Nee sorryquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand toevallig nog een tft schermpje waar hij/zij af moet ?
Unix is user-friendly, it's just picky about who its friends arequote:
Ik zit wel te denken om een wat groter scherm te kopen, maar voordat ik die knoop heb doorgehakt en iets heb gekocht, kunnen er weer maanden verstreken zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand toevallig nog een tft schermpje waar hij/zij af moet ?
schermquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kras in het beeldscherm? of op de behuizingdas nog een heel verschil
ja daar heb ik niks aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit wel te denken om een wat groter scherm te kopen, maar voordat ik die knoop heb doorgehakt en iets heb gekocht, kunnen er weer maanden verstreken zijn.
dus datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit wel te denken om een wat groter scherm te kopen, maar voordat ik die knoop heb doorgehakt en iets heb gekocht, kunnen er weer maanden verstreken zijn.
bekend probleemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja daar heb ik niks aan
als ik iets in mijn hoofd heb.. dan het liefst meteen
Ik wil me altijd goed oriënteren en zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja daar heb ik niks aan
als ik iets in mijn hoofd heb.. dan het liefst meteen
dat zegt mijn pa ook altijdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:21 schreef PeZu het volgende:
mien omi zei altijd: als iets in je kop zit zit het niet in je kont
Ja dat weet ik, mijn vriend heeft dat net zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil me altijd goed oriënteren en zo. Maar heb nu een 17 inch TfT, een grotere zou wel handiger zijn
.
nou, als je de hele kernel moet compileren omdat je weer iets speciaals wil is het niet echt userfriendly hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Unix is user-friendly, it's just picky about who its friends are
Alleen maar verstandig, anders doe je nog wel eens een miskoopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil me altijd goed oriënteren en zo. Maar heb nu een 17 inch TfT, een grotere zou wel handiger zijn
.
ervaring?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen maar verstandig, anders doe je nog wel eens een miskoop![]()
je bent echt net Muckquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik moet mijn pc onder het stof vandaan halen en kijken wat ik er mee kan...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:24 schreef Toekito het volgende:
Ik wil mijn hele pc verbouwen maar heb andere prioriteiten @ the moment.
Tsja, je hebt friends en friends natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, als je de hele kernel moet compileren omdat je weer iets speciaals wil is het niet echt userfriendly hoor![]()
but hey, thats just me
Neuhquote:
Kan dat niet op de laptop?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet mijn pc onder het stof vandaan halen en kijken wat ik er mee kan...
misschien voor onz-radio
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeuhIk denk overal wel redelijk goed overna
[..]
Kan dat niet op de laptop?
Kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
STquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
heeft gf die foto's nou nog steeds niet geregeld?
Ja heerlijkquote:
Ahquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blijkbaar nietniet als ik wil multitasken
Blijkbaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
heeft gf die foto's nou nog steeds niet geregeld?
Ja vooral dat, stelletje eikels tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
En ik ga vooral kijken wáár ik zoiets zou kopen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |