Uur tijdsverschil in portugalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Voor drieën gaan we naar bed, het is nu kwart over twee?
Het is nu nog wel te braaf, maar dat was DGK ook in het begin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt een geweldig spel! Vermaak me meer dan prima! Ook met de meeste heren en een paar dames overigens.
Ik knap niet zo snel op mensen af, eigenlijk alleen als iemand echt een muurbloempje is of 'n beetje dommig, maar die verdwijnen meestal toch wel weer snel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:04 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het is nu nog wel te braaf, maar dat was DGK ook in het begin.
Het leuke is dat je in het begin bij dot soort programma's een aantal mensen nog wel mag, maar dat dat er gaandeweg steeds minder worden. Tegen het einde mag ik meestal nog maar erg weinig mensen in het huis. Maar ik denk dat je op heel veel mensen af knapt als je ze 24 uur per dag kunt zien en horen.
Kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik knap niet zo snel op mensen af, eigenlijk alleen als iemand echt een muurbloempje is of 'n beetje dommig, maar die verdwijnen meestal toch wel weer snel.
Niet mee eens. Kijkers hebben het eerst de pest aan mensen die erg opvallen. Die hebben voorstanders, maar net zo veel tegenstanders. Mensen die niet opvallen, zijn niet storend. Dus in het begin zullen die wel veilig zijn.quote:
Laura kijkt wel heel lief, maar ze is het niet. Aafke lijkt me een tof wijf, maar die moet nog een beetje a-klimatiserenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:08 schreef catwaezle het volgende:
Cynthia denkt dat de mannen Aafke en Laura er niet uit zullen stemmen.
Denk je? dus bv. Gerard zou al snel afvallen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:11 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Niet mee eens. Kijkers hebben het eerst de pest aan mensen die erg opvallen. Die hebben voorstanders, maar net zo veel tegenstanders. Mensen die niet opvallen, zijn niet storend. Dus in het begin zullen die wel veilig zijn.
muurbloemjes kunnen in dit spel ook kat uit de boom kijkers zijn ,en juist dus meer mee krijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik knap niet zo snel op mensen af, eigenlijk alleen als iemand echt een muurbloempje is of 'n beetje dommig, maar die verdwijnen meestal toch wel weer snel.
Hij wordt in ieder geval vaak genomineerd denk ik. Het ligt eraan hoe hij in beeld wordt gebracht in de uitzendingen of hij er snel uitvliegt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:13 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Denk je? dus bv. Gerard zou al snel afvallen?
Heel scherp coraquote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
muurbloemjes kunnen in dit spel ook kat uit de boom kijkers zijn ,en juist dus meer mee krijgen
en later pas los komen
Ik sprak voor mezelf, niet voor alle kijkers. ;-) Tussen tv- en streamkijkers zitten daar ook nog verschillen in, dat zag je bijv. ook bij Huub. 't Is maar net wat ze er in 't hokje van maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:11 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Niet mee eens. Kijkers hebben het eerst de pest aan mensen die erg opvallen. Die hebben voorstanders, maar net zo veel tegenstanders. Mensen die niet opvallen, zijn niet storend. Dus in het begin zullen die wel veilig zijn.
Ja die vind ik ook heel erg intrigerend, met d'r paranoia, wijze hoofd. Meissie is niet van gisteren, maar soms werkt ze me een beetje op de zenuwen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
Joanna lijkt mij gevaarlijk in het spel, die lult alles aan elkaar denk ik
De grond is hard?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:19 schreef das_phantom het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er zoveel bij elkaar in bed liggen?
Ja gister rookte ik me laatste ;-)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een tijdje terug al je laatste peuk rookte, door je x2.
Sorry.
Ja klopt, maar ik hou wel van een beetje actie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 03:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
muurbloemjes kunnen in dit spel ook kat uit de boom kijkers zijn ,en juist dus meer mee krijgen
en later pas los komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |