Goedemorgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:46 schreef candygirl het volgende:
Morge,
Zo nu eens kijken of ik jullie bijhoud! Rustige dag op werk!
En ben ook op zoek naar wat anders,ik haat die diensten zoals gsiteravond tot 23 uur en nu om 6.45 er weer zijn.
Daarbij meegeteld dat je geen ORT krijgt, pff
Ohja kan alleen vanaf mijn werk geen smileys posten of iets qouten of wijzigen, strange
Morgen Barquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:48 schreef Barretje80 het volgende:
goeie morgen..
hier geen kanonskogel maar een spons..
maar wel beter dan gister!
lekker de hele dag op m'n bal zitten.. das weer goed voor de rug
en nu.. lekker douchen een aankleden..
het is weer rokjes dag!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]op je kanonskogel lieve wok
zullen we mixen? misschien komt het dan met allebei goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:48 schreef Barretje80 het volgende:
goeie morgen..
hier geen kanonskogel maar een spons..
maar wel beter dan gister!
lekker de hele dag op m'n bal zitten.. das weer goed voor de rug
en nu.. lekker douchen een aankleden..
het is weer rokjes dag!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:46 schreef candygirl het volgende:
Morge,
Zo nu eens kijken of ik jullie bijhoud! Rustige dag op werk!
En ben ook op zoek naar wat anders,ik haat die diensten zoals gsiteravond tot 23 uur en nu om 6.45 er weer zijn.
Daarbij meegeteld dat je geen ORT krijgt, pff
Ohja kan alleen vanaf mijn werk geen smileys posten of iets qouten of wijzigen, strange
Liebchenquote:
Google chrome gaan gebruiken, dan gaat het stukken beter! Ik had dat in IE ook altijdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:57 schreef candygirl het volgende:
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)
dit staat er, dus zou eigenlijk iets in fok zelf moeten zijn wat ik kan veranderen?
MPGquote:
Duckiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Google chrome gaan gebruiken, dan gaat het stukken beter! Ik had dat in IE ook altijdtrouwens
Das een instelling van je browser.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:57 schreef candygirl het volgende:
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)
dit staat er, dus zou eigenlijk iets in fok zelf moeten zijn wat ik kan veranderen?
oe, verloren zelfs... zo erg?quote:
Vandaag weer beter mijn best doen, want niet vermeldquote:
Toch erin vermeld dankzij gisterenavondquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog maar een keer voor de ochtendploeg
[..]
Damartquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:12 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb een probleem met wakker worden vandaag![]()
.
je was er een paar dagen nietquote:
Slaapkop!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:12 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb een probleem met wakker worden vandaag![]()
.
klopt.. vorige week was feMaleDuck flink ziek, dus had geen tijd om te SC-en... en de laatste tijd had ik maar tijd om 1 SC bij te houden en dat was GRTD... Maar vandaag ook weer druk dus ben ook wel best verloren denk ik...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Damartgeliefde
[..]
je was er een paar dagen niet
Hoi schat, die wilde nacht hakt er nog steeds in qua energiequote:
* DaMart gooit de telefoon van MPG uit het raam.quote:
Goedemorgenquote:
Goedemorgen PeZuquote:
Hier ook vreselijk moe, maar verder voel ik me wel redelijk okquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GoedemorgenWel ok hoor, vooral moe
Met jou?
nog steeds niet helemaal fixed de klaptop?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:43 schreef Toekito het volgende:
mogguh mensen![]()
ff koffie pakken en verder met de Mucktop
huisdierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:43 schreef Toekito het volgende:
mogguh mensen![]()
sympquote:
Goedemorgen Peterquote:
koenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
wat een rust hier
ik ben er ook nauwelijks vandaag
Zit in training.....
hij is bezig met updates maar ben na paar updates gisteren gestopt. Nu nog stuk of 60 doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds niet helemaal fixed de klaptop?
Goedemorgen Koenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
wat een rust hier
ik ben er ook nauwelijks vandaag
Zit in training.....
He Toekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:43 schreef Toekito het volgende:
mogguh mensen![]()
Haiquote:
Formatteren e.d. ging vrij snel. Alleen die 98 updates downloaden duurde lang. En dan nog installeren. Na 10 updates gedaan te hebben ben ik gaan slapen. Nu weer verderquote:
Succes!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:52 schreef Koen66 het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
Heb een training forms design voor ons nieuwe ERP systeem.
Dus interessant, mwahhhh
Haphaphapquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Formatteren e.d. ging vrij snel. Alleen die 98 updates downloaden duurde lang. En dan nog installeren. Na 10 updates gedaan te hebben ben ik gaan slapen. Nu weer verder
Hai meisjequote:
He Solquote:
Solquote:
Toekquote:
Koenquote:
En als die 60 klaar zijn, vindt hij waarschijnlijk weer 40 of zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij is bezig met updates maar ben na paar updates gisteren gestopt. Nu nog stuk of 60 doen
Mmhhhhh koffiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sol![]()
[..]
Toek![]()
[..]
Koen![]()
Marijke![]()
Zo en nu koffie
Ook als je wel eet hap jequote:
Goedemorgen Martquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als die 60 klaar zijn, vindt hij waarschijnlijk weer 40 of zo.
ja daaromquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als die 60 klaar zijn, vindt hij waarschijnlijk weer 40 of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |