Heeft niks met de maand te maken, je hebt te veel uit gegeven.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Verdomme, waarom is deze maand ineens zo duur? Straks ga ik nog dood.
Wie zegt dat. De Bijbel?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:28 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Rot op met je free palestine. Is Joden land vriend, afblijven! >:(
Je moest es weten hoeveel bedrijven ik zie bij de Aldi die flink inslaan en hun troep verkopen aan de rijken voor het 20-voudigequote:
Nog meer survivaltips?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je moest es weten hoeveel bedrijven ik zie bij de Aldi die flink inslaan en hun troep verkopen aan de rijken voor het 20-voudige
Nuance, ik zie veel eigenaren van bread-breakfast/hotel en cafes en snackbars op zn hollandsch inslaan.
Eerst werk vinden,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ha, ik studeer HBO Elektrotechniek, dus ik zit boven jou straks.
Ja maar deze vriend wil nog zuipen in de kroeg. Hollander.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef Biels het volgende:
Makkie man. Gewoon goedkoop eten halen voor 20 euro in de hele week, kan je het weekend nog 60 euro kapotslaan.
Als jij voor 60 euro niet dronken kan worden ga je naar de verkeerde tent, knul.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:08 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Ja maar deze vriend wil nog zuipen in de kroeg. Hollander.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:47 schreef Bananenshake het volgende:
Wat is TS toch een achterlijke mongool op een racefiets
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |