei of soja is, maar nu eerst maar weer helemaal melk, ei en soja-vrij tot het helemaal over is en dan voorzichtig weer introduceren :)
Denk ik...

Of misschien nog een keer weer naar de KA -O- Kan je die gewoon weer bellen of moet het dan weer via je HA?
pi_92810906
@Poppejans Deze vier waren in een omtrek van 2 km rondom het huis. Grote stad he! Het zijn hier allemaal voorscholen en er wordt erg veel aandacht besteedt aan taal voor allochtone kinderen met taalachterstanden. Voor Finn is dat niet nodig en dus vinden wij 4 dagdelen overdreven (het is natuurlijk wel altijd handig als je echt ergens heen moet, je betaalt namelijk wel voor die 4 dagdelen) Misschien als hij bijna naar de basisschool gaat dat het ter voorbereiding leuk is, maar dat is nog zooooo lang!

BE wat grappig dat hij op het kdv veel meer eet dan thuis Ben benieuwd of hij dat thuis nu dan ook gaat eten

Freecell wat vervelend!
pi_92810915
Je hebt een dubbele OP ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92810927
Haha Dank u!

Aangepast :)
pi_92810989
Hoi!
pi_92811048
Leander gaat straks ook 4 dagdelen naar de psz. 2 Moeten we zelf betalen 2 krijgen we van de gemeente ivm piramide en spraakachterstand enzo.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_92811102
Psz :o
Hoooo, zo ve zijn we nog iet!

*rent terug naar babytopic!*
pi_92811128
Wat moeten jullie betalen als ik vragen mag MeNicole? Piramide bedoel je de leermethode? Daar werken ze op de psz waar Finn heen gaat ook mee.
Ik vond trouwens de prijs echt verrassend laag, 5 euro per maand 11 maanden per jaar.
pi_92811220
Hoi, even een schaamteloze crosspost met foto spam van mijn jarige job.

Voor in de OP:
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy

Vers in de wieg van het ziekenhuis

Nog een teer poppetje

Een lekker lachebekkie

Getuige van een toch wel historische dag

Clowntje

Foetsie baby, hallo dreumes
pi_92811242
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Wat moeten jullie betalen als ik vragen mag MeNicole? Piramide bedoel je de leermethode? Daar werken ze op de psz waar Finn heen gaat ook mee.
Ik vond trouwens de prijs echt verrassend laag, 5 euro per maand 11 maanden per jaar.
Hier is het inkomsten afhankelijk. Zoals het er nu uit ziet betalen we 22 euro in de maand. Dus is niks. Voor Mikael hoefde ik toen niks te betalen maar R is nu meer gaan verdienen en vallen we in een andere schaal :P

Ja piramide bedoel ik de leermethode ja. Zijn ze vorig jaar mee begonnen. En Leander valt met zijn spraakachterstand in de groep die daardoor 2 dagdelen extra mag komen. Kan niet wachten tot het zover is :@ Tegen die tijd dat ie gaat (na de zomervakantie) word zijn broertje of zusje ook geboren dus.....
pi_92811291
Dat is wel heel fijn dan inderdaad O+
Ik was ook heel blij met de psz, even twee dagdelen alleen met Florian :)

Kan FLorian trouwens in de OP? Hij stond niet in de op van de grote Baby's, dus je kan hem er zo bij zetten zonder boze Mods ;)
pi_92811299
tering FTA, dat is echt WEINIG!!

Dit zijn de tarieven hier:
http://www.kinderopvang-plein.nl/index/31#Peuterspeelzalen Rijswijk
Voor Tess zouden 3 dagdelen dus 112 euro per maand zijn, uitgaande van de VVE psz
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92811349
Wij betalen 6,61 per maand :@
Voor 2 dagdelen per week (= 1x 2 uur en 1x 3 uur)
pi_92811368
Okee bij sommige hier is het inderdaad ook inkomensafhankelijk, maar deze hadden gewoon vast 5 euro per maand, ik vond het zo weinig!

Jemig Vicky! Dat is echt veel! Toch weer het voordeel van de grote stad dan.

Dat komt wel mooi uit dan inderdaad met een broertje of zusje erbij stiekem hoop ik daar ook een beetje op
pi_92811371
Psz? Daar ben ik nog niet mee bezig hoor :o

Freecell wat klinkt dat naar en pijnlijk. Misschien idd terug naar de ka? Volgens mij kan dat zonder tussenkomst van de ha als je er al eens geweest bent, maar weet ik niet zeker.

Be, wat een boefje haha O+
Ik hoop idd voor F. dat het snel beter wordt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92811389
Miss ik weet niet of je Senna naar een psz wil doen, maar hier waren er bij heel veel wachtlijsten van ongeveer een jaar. Misschien dus wel handig om alvast te gaan kijken als je dat wil.

Freecell wat is zijn geboortedatum? Dan zet ik hem er even bij,
pi_92811476
Jeumig, daar wil ik nog niet aan denken, maar als het moet...is dat gebruikelijk als een kind ook naar een kdv gaat?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92811525
Volgens mij ging het daar pas ook over in de SC. BE (geloof ik?) had iemand gesproken op het kdv die dat wel deed en er heel erg positief over was.

Ik zou het niet weten eigenlijk.
pi_92811531
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef miss_sly het volgende:
Jeumig, daar wil ik nog niet aan denken, maar als het moet...is dat gebruikelijk als een kind ook naar een kdv gaat?
niet altijd. Het zoontje van mijn vriendin ging wel, maar een kindje van een andere vriendin weer niet.

PSZ is meestal wat meer pre-school dan een kdv.

Ik vind die prijzen ook echt niet leuk FTA! Bij Amber heeft mijn moeder het betaald :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92811602
Ik breek ff in. ;)
Wat een verschillen in prijzen van de psz zeg. Kim ging 1 ochtend en een middag voor 45,- en voor Tyler gaan we dan ca 65,- betalen, zelfde dagdelen. Ook inkomensafhankelijk.
pi_92811615
Ik kreeg hier vorige week bij het cb gewoon de inschrijfformulieren mee! Meteen ingeveuld en opgestuurd. Eind van de week kregen we al bericht dat hij dan 4 keer mocht komen. Het zou eventueel ook nog voor de vakantie kunnen maar dat doen we niet. Niet voor een paar keer. Ik denk wel dat hij het helemaal leuk gaat vinden. Elke dag als we er langs fietsen vertel ik hem dat hij daar ook heen gaat als ie jarig is geweest en dan knikt ie heel blij :Y . Of ie me snapt :?
pi_92811647
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik breek ff in. ;)
Wat een verschillen in prijzen van de psz zeg. Kim ging 1 ochtend en een middag voor 45,- en voor Tyler gaan we dan ca 65,- betalen, zelfde dagdelen. Ook inkomensafhankelijk.
:o Zover gaan de prijzen hier niet eens. Niet hoger dan 32 euro.
pi_92811701
Kan ik me goed voorstellen Vicky! Dat is toch ook niet te betalen?
pi_92811783
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Kan ik me goed voorstellen Vicky! Dat is toch ook niet te betalen?
uhh nee idd.. het is inkomens afhakelijk maar dan nog.. ik heb ook een hypotheek te betalen enzo...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')