Thanksquote:
Tsja, het is een gavequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:10 schreef OA het volgende:
[..]
Marijke en LL hebben nu al net zo veel als ik in heel 2010
Waar anderhalf jaar spammen (en nu al 2,5 jaar niet) al niet goed voor is...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef Arcee het volgende:
Update.Wie hebben het hoogste postgemiddelde op het forum?
125 034.56 054124 2006-11-02 1566 OA
Ja, precies! En dan af en toe een beetje werkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:09 schreef OA het volgende:
Het enige dat je hoeft te doen is voor je kind zorgen, het huishouden doen, boodschappen doen, vent tevreden houden, koffie drinken bij moeders en FOK!ken
Details...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies! En dan af en toe een beetje werken
Nee, dat is heel belangrijk, want op mijn werk kom ik helemaal tot rustquote:
Oh, dat heb ik gistermiddag ook gedaanquote:
Dat moet ik vanmiddag nodig eens doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gistermiddag ook gedaan
Hoeveel heb je er nu eigenlijk? (hoezen dus dan hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat moet ik vanmiddag nodig eens doenEn even de bankhoes vervangen en wassen enzo
Ik ga tijdelijk weer voor de paarse met de coole grand foulard van LL
Ik heb mijn zwarte, de oude paarse en die van je zus (maar die past niet echt meer bij de muur vind ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu eigenlijk? (hoezen dus dan he)
Gewoon, omdat ik dacht zo, zwart, paars, die van mijn zus..veel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb mijn zwarte, de oude paarse en die van je zus (maar die past niet echt meer bij de muur vind ik) Hoezo?
Mmmhhh... Ja, die paarse is stiekem verkleurdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik dacht zo, zwart, paars, die van mijn zus..veel!
En ik denk dat ik die juist heel tof vind bij je muur
Dan ben je in de minderheid denk ik zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is heel belangrijk, want op mijn werk kom ik helemaal tot rust
ik heb de vaatwasser uitgeruimd zuigen doe ik na het etenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gistermiddag ook gedaan
voor het eten is inderdaad zonde, kan je het daarna nog eens doen, vooral met hagelslagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb de vaatwasser uitgeruimd zuigen doe ik na het eten
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmmhhh... Ja, die paarse is stiekem verkleurd![]()
Dus eigenlijk had ik alleen de zwarte en toen kwam die van je zus erbij
Zal die eens testen anders
![]()
Zelfs als ik het druk heb op mijn werk, dan nogquote:
oja, vaatwasser uitruimen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb de vaatwasser uitgeruimd zuigen doe ik na het eten
havelslagggggggggggggggquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor het eten is inderdaad zonde, kan je het daarna nog eens doen, vooral met hagelslag
Beter dan afwassenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oja, vaatwasser uitruimen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |