Zeg dat welquote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij bent ook meubilair
ST, Marijke, Symph, Friemel (alleen eten), Barretje (alleen eten), LovelyLady, Trevland, DaMart, Toek en Muck, OA, Koen, MPG, WOK
Whehehehehehehequote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben geen priester, sorry.....
en je weet niet half hoe ik er voor heb moeten vechtenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Sinds het begin hier, en nooit meer weggegaan
.
En dat allemaal omdat jij erop zou toezien dat dit noooooooit een slowchat zou worden.
Toftoftof.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
not bad at all
volgende week weer naar Portugal
heb je het weer zo getroffenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toftoftof.
Ik hoop volgende week nog te werken, maar ik ga elke dag met het idee dat ze me gaan ontslaan.
Wil je dat ik hierop reageer?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Jullie hebben nog 10 minuten om mijn Valentijn te worden.
Ik hou wel van je hoor. Op een andere manier zeg maarquote:
Nee, daar teruglezen is geen doenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en je weet niet half hoe ik er voor heb moeten vechten
ja dat wil hijquote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil je dat ik hierop reageer?
Fijn, krijg nu een mailtje. Ze gaan helemaal weg, krijg geen eens loon, moet naar het UWV voor mijn geld te regelenen.quote:
Als je wilt, kun jij de queeste volbrengen?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil je dat ik hierop reageer?
dat is niet leukquote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toftoftof.
Ik hoop volgende week nog te werken, maar ik ga elke dag met het idee dat ze me gaan ontslaan.
kutzooiquote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fijn, krijg nu een mailtje. Ze gaan helemaal weg, krijg geen eens loon, moet naar het UWV voor mijn geld te regelenen.
pfffffquote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fijn, krijg nu een mailtje. Ze gaan helemaal weg, krijg geen eens loon, moet naar het UWV voor mijn geld te regelenen.
Ik snap het hOor, is niet erg, ik heb allang een Valentinoquote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou wel van je hoor. Op een andere manier zeg maar
quote:
Pffff, wat een klotezooiquote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben niemand
aangenaam kennis te maken
niemandquote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben niemand
aangenaam kennis te maken
wat een kutzooiquote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
TFM, wil je mijn valentijn zijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als je wilt, kun jij de queeste volbrengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |