voor je leeftijd ben je wel een extreme nachtbrakerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:14 schreef RockNijntje het volgende:
OMG die hongerknor ging harder dan mijn wekker
dan zit ik al in de autoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:17 schreef friemelaar het volgende:
Ik pak ook nog ff iets te eten en dan is het voor mij ook weer hoge tijd, 6:45 loopt de wekker weer af
Ben ik lekker fit de volgende dagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor je leeftijd ben je wel een extreme nachtbraker
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben ik lekker fit de volgende dag
Serieus
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:21 schreef wel.o.k het volgende:
mogge![]()
ik heb een hoofd als een kanonskogel
Goedemorgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:46 schreef candygirl het volgende:
Morge,
Zo nu eens kijken of ik jullie bijhoud! Rustige dag op werk!
En ben ook op zoek naar wat anders,ik haat die diensten zoals gsiteravond tot 23 uur en nu om 6.45 er weer zijn.
Daarbij meegeteld dat je geen ORT krijgt, pff
Ohja kan alleen vanaf mijn werk geen smileys posten of iets qouten of wijzigen, strange
Morgen Barquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:48 schreef Barretje80 het volgende:
goeie morgen..
hier geen kanonskogel maar een spons..
maar wel beter dan gister!
lekker de hele dag op m'n bal zitten.. das weer goed voor de rug
en nu.. lekker douchen een aankleden..
het is weer rokjes dag!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]op je kanonskogel lieve wok
zullen we mixen? misschien komt het dan met allebei goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:48 schreef Barretje80 het volgende:
goeie morgen..
hier geen kanonskogel maar een spons..
maar wel beter dan gister!
lekker de hele dag op m'n bal zitten.. das weer goed voor de rug
en nu.. lekker douchen een aankleden..
het is weer rokjes dag!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:46 schreef candygirl het volgende:
Morge,
Zo nu eens kijken of ik jullie bijhoud! Rustige dag op werk!
En ben ook op zoek naar wat anders,ik haat die diensten zoals gsiteravond tot 23 uur en nu om 6.45 er weer zijn.
Daarbij meegeteld dat je geen ORT krijgt, pff
Ohja kan alleen vanaf mijn werk geen smileys posten of iets qouten of wijzigen, strange
Liebchenquote:
Google chrome gaan gebruiken, dan gaat het stukken beter! Ik had dat in IE ook altijdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:57 schreef candygirl het volgende:
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)
dit staat er, dus zou eigenlijk iets in fok zelf moeten zijn wat ik kan veranderen?
MPGquote:
Duckiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Google chrome gaan gebruiken, dan gaat het stukken beter! Ik had dat in IE ook altijdtrouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |