ach... mss pik je nog handige dingen op voor als jij voor de bijl gaat....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Maar sla deze toch maar even over.
Heb echt geen zin om op zo'n beurs te gaan staan.
2 vrienden van me gaan trouwen en die verhalen aan horen vind ik al irritant genoeg.
Maar ik geef dan ook mijn mening en niet die van anderenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat vind jij, maar ik ken hele volksstammen die er anders over denken
Dat is hier wel gebruikelijk jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik geef dan ook mijn mening en niet die van anderenAl had ik er misschien ik vind bij moeten zetten.
Ja 1 ding heb ik al geleerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:29 schreef fennaatje het volgende:
[..]
ach... mss pik je nog handige dingen op voor als jij voor de bijl gaat....
Van die stoffen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh echt? Volgens mij heb ik die besteld net
Zuurpruim.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja 1 ding heb ik al geleerd.
Val er niet elke keer je vrienden mee lastig, die willen alleen maar een vrijgezellenfeest en de bruiloft, en die hoeven niet elke keer uitgebreid te horen hoe je weer een hele dag op zoek bent geweest naar die ene perfecte jurk.
das waar..... idd heel irri....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja 1 ding heb ik al geleerd.
Val er niet elke keer je vrienden mee lastig, die willen alleen maar een vrijgezellenfeest en de bruiloft, en die hoeven niet elke keer uitgebreid te horen hoe je weer een hele dag op zoek bent geweest naar die ene perfecte jurk.
Wacht maar tot er kinderen komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja misschien ligt het ook wel aan mij.
Maar al dat gezeik erom heen trek ik gewoon slecht.
mannen vinden dat minder....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig om te horen eigenlijhk, kan me wel voorstellen dat mensen er vol van zijn. Die ene keer dat ze gaan trouwen moet je niet zeiken, vind ik.
Heeft weinig met mannelijk/vrouwelijk te maken, meer met je wat inleven in een ander. Ik ben zelf ook geen bruilofstfreak, maar wle geinteresseerd inw at mijn vrienden bezig houdtquote:
Ja dat ze er vol van zijn dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig om te horen eigenlijhk, kan me wel voorstellen dat mensen er vol van zijn. Die ene keer dat ze gaan trouwen moet je niet zeiken, vind ik.
haha jij gesellie samen de bevallingsvideo kijken.....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht maar tot er kinderen komen
Mee eens, ze trouwen als het goed is maar 1 keer...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:39 schreef Ripley het volgende:
Vind kinderen wel leuk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wacht maar tot er kinderen komen
aha nu komt de waarheid boven....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat ze er vol van zijn dat snap ik ook wel.
Maar het gaat gewoon helemaal nergens anders meer over.
En ik ben natuurlijk ook gewoon gefrustreerd omdat er geen stripsters besteld mogen worden met de vrijgezellenfeesten.
Totdat ze je als speeltoestel gaan zien, dat is niet grappig meer...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind kinderen wel leuk.
Zodra ze een beetje kunnen lopen tenminste.
Ik ken dat. Dat is nu bij mijn zwager ook een issue.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik ben natuurlijk ook gewoon gefrustreerd omdat er geen stripsters besteld mogen worden met de vrijgezellenfeesten.
Inderdaad, wacht maar tot er kinderen komen, dan gaat het helemaal nergens anders meer overquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welkom in 2011.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mee eens, ze trouwen als het goed is maar 1 keer...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doodverwensing, ban.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, wacht maar tot er kinderen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |