not bad at allquote:Op maandag 14 februari 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat wel redelijk, i guess. En daar papa?
Ik bedank vriendelijkquote:Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Jullie hebben nog 10 minuten om mijn Valentijn te worden.
laat maar zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ben geen priester, sorry.....quote:Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Zeg dat welquote:Op maandag 14 februari 2011 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij bent ook meubilair
ST, Marijke, Symph, Friemel (alleen eten), Barretje (alleen eten), LovelyLady, Trevland, DaMart, Toek en Muck, OA, Koen, MPG, WOK
Whehehehehehehequote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben geen priester, sorry.....
en je weet niet half hoe ik er voor heb moeten vechtenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Sinds het begin hier, en nooit meer weggegaan
.
En dat allemaal omdat jij erop zou toezien dat dit noooooooit een slowchat zou worden.
Toftoftof.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
not bad at all
volgende week weer naar Portugal
heb je het weer zo getroffenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toftoftof.
Ik hoop volgende week nog te werken, maar ik ga elke dag met het idee dat ze me gaan ontslaan.
Wil je dat ik hierop reageer?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik hou wel van je hoor. Op een andere manier zeg maarquote:
Nee, daar teruglezen is geen doenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en je weet niet half hoe ik er voor heb moeten vechten
ja dat wil hijquote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil je dat ik hierop reageer?
Fijn, krijg nu een mailtje. Ze gaan helemaal weg, krijg geen eens loon, moet naar het UWV voor mijn geld te regelenen.quote:
Als je wilt, kun jij de queeste volbrengen?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil je dat ik hierop reageer?
dat is niet leukquote:Op maandag 14 februari 2011 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toftoftof.
Ik hoop volgende week nog te werken, maar ik ga elke dag met het idee dat ze me gaan ontslaan.
kutzooiquote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fijn, krijg nu een mailtje. Ze gaan helemaal weg, krijg geen eens loon, moet naar het UWV voor mijn geld te regelenen.
pfffffquote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fijn, krijg nu een mailtje. Ze gaan helemaal weg, krijg geen eens loon, moet naar het UWV voor mijn geld te regelenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |