HvA?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:26 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk heb je niet veel gemist.
Guido en Laura hingen de hele tijd om elkaar heen. Guido deed een paar keer het slaapversiertrucje en verder heeft-ie Philip een paar keer vast geluld in discussies over waar het HvA staat.
Hogeschool van Amsterdamquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HvA?
Ow dus Guido was goed bezig, ik ben blij dat ik vanavond tot 1 uur kan kijken
Maakt mij niet uit maar je weetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vandaar dat ik voor de rest al stil was
Aha ik snap hetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hogeschool van Amsterdam
Jawel
...maar er gebeurde niet echt heel veel zeg maar.
Laat maarquote:
Dan moet je vroeger naar bedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laat maarGezeik
6 uur slaap is echt te weinig voor mijGelukkig gaat morgenochtend mijn wekker pas om 8 uur
En donderdag lekker vrij
Haha dank jequote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:09 schreef Kally het volgende:
Miran knap die streamverslagen, maar ik ga het niet kijken, het pakt me niet
Ik weet het... maar soms is het verstandiger om het ehm.... simpel te houdenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij zegt het in 1 zin
[..]
Ik in wat meer woorden
Ik ben er weer vandoor![]()
(even werkenen COS lezen)
ok.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het... maar soms is het verstandiger om het ehm.... simpel te houden
Dan trap je iemand ook minder snel op zijn voetjes
mee eensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:15 schreef Kally het volgende:
Ik bedoelde meer dat er een heel subforum voor is, dat heeft niks met zeikerds te maken.
Zaterdag ga ik naar de ikea
pfft, damn is idd lelijk, als dat de SE nieuwe lijn is, ga ik naar HTC over een jaarquote:
Dit is het playstation mobieltjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, damn is idd lelijk, als dat de SE nieuwe lijn is, ga ik naar HTC over een jaar
okquote:
nee, een Iphone koop ik nietquote:
Wie, wat, waar? !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
De tablet van HTC:
[ afbeelding ]
Ipad krijgt zware concurentie
Dat zijn de 2 nadeeltjesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:33 schreef iBenny het volgende:
Hmm... Gingerbread en geen Honeycomb en een stuk kleiner dan de iPad.
ja, maar ziet er zo gaaf uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:38 schreef iBenny het volgende:
Maar de Toshiba heeft dan meer 1 groot nadeel... het is een Toshiba
gewoon even wachten tot ze beschikbaar zsijnquote:
Ik wacht wel op een goeie HTC en die nieuwe iPad klonk ook wel tof.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon even wachten tot ze beschikbaar zsijn
Dat is toch niet erg?quote:
toen ik de URL zag dacht ik eerst dat het een CD van Ilse de lane zou zijn (die heeft ook een single die the great escape heetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef Bos81 het volgende:
http://rateyourmusic.com/(...)er/the_great_escape/
Ik heb deze cd gewonnen![]()
Metal, ik ken de band ook niet, maar het leek me wel wat. Ik hou wel van prog/sympho metal.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:33 schreef tdrone het volgende:
nog iemand hier?
[..]
toen ik de URL zag dacht ik eerst dat het een CD van Ilse de lane zou zijn (die heeft ook een single die the great escape heet)
maar ik ken seventh wonder niet.. wat maken die voor een muziek?
get a lifequote:
mja hoorquote:
Er zit 1 onwijs knappe man tussen.quote:
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef tdrone het volgende:
als je digitale TV hebt kun je het dan ook kijken?
Wie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zit 1 onwijs knappe man tussen.
Maar ik heb het aanstaan, zit niet echt intensief te kijken ofzo.
OKee, ik heb alleen de eerste paar minuten gezien van de opening, Weet dus ook niet zo goed wie wie is.quote:
mooooi, ik moet ergens in maart, heb al 1 gaatjequote:
gewoon de sloot in lopen, bal pakken en er weer uit lopenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:10 schreef Kally het volgende:
Simoon, wat heb je vanmiddag gedaan? Nou bril uitgezocht voor oudste en toen de rest van de tijd bij de sloot gestaan want daar lag de bal in
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon de sloot in lopen, bal pakken en er weer uit lopen
Mja, zolang er geen water in zitquote:
Jawel en hij lag uiteraard aan een kant waar je niet bij kon pffffffff maar goed we hebben hemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja, zolang er geen water in zit
Dat had je niet gezegd. dan kleren uit, water in springen en er naar toe zwemmenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel en hij lag uiteraard aan een kant waar je niet bij kon pffffffff maar goed we hebben hem
Weet je hoe koud het is?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat had je niet gezegd. dan kleren uit, water in springen en er naar toe zwemmen
(denkend aan de zwem reclame)
ja, 10 gradenquote:
Met wind voelt het kouder aanquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:10 schreef Kally het volgende:
Simoon, wat heb je vanmiddag gedaan? Nou bril uitgezocht voor oudste en toen de rest van de tijd bij de sloot gestaan want daar lag de bal in
Ik moet gewoon volledig werken volgende week.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende week minder werken, want dan kan de jeugd werken, want vakantie
Als het niet lukte?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Stok of Bezem? Steentjes ertegen aangooien, golven maken.
ik heb vaker met dat bijltje gehakt.
En als het echt niet lukte riep ik papa.
Doe jij is ff op Cityville 3 banen accepterenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
Even snel een dag
Ik ga weer naar SST
Er is weer op de rode knop gedrukt
Adios!
Als iemand een geheim denkt te weten, dan moeten ze in de kamer de rode knop indrukkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:35 schreef Kally het volgende:
Ik heb stenen gegooid, maar hij bleef achter takken hangen, nou ja nog meer stenen en de wind en we hebben hem
Wat is de rode knop?
Ahh, das wel snel al en er moet donderdag iemand uit al?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als iemand een geheim denkt te weten, dan moeten ze in de kamer de rode knop indrukkenEn dat wordt straks besproken op de rode bank
Ja zover was ik wel maar wat die inhoudtquote:
Er is al 4 keer ofzo op de rode knop gedrukt, en 1 iemand zat er vanmiddag op het goede spoor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ahh, das wel snel al en er moet donderdag iemand uit al?
Ja, dat dacht ik. Ik denk dat ik ergens dan een keer een onderbelichte foto heb gezien ofzo, anders zou ik het ook niet weten.quote:
En?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is al 4 keer ofzo op de rode knop gedrukt, en 1 iemand zat er vanmiddag op het goede spoor!
En nu moeten ze zich verzamelen, dus als je mee wilt kijken, snel stream aan
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik. Ik denk dat ik ergens dan een keer een onderbelichte foto heb gezien ofzo, anders zou ik het ook niet weten.
Dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:35 schreef Kally het volgende:
Ik heb stenen gegooid, maar hij bleef achter takken hangen, nou ja nog meer stenen en de wind en we hebben hem
Wat is de rode knop?
Aha!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.Had eerst een heeeeul donkere foto in mijn FoBo.
Excel is misschien wel het mooiste/makkelijkste/handigste wat ze ooit verzonnen hebben bij MS.:Yquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
O trouwens, ik heb nieuwe facturen erbij om te maken, die zijn echt leuk
Heerlijk in exel
Facturenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
O trouwens, ik heb nieuwe facturen erbij om te maken, die zijn echt leuk
Heerlijk in exel
O dat is ook leuk hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Facturen![]()
Op mijn maan-dinsdag werk maak ik ook rekeningen![]()
en woensdag en vrijdag boek ik ze weer in (natuurlijk niet dezelfde)
Okeequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
O dat is ook leuk hoor
Ik ben echt een nerd wat mijn werk aangaat
O dat zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Ja ik heb het op beide plekken wel naar mijn zin, maar ik heb 's ochtends gewoon vaak niet de durf om er heen te gaan, op de een of andere manier. Misschien toch een lichte vorm van straatvrees, want als ik binnen ben lijken alle angsten weg te zijn.
Even een topic er over geopend. ben ik het weer even kwijt en misschien krijg ik wel goede tipsquote:
Regen? Wind?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
Al die regen en wind...Mijn haar pluist en krult en ik heb het moeten wassen omdat in het niet ontward kreeg.
door ijsbaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah! En dan dalijk nog een dagje ijsbaan, dan doet het weer een week lastig.
Mijne wordt statischquote:
hallo Bosquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ja.. ik kan me daar niks van voorstellen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helemaal verwonderd dat haar gaat pluizen en statisch wordt van kou en weer.
ik vind van niet. Het enige wat bij mij pluist is mijn truiquote:
pfff breek me de bek niet open.quote:
Wonen en werken. Met de auto.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
Maar crv, wat doe jij eigenlijk in het buitenland? Hoe ben je daar beland?
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi.Maar serieus, waarom? Echt geëmigreerd?
daar heb ik mijn schoonouders gedumptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:00 schreef Lutte het volgende:
Okay, wel gaaf, zeker als je helemaal gewend bent en alles. En niet meer terugwilt!
Ik zou niet zo gauw emigreren denk ik, maar als, dan naar Duitsland.
pardonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw![]()
Waarom trouwens die stok in Ankum?
Omdat 15km verderop.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw![]()
Waarom trouwens die stok in Ankum?
Benny wist niet wat een legging was en dacht dat Hiroshima een Pokémon was. Niet erg doorsnee dus. Wel heelquote:
Ennnnnn bedankt voor het opsommenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny wist niet wat een legging was en dacht dat Hiroshima een Pokémon was. Niet erg doorsnee dus. Wel heeloverigens.
Nee!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny wist niet wat een legging was en dacht dat Hiroshima een Pokémon was. Niet erg doorsnee dus. Wel heeloverigens.
Die eerste wist ik nog niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ennnnnn bedankt voor het opsommen
Lufjoetoe.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ennnnnn bedankt voor het opsommen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
FOK!STOK door Nederland #116 Ankum (JJH)
Kernrampquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:09 schreef Bos81 het volgende:
Benny heeft zeker ook nog nooit over Tsjernobyl gehoord?
nee is een stadjequote:
Wist je dit uit je hoofd, of heb je google geraadpleegdquote:
Dat wist ik...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wist je dit uit je hoofd, of heb je google geraadpleegd
Zeg Bos, hij is niet dom hoor!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wist je dit uit je hoofd, of heb je google geraadpleegd
Weet ik, maar soms vraag ik me af, wat ze tegenwoordig nog op school leren over vroeger.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik, maar soms vraag ik me af, wat ze tegenwoordig nog op school leren over vroeger.
Of waar de jeugd naar kijkt. Zo was het bij mij op de middelbare school zo dat men niet wist wie Ceaucescu was
Ja van Roemenie.quote:
Ah, gelukkig ik kan mijn leeftijd als excuus gebruikenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja van Roemenie.
Dat is nu niet meer zo actueel. Maar als je uit 1980 komt, moet je toch echt wel van hem gehoord hebben, vind ik.
Gewoon een lekker dingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef Lutte het volgende:
Die Laura van SST is best knap eigenlijk.
Ja, maar aan de ene kant was hij (net als zijn vrouw) zo beroemd/berucht dat je eigenlijk wel eens van hem zou moeten hebben gehoord,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, gelukkig ik kan mijn leeftijd als excuus gebruiken
Ik heb net even zijn wiki gelezen dus in vergeet het niet meer, en Benny die naam vast ook niet. Dus weer iemand meer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar aan de ene kant was hij (net als zijn vrouw) zo beroemd/berucht dat je eigenlijk wel eens van hem zou moeten hebben gehoord,
Maar dat is mijn mening.
quote:
Uhuquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef Lutte het volgende:
Die Laura van SST is best knap eigenlijk.
quote:
Misschien over een paar weken als zij er weer uit is. Maar ik zag vandaag op het werk ook een mooi iemand, een therapeute die daar sessies geeftquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Grijp je kans! Haar nepvriendje Guido ligt er toch al bijna uit.
Doet dat er toe?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt oooit wel eens een vrouw gebeft, of uberhaupt geneukt?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en wie komt er gelijk weer binnenquote:
quote:
per definitie saaiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja sorry, ze zijn aan het eten bij SST.... saai dus
[..]
quote:
Trusten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga lekker slapen trouwens, ben kapot!!
X
het enige intelligente aan het programmaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja sorry, ze zijn aan het eten bij SST.... saai dus
[..]
CRVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
craisy daisyquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het enige intelligente aan het programma
[..]
CRVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik heb geen grote mond, geef alleen maar een tipquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, want anders moet je niet zo'n grote mond hebben, meneertje!
Doei : Pquote:
Zeg hallo, ik heb HAVO en weet dat hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
Wij leren, betreffende geschiedenis, heeeeeel veel over de Tweede Wereldoorlog. Ik denk dat de helft niet zou weten waarover en tussen wie de Eerste Wereldoorlog ging, en dan heb ik het over een school met enkel havo/vwo.
Haaiquote:
vind de wo oorlogen toch wel belangrijk eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Ik heb Havo gedaan en weet alles over jonkvrouwen, de KKK en gedoe rondom Rusland/Sovet-Unie
Maar de eerste, tweede of weet ik veel hoeveel wereldoorlogen er zijn geweest hebben we nooit besproken
Wij hebben op het VBO uitgebreid over de eerste wereldoorlog gehad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Ik heb Havo gedaan en weet alles over jonkvrouwen, de KKK en gedoe rondom Rusland/Sovet-Unie
Maar de eerste, tweede of weet ik veel hoeveel wereldoorlogen er zijn geweest hebben we nooit besproken
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vind de wo oorlogen toch wel belangrijk eigenlijk
maar jah, zo was er bij ons een niveau 4 student ICT netwerkbeheer. En die wist totaal niks van IPv6 afde opvolger van het huidige IPv4 adres. In ICT termen toch wel erg belangrijk om te weten
"Ja we gaan naar Brisbane, dat ligt in India dat weer naast Brazilie ligt in de Oostzee"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is zoiets als een Stewardess die niet weet waar het land ligt waar ze naartoe vliegen![]()
Dan behoor jij tot de andere helft, al denk ik dat het ook echt iets van de laatste jaren is. Ons Ron heeft dat in de onderbouw wel allemaal gehad, en ik niet meer. En in de bovenbouw hebben ze het bij geschiedenis over Ahold en Philips enzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg hallo, ik heb HAVO en weet dat hoor
zoiets iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
"Ja we gaan naar Brisbane, dat ligt in India dat weer naast Brazilie ligt in de Oostzee"
ZOiets?
Iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is zoiets als een Stewardess die niet weet waar het land ligt waar ze naartoe vliegen![]()
mjahquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
"Ja we gaan naar Brisbane, dat ligt in India dat weer naast Brazilie ligt in de Oostzee"
ZOiets?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
Al-slechts een paar reply's in mijn RenP topic. Doet me toch wel goed dat ik er niet alleen in sta
Nee!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan behoor jij tot de andere helft, al denk ik dat het ook echt iets van de laatste jaren is. Ons Ron heeft dat in de onderbouw wel allemaal gehad, en ik niet meer. En in de bovenbouw hebben ze het bij geschiedenis over Ahold en Philips enzo.
Omg ik weet de 1e en 2e tot in den treure, en ook nog de 80 jarige oorlogquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan behoor jij tot de andere helft, al denk ik dat het ook echt iets van de laatste jaren is. Ons Ron heeft dat in de onderbouw wel allemaal gehad, en ik niet meer. En in de bovenbouw hebben ze het bij geschiedenis over Ahold en Philips enzo.
Haaiquote:
SST?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed hoor
Ik reageer een beetje traag
Ik kijk SST
quote:
Geniaalquote:
hij is afgelopenquote:
Ik wil ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
Ben komt op het bevrijdingsfestival in Almere
ook leuk:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben in 2007 in Wageningen geweest. Dat was ook wel leuk. Al die oude legervoertuigen bij de Universiteit
Lijkt me ook gaaf, maar ik denk dat ik ook dit jaar weer gewoon moet werken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben in 2007 in Wageningen geweest. Dat was ook wel leuk. Al die oude legervoertuigen bij de Universiteit
Okee, ja mijn broer woonde toen in Wageningen, kon ik mooi blijven slapenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Lijkt me ook gaaf, maar ik denk dat ik ook dit jaar weer gewoon moet werken.
Dat is nog een vrij recente.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
O
[..]
ook leuk:
Nog 1tje, dan ga ik naar bed
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Trusten
Doe je een beetje rustig met jezelf?
Zingen voor de genomineerden, het klinkt niet en ziet er niet uitquote:
Goed, ik zit nu weer film te kijkenquote:
tv of DVDquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed, ik zit nu weer film te kijken
tvquote:
hmmmm kan nergens anders naar kijken nu, vrouwlief kijkt opname ANTMquote:
Ik mis er weinig aan, ik zat nog snooker te kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Zingen voor de genomineerden, het klinkt niet en ziet er niet uit
Naar die bioscoop, naar een stad?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm wat zal ik in het weekend eens gaan doen. Nog leuke ideeen? (geen plannen nog)
Lekker naar buiten als het er weer voor is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm wat zal ik in het weekend eens gaan doen. Nog leuke ideeen? (geen plannen nog)
dat zowiezo als het weer goed is blijf ik niet hele dag binnen hangenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker naar buiten als het er weer voor is.
Doen, er lekker ff tussenuit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
hmmm vrijdagavond kan ik gaan stappen
ik had een afspraak, maar die is afgezegd, Thuis nooit doorgegeven
ik al op het werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |