Ik zie veel mensen pingen (gratis berichten sturen) op hun BlackBerry. Ik wil dit ook op mijn Android telefoon!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik heb nu een Android telefoon, wat zijn leuke/handige programma’s?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BuienAlarmSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BumpSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrome-to-PhoneSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eBuddySPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LayarSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linda ManagerSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google NavigationSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ShazamSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Froyo?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lapo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whatsapp en goggles heb ik al. Naar de rest ff kijken zo.
Ikvan applanet
waarom wordt die hier genoemt? dat ding draait op brew en niet op Androidquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:31 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind die facebooktelefoon helemaal niet zo lelijk eigenlijk. Ik vind hem wel tof
naam van het programma.netquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:24 schreef remlof het volgende:
Applanet? En waar haal je die vandaan?
krijg t niet gedownload...moet de naam van het forum achterstevoren typen ofzo?quote:
Als je naar de site gaat, scan de QR code. De rest is een eitje.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
krijg t niet gedownload...moet de naam van het forum achterstevoren typen ofzo?
Beetje nutteloos geworden met introductie van http://market.android.comquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:24 schreef remlof het volgende:
Applanet? En waar haal je die vandaan?
Je bent in de war met AppBrain (wat overigens door de zoek- en sorteerfuncties nog steeds beter is dan Market.Android.com), het gaat hier over AppPlanet. Je weet wel, apps van 80 cent gratis willen gebruiken en ondertussen wel verwachten dat 't verder ontwikkeld wordt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje nutteloos geworden met introductie van http://market.android.com
Je hebt gelijk. 2xquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je bent in de war met AppBrain (wat overigens door de zoek- en sorteerfuncties nog steeds beter is dan Market.Android.com), het gaat hier over AppPlanet. Je weet wel, apps van 80 cent gratis willen gebruiken en ondertussen wel verwachten dat 't verder ontwikkeld wordt.
Doet het ook. De Snap was hun laatste telefoon van dat formaat, dat was ook al zo'n BB-kloon.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef Pandora73 het volgende:
Ik vind die nieuwe telefoon wel erg op een Blackberry lijken...
Ik vind Samsung de laatste tijd sowieso debiele prijzen hanteren. Ook de Galaxy Tab is belachelijk duur.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
Over 2 maandjes kan ik evt verlengen. Wordt dus twijfelen tussen een Nexus S of Galaxy S II. Jammer is wel de idiote prijs van die laatste (699 euri)
Iemand die dit kan bevestigen? Voordat ik mn accu verneuk..quote:Ik heb vandaag een Android telefoon gekocht, maar mijn accu is na een paar uur alweer leeg? Wat is dit?
In de meeste smartphones van nu zitten Li-ion accu’s. Deze accu’s moeten als het ware ‘leren’. Dit houdt in dat je vooral in het begin de accu zo vaak mogelijk moet opladen. Het beste is dus om je telefoon bij elke mogelijkheid aan de lader te hangen. Bij andere types accu’s is het zo dat je de accu in het begin helemaal moet laten ‘leeglopen’ en em dan pas op moet laden, maar dat moet je bij een Li-Ion accu juist niet doen. Gewoon zo vaak mogelijk opladen dus (en niet alleen als ie (zo goed als) leeg is) en je zal de accuduur met sprongen vooruit zien gaan. Eén tot 3 dagen accuduur is gebruikelijk voor smartphone-accu’s.
Mjah voor een high end tab kan ik het nog enigszins begrijpen, maar om nou iphone prijzen te gaan hanteren voor een Android smartphonequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik vind Samsung de laatste tijd sowieso debiele prijzen hanteren. Ook de Galaxy Tab is belachelijk duur.
Met QR droid?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je naar de site gaat, scan de QR code. De rest is een eitje.
BarCode Readerquote:
Ik zou zeggen, google even op li ion, dan staat er in ieder geval al heel vaak dat je ze in sowieso nooit helemaal moet ontladen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Iemand die dit kan bevestigen? Voordat ik mn accu verneuk..
"die nieuwe telefoon" -> ???quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:38 schreef Exentric90 het volgende:
Mensen die nieuwe telefoon draait op "Brew" niet op "Android" ik zie dus ook geen reden om die hier te gaan verglijken
Ik denk dat dat ook mijn keuze wordt. Al ben ik zeer benieuwd naar de prijzen icm aboquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Crutch het volgende:
Ik wil de Galaxy S 2 en rap een beetje.
Sowieso kan het geen kwaad als ze Gingerbread nu eens beschikbaar stellen.
Lion accu's hebben inderdaad een lerend geheugen. Dit houdt dus inderdaad ook in dat je deze het beste zoveel mogelijk op kan laden. Dit kan ik niet alleen bevestigen vanuit mijn eigen ervaring maar ook omdat ik weet hoe het werkt en in elkaar zitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:34 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Iemand die dit kan bevestigen? Voordat ik mn accu verneuk..
Die dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Koepert het volgende:
Geloof dat ie die HTC "Facebook-phone" bedoelde..(die BB-kloon)
Dan vertrouw ik je maar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Lion accu's hebben inderdaad een lerend geheugen. Dit houdt dus inderdaad ook in dat je deze het beste zoveel mogelijk op kan laden. Dit kan ik niet alleen bevestigen vanuit mijn eigen ervaring maar ook omdat ik weet hoe het werkt en in elkaar zit
Let wel dat je dit maar voor maximaal 1 maand doet.
quote:HTC ChaCha en Salsa beschikken over Android 2.4'
Door Danijel Dercksen, dinsdag 15 februari 2011 12:53 | 0 reacties
HTC heeft naar verluid per ongeluk Android 2.4 aangekondigd met haar nieuwe smartphones. Het gerucht gaat nu dat de Facebook-telefoons van de producent over deze nieuwe Android-versie zal gaan beschikken. Het kan ook zo zijn dat Android 2.4 hernoemd is naar 2.3.3.
Toen HTC vandaag haar nieuwe ChaCha en Salsa-smartphones wist aan te kondigen aan de wereld, stond in elk persbericht dat de telefoons voorzien zouden zijn van Android 2.4. Niet alleen de Nederlandse pers kreeg dit onder ogen, maar ook het internationale persbericht maakte melding van het OS. Aangezien niemand op de stand van HTC met de Facebook-smartphones mocht spelen, lijkt de kans groot dat de telefoons wel degelijk op Android 2.4 zullen gaan lopen.
De kans is echter ook aanwezig dat Android 2.4 hernoemd is naar 2.3.3, de versie die volgens HTC nu op de ChaCha en Salsa draait. Android 2.4 lekte al eerder uit op een Sony Ericsson Xperia Arc, maar is daarna ook nog een paar te zien geweest op een Nexus S van Samsung. Onduidelijk is nu of het OS er daadwerkelijk aan zit te komen of dat Google het OS in de 2.3.3 update heeft verwerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop