bv: Wat staat er boven op de rots?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:14 schreef JanJanJan het volgende:
Hoi
Effe een vraagje, wat is nou een tactiek om erachter te komen waar het is?
Of is het toeval dat iemand er geweest is en het dus weet?
bovenstaande foto lijkt mij Frankrijk maar verder kom ik niet
Haven, NO is de view, is het wel of geen vuurtoren op de achtergrond... Het is niet in Scandinavië... Ook geen Denemarken neem ik aan.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:22 schreef JanJanJan het volgende:
Ik hou wel van spelletjes die niet te makkelijk zijn, maar dit....
Ik ga nog even verder.....
Ja kwam me ook al bekend vooorquote:Op maandag 21 maart 2011 07:37 schreef bork het volgende:
hebben we al gehad, Pod Landekem 64, 725 29 Ostrava-Petkovice, Tsjechië
heel goedquote:Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef wollewop het volgende:
Temple of The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints, Gateway Boulevard, Columbus, Ohio, U.S.A.
De mormonen hebben tientallen identieke tempels over de wereld verspreid. Gelukkig deze al bij de C gevonden
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef -J-D- het volgende:
Place de la République, Bergues, France
Heb helaas geen tijd voor een nieuwe. Iemand anders die er eentje kan fixen?
we kunnen wel wachten tot morgen hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef -J-D- het volgende:
Place de la République, Bergues, France
Heb helaas geen tijd voor een nieuwe. Iemand anders die er eentje kan fixen?
Mooi!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
we kunnen wel wachten tot morgen hoor
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en aan de vrom te zien geen voetbalstadion
Het is wel een voetbalstadion, er kunnen best wel veel supporters inquote:
chufi 196quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:24 schreef wollewop het volgende:
Celtic Park, Janefield Street, Glasgow
Ik liep er ook maar bij toeval tegenaan, vond het wel een apart stadion en kende het nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:37 schreef wollewop het volgende:
Ik dacht ook eerst dat 't een baseballstadion was.
Ik net zeggen dat ik aan Frankrijk zat te denken, maar met deze hint kijken wwe naar de Thames Bank Richmond, Engelandquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:04 schreef wollewop het volgende:
Tip: overmorgen (zaterdag) wordt er veel volk op deze plek verwacht.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik net zeggen dat ik aan Frankrijk zat te denken, maar met deze hint kijken wwe naar de Thames Bank Richmond, Engeland
Ach dat geeft niks hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:38 schreef Piotr_x het volgende:
Abbey Street Upper, Sligo, Ireland
N.B. Pas gevonden toen ik gestopt was met het zoeken in het Engels en naar het Frans overgeschakeld ben. Het kan raar lopen .....
Dan zoek ik verder in de Mediterraneequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef Piotr_x het volgende:
Nee, geen Spanje. Wel ergens op een eiland.
... bij een eiland.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:42 schreef Piotr_x het volgende:
Nee, geen Spanje. Wel ergens op een eiland...
Vreesde al dat ie te makkelijk zou zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 23:19 schreef Piotr_x het volgende:
En meteen het antwoord op de volgende (m'n eerste ingeving was goed):
Via Sempione Nord, Lago Maggiore
Geen probleem hoor maar dit is natuurlijk geen SV plaatje ,,, Tis dat Bork het alweer geraden heeft, maar probeer je er wel aan te houden Pjiotrquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef Piotr_x het volgende:
Het zou kunnen dat deze al eens gedaan is, maar ik vind 'm erg mooi.
[ afbeelding ]
quote:
Daar zijn er maar 4 vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:10 schreef bork het volgende:
Nee, het is in de buurt van een drielandenpunt.
dus?quote:
Ik zou dan nog wel eens willen weten: hoe ver weg kan 'in de buurt' zijn?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:10 schreef bork het volgende:
Nee, het is in de buurt van een drielandenpunt.
Gezien de zuidelijkste 3 in een berggebied zijn moet het wel ergens bij de noordelijkste 3 zijn. Maar nog niet gevonden ..quote:
650 meter hemelsbreed, volgens meetlatje google.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Piotr_x het volgende:
[..]
Ik zou dan nog wel eens willen weten: hoe ver weg kan 'in de buurt' zijn?
Helemaal goed, grensgevalletjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |