Ik zou graag de al geposte antwoorden hier plaatsen maar dat is echt een hel vanaf mijn iPhone.. Sorry,quote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef Sands het volgende: 20 animatiefilms van Dreamworks
Oh jezus mijn vraag loopt nog steedsquote:
Ik zou hele titels doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:16 schreef ShaoliN het volgende:
Horton?
Het regent gehaktballen?
El Dorado?
18/20quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:13 schreef The_Substitute het volgende:
Sindbad: legend of the seven seas dan?
Dat moet ShaoliN indd doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik zou hele titels doen als ik jou was.
road? The road to el Dorado?quote:
oooo die!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:38 schreef hornage het volgende:
Oe oe die weet ik ook!
Spirit - Stallion of the Camillion ofzo
Meh okquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:44 schreef DragonFodder het volgende:
Joh, geef hem het punt. Je hebt 20 films gekregen. De vraag lijkt me wel beantwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZvjZ?=VMR!'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het gare is dat hij dit mij soms aangeeft zonder dat er updates zijn. Zakt de moed je in de schoenen en blijkt er niks gepost te zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef Dopekoe het volgende:
Heb liever dat je niet ziet dat er updates zijn in een topic...
Ben je halverwege met typen en je ziet een update binnenkomen dan kun je soms net zo goed stoppen....
Dan heb je de updates al gezien door te F5'enquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En het gare is dat hij dit mij soms aangeeft zonder dat er updates zijn. Zakt de moed je in de schoenen en blijkt er niks gepost te zijn.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:36 schreef The_Substitute het volgende:
Saoirse Ronan?
The Way Back
The Lovely Bones
Als ie goed is, de nieuwe vraag in de spoiler!The_Substitute + 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZvjZ?=VMR!
49 Sands
29 Patch
26 The_Substitute
24 DragonFodder
21 SamuelofSEK
19 FireFox1
12 Doff
12 Michelangelo2
10 ShaoliN
9 Flitspaal
8 Asap
8 SaintOfKillers
7 Dopekoe
7 Tem
6 Gillingham
5 Hulkio
5 Miss-MacPhisto
5 Hornage
4 Wieksel
4 Baszh
4 lamers
4 picodealion
4 wyccie
3 Njosnavelin
2 Desdemona
2 InTrePidIvity
1 YellowBlacks
1 Jhonny44
1 Dj_Day-V
1 HilarityEnsues
1 Little_Miss_Naughty
1 Waaghals
1 serge.polTest je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
Was dat niet True Gritquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:21 schreef ShaoliN het volgende:
Vraagje dan maar;
De recente Bafta's. Welke 5 waren genomineerd voor beste film, en welke heeft gewonnen?
Zijn allemaal goed. Maar True grit was niet de winnaar. 1 van de 4 die je nu noemt wel. En je mist genomineerde #5. (winnaar bafta beste actrice. )quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:39 schreef Dopekoe het volgende:
True Grit als winnaar
Genomineerd:
The social Network
True Grit
The kings speech
Inception
#5 goed. Winnaar fout. We hebben het over Britten he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:44 schreef wieksel het volgende:
Black Swan?
En Social Network heeft gewonnen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:41 schreef ShaoliN het volgende:
Pirates of the Carribean, Dead mens chest
Pirates of the Carribean, Curse of the Black Pearl
Pirates of the Carribean, At worlds end
Lord of the rings, fellowship of the ring
Lord of the rings, the two towers
Lord of the rings, return of the king
Kingdom of heaven.
Troy
Elizabeth town
New York i Love you
Dat betekent dat er ge-edit is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:47 schreef ShaoliN het volgende:
En het gare is dat hij dit mij soms aangeeft zonder dat er updates zijn. Zakt de moed je in de schoenen en blijkt er niks gepost te zijn.
Speelt zij niet in Charlie Wilson's War en Star Trek, die groene dame?quote:
Ook goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:24 schreef Gillingham het volgende:
Rodman speelt in verschillende film.
Double Team
Simon Sez is idd wel goed. Met een 2,3 op IMDB. Simon Says is een horror.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:35 schreef Dopekoe het volgende:
Dennis Rodman zat daarin
Het zou ook Simon Sez kunnen zijn....
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:39 schreef Dopekoe het volgende:
Simon Sez is ook horror om te kijken, geloof me
Ja dat is Twilight zone the movie. Behalve Dan Akroyd & John Lithgow kan ik echt geen acteurs noemenquote:
Ik wil dan ook juist geen acteurs horenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja dat is Twilight zone the movie. Behalve Dan Akroyd & John Lithgow kan ik echt geen acteurs noemen
Geef ik er vast 1 kado, want de rest weet ik niet. Steven Spielberg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Twilight Zone: The Movie klopt.
[..]
Ik wil dan ook juist geen acteurs horenDe vier regisseurs zijn vrij beroemd en de Twilight Zone bedenker kennen jullie ook wel.
Allemaal fout.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef hornage het volgende:
Steve Buscemi
1 ?
2 ?
3 Reservoir Dogs
4 Con Air
Beide goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef Gillingham het volgende:
Steve Buscemi
3. Fargo?
4. Reservoir Dogs
Checkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:16 schreef Sands het volgende:
1 lijkt op die nieuwere film
Saint John from Las Vegas
Toch wel.quote:
Julie Roberts niet. Die andere 2 wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:30 schreef picodealion het volgende:
Julia Roberts
George Clooney
Brad Pitt
damn wie zaten er ook alweer allemaal in die klotefilm?.
Wat? Dat is toch die film dat ze speelt dat ze op Julia Roberts lijkt? Of is dat Twelve?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Julie Roberts niet. Die andere 2 wel.
Naja ik ga nog geen hints geven ..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:20 schreef picodealion het volgende:
Nee sorry, kan echt nergens op komen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Swinton Gillingham
Billy Connolly?
Excuses voor het uitblijven van de vraag, ik werd weggeroepen.quote:
jupquote:
Acteur is goed. Film niet. Speelt heel klein rolletje in deze.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:30 schreef Patch het volgende:
Jack Black, gokje: Neverending Story 2?
Hij heeft geen baard in never ending story 2 toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:30 schreef Patch het volgende:
Jack Black, gokje: Neverending Story 2?
Het is idd een cameoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef Patch het volgende:
Ik ging er na mijn gok ook vanuit dat het een cameo was.
Niet The Jackall iig
quote:
quote:
eerste 2 letters voornaam zijn goedquote:
quote:
Rob Reinerquote:
Jajaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:21 schreef Sands het volgende:
Ik heb die film nog geen 2 weken geleden gezien dus dat hielp wel
quote:
Ik heb hem vorig jaar 2x gezienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:33 schreef Sands het volgende:
[..]die heb ik vandaag weer gekeken was al zeker 10 jaar geleden
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:50 schreef Sands het volgende:
tijd voor random scifi movies die ik heb gezien
Minority Report?
victorinox +1quote:
quote:
Dat is goed.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Unbearable Lightness of Being?
Big?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Ik kan beamen dat het I am Legend is. Dat was de scene waar hij afscheid nam van zijn vrouw en kindquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:24 schreef Doff het volgende:
Hoe kan dat nou I am Legend zijn? Is dat niet die andere film van die Italiaan die ook Pursuit of Happiness maakte?
Ik keek eerst niet naar de soldaten.. best faal van mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan beamen dat het I am Legend is. Dat was de scene waar hij afscheid nam van zijn vrouw en kind
Ik heb de film niet gezien, maar het stond in het onderschrift op de IMDb-site.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:24 schreef Doff het volgende:
Hoe kan dat nou I am Legend zijn? Is dat niet die andere film van die Italiaan die ook Pursuit of Happiness maakte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Tadaa!quote:
Was ie zo makkelijk dan?quote:
We delen dezelfde interessesquote:
Heb ik het toch te makkelijk gemaaktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
7 is Watership Down?
9 is Porco Rosso?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:04 schreef Patch het volgende:
1. The Adventures of Ichabod en Mr. Toad
2. ?
3. Treasure Planet? Ken 'm wel, maar ben niet zeker
4. An American Tail
5. Winnie the Pooh
6. Basil, The Great Mouse Detective
7. Watership Down
8. Gullivers Travels
9. Saludos Amigosis Porco Rosso al genoemd maar ik snap waarom je Saludos Amigos dacht
10. Prince of Egypt
2=Disneyquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:11 schreef Patch het volgende:
3. heb ik niet gezien, doet geen belletje rinkelen...
2 daarentegen, daar wil ik wel een hintje bij hebben aub, dan mag iemand anders uiteindelijk de vraag inkoppen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef Asap het volgende:
2 dan Saludas Amigos? Met het vliegtuigje dat zijn eerste vlucht moet maken? Of is dat een andere?
Pedro ziet er iets anders uit dan het tuigje op 2, als het een Disney is, dan ben ik wel erg benieuwd welke...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:16 schreef Asap het volgende:
2 dan Saludas Amigos? Met het vliegtuigje dat zijn eerste vlucht moet maken? Of is dat een andere?
Die is me idd volledig onbekend..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef Patch het volgende:
De onbekendere Disneys zijn o.a. Make Mine Music
garantie dat je wel degelijk enkele segmenten kentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die is me idd volledig onbekend..
Dat ben je ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:26 schreef Patch het volgende:
Dan ben ik morgenvroeg benieuwd welke het is.
Ik vind mezelf genoeg bewezen dat ik een tekenfilm-nerd ben
Nope geen shortquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:32 schreef Patch het volgende:
Dan zal het wel een 2e WO-Donald Duck short zijn....
quote:
Kloppen beide!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef hornage het volgende:
1492 Conquest Of Paradise
Blade Runner
De eerste twee featuren alleen songs van hem. Ik heb het over de originele soundtrack, dus de complete filmmuziek door hem verzorgd. En bassie en adriaan is mike oldfields tubular bells (ik neem aan dat je die bedoelt?)quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:13 schreef Patch het volgende:
National Lampoons Vacation
Madagascar
Bassie en Adriaan
Beide neinquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:12 schreef Dopekoe het volgende:
Dances with wolves ?
Robin Hood: Prince of thieves ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |