Hey Marijkequote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Same hereKapot
Maar verder wel ok
![]()
[..]
Hoi Bar
[..]
Morgen Trev
Kom, dan zetten we onze piekers uit en dan gaan we leuke dingen denken en doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Same hereKapot
Maar verder wel ok
![]()
die heb ik welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld sollicitatiebrief voor me?Ik ben inspiratieloos
Valt reuze mee... Ik vond 05.15 ook niet heel erg fijn...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Nou..ik vind 07:55 niet heel erg geweldig, maar ach..hij was heel vrolijk, dat maakt een hoop goed!
Ikke welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey Stquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hai
[..]
Hee snuitje
[..]
wokkeltje
om te solliciterenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Waar wil je hem hebben?
Ik heb nog steeds weekend he, en voor 8 uur is vroeg in het weekendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Valt reuze mee... Ik vond 05.15 ook niet heel erg fijn...
nee, WAAAR, niet waaromquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
om te solliciteren
Ik ga naar supermarkt en dan naar werk![]()
Ik denk dat dat te laat isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom, dan zetten we onze piekers uit en dan gaan we leuke dingen denken en doen
Zou je die willen mailen naar m'n gmail?quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
Waar wil je hem hebben?
ik heb nog wel een oude, maar je hebt al genoeg denk ik....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
ohw, sorry flesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
"neem uw pas terug en wacht op uw geld"
Hoe lang dan??? Schijt abn amro
Hmm..dus OF wokkeltje moet je even komen masseren, OF ik breng vanavond mijn massagekussen even langsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk dat dat te laat isEn mijn rug en nek doen zo'n pijn
![]()
Kee!quote:gmail asseblief
Adem in adem uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
"neem uw pas terug en wacht op uw geld"
Hoe lang dan??? Schijt abn amro
Als je em bij de hand hebt dan wil ik die ook welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog wel een oude, maar je hebt al genoeg denk ik....
Veel succes en werk ze Toekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
om te solliciteren
Ik ga naar supermarkt en dan naar werk![]()
geeft niet hoor snoedelewoepsjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is nog vroeg, sorry suikertje
Alleen als je koffie blijft drinken mag je vanavond langs komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm..dus OF wokkeltje moet je even komen masseren, OF ik breng vanavond mijn massagekussen even langs
[..]
Kee!
Ik pm je welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen trouwens allerliefst fokkertjes
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is een uitklapboek, dus hij leest 'zelf'
En nou zit hij er al de hele ochtend naar te kijken en verhaaltjes te verzinnen wat ze allemaal doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |