Of er zijn meer mensen met hetzelfde geheim hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou kunnen...maar ik heb dat niet gehoord.
Is toch logischer als ze die laatste twee geheimen dan ook in de uitzending hadden verteld? Hoe dan ook staan die geheimen nog niet in het lijstje en kan Guido dus niet hoogbegaafd zijn of opgegroeid zijn in een internaat.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toch mis ik het, die nachten met jou en Huub in de cuzi...
Sweet!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik mis Sylvia, Huub en Eric tegen de rest van de tokkies.
Er kan best nog een hoogbegaafd iemand tussen zitten, zonder dat het ook het persoonlijke geheim van hem/haar is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Of er zijn meer mensen met hetzelfde geheim he
Als jij nu hard lacht hoor ik jou ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Het huis is wel gehorig of niet? Ik hoor die vrouwen lachen als ik naar Philip kijk.
Kan niet, dat maak ik mensen wakker.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:42 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Als jij nu hard lacht hoor ik jou ook
Viel me ook al op ja, dacht dat het geluid van de andere streams nog liep maar het was allemaal over de eerstequote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Het huis is wel gehorig of niet? Ik hoor die vrouwen lachen als ik naar Philip kijk.
Ik vind de heren toch een stukkie intelligenter dan de dames over 't algemeenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
OT: Ze praten nu over blunders. Iemand is gevallen door de hakken in de badkamer.
Blond hè (gros)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind de heren toch een stukkie intelligenter dan de dames over 't algemeen
!! die 2 gozerts zijn dicht bij een break through johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga slapen, het is wel genoeg geweest.
Denken ze.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 02:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
!! die 2 gozerts zijn dicht bij een break through joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |