dan ben je toch ook een ........ doe dit dan op een goeie timingquote:Op maandag 14 februari 2011 23:58 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Was maar een voorgevoel.
Moet je wel pauper betaald krijgen dat je de touwtjes niet meer aan mekaar kan knopen.
Of bar weinig werken
Maar je moet niet zeiken, ik heb deze maand driedubbele huur omdat ik verhuisd ben
Wat een tyfus huillie ben je dan.quote:
Ik ben een arme student ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:58 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Was maar een voorgevoel.
Moet je wel pauper betaald krijgen dat je de touwtjes niet meer aan mekaar kan knopen.
Of bar weinig werken
Maar je moet niet zeiken, ik heb deze maand driedubbele huur omdat ik verhuisd ben
We nemen niet allemaal genoegen met Euroshopper-crackers.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:59 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat een tyfus huillie ben je dan.
YES!!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Verdomme, waarom is deze maand ineens zo duur? Straks ga ik nog dood.
Ik had een halve maand overlap, de huur van mn oude kamer liep van halverwege de maand tot halverwege de volgende. Verder moet ik ook een termijn huur betalen als borgsom.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:58 schreef amenth het volgende:
[..]
dan ben je toch ook een ........ doe dit dan op een goeie timing
Arm van geest vooral.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben een arme student ja.
Dan moet je ook niet zeuren als je geld tekort hebt maar stoppen met boven je stand te levenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
We nemen niet allemaal genoegen met Euroshopper-crackers.
borg moet je gwn nie doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:00 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Ik had een halve maand overlap, de huur van mn oude kamer liep van halverwege de maand tot halverwege de volgende. Verder moet ik ook een termijn huur betalen als borgsom.
Ik leef niet boven m'n standquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren als je geld tekort hebt maar stoppen met boven je stand te leven
Aan je posts te zien heb je geen enkele opleiding genoten maar ben je meteen begonnen met werken voor een beneden-modaal salaris waarbij je ging wonen in een of andere paupervolksbuurt.quote:
Dan bier je een keertje niet, monguelquote:Op maandag 14 februari 2011 23:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Twee keer bieren en je zit er doorheen.
Ja, afnemen per 100.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:04 schreef chroestjov het volgende:
Doe je ook rare dansjes voor 1 EUR per stuk TS?
Ik kan wel opeens je gefrustreerde linkse studenten-manier van reageren verklaren...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik leef niet boven m'n stand. Ik kan de rest van de maand alleen nauwelijks meer betalen dan de basisbehoeften, dat is de klacht.
Is het je wel eens opgevallen dat je UI links naast je post staat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:05 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik kan wel opeens je gefrustreerde linkse studenten-manier van reageren verklaren...
Jmmr jmmr, zoveel rare dansjes kan ik niet bedenken en ik hoef geen 2x dezelfde te zien.quote:
Ja gek, liters weggesnoven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
NEEEE, heb je alles weer aan drugs uitgegeven?
Rare vogel jij.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Aan je posts te zien heb je geen enkele opleiding genoten maar ben je meteen begonnen met werken voor een beneden-modaal salaris waarbij je ging wonen in een of andere paupervolksbuurt.
Ik ben niet jaloers.
Ja en nu, wa gade gij doen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja gek, liters weggesnoven.
LEESTEKENS, TURK. ALSTUBLIEFT ZEG.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef amenth het volgende:
ik heb ook minder geld ff omdat ik veel heb gereden deze maand maar ik ga nu gewoon weer proberen te werken door blessure kon dit ff niet maar als ik weer werk gaat het gwn weer goed met mn geld maar je moet altijd elke maand sparen voor de noodmaanden zeg maar of als bijv een onderdeel van je auto het begeeft
Ha, ik studeer HBO Elektrotechniek, dus ik zit boven jou straks.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:10 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Rare vogel jij.
Hoe denk je nu te kunnen concluderen dat ik geen opleiding heb genoten??
Ik heb nu al 11 jaar een goedlopend eigen bedrijf.
Heb M.T.S. Wtb en ben 1e monteur elektrotechniek.
Door deze combi ben ik voor veel bedrijven reuze interessant.
Wanneer ik dan weer al die 8/5 figuren zie bij de bedrijven waar ik kom dan![]()
2 uur werken en ik heb jouw budget voor 10 dagen in de knip.
HBOquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ha, ik studeer HBO Elektrotechniek, dus ik zit boven jou straks.
Mag ik je lego kopen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mooi, moet je alleen nog even een bedrijf oprichten en runnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer niet goed aan?quote:
Je hebt een eigen bedrijf, dus je maakt veel meer uren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:15 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Mooi, moet je alleen nog even een bedrijf oprichten en runnen.
Mijn inkomen ligt zwaar boven academici die ik dagelijks tegen kom.
Dat vind ik dan wel weer sneu.
Zo lang studeren en dan afgescheept met een fooi.
Ik zoek wel zo'n "cheap ass"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:17 schreef Schalks. het volgende:
Heb je al overwogen de prostitutie in te gaan TS?
Nee, helemaal niet, tamelijk veel minder eigenlijk dan loonslaven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hebt een eigen bedrijf, dus je maakt veel meer uren.
Daar geloof ik niets van.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:23 schreef Doutzen het volgende:
Ik kan voor 15 euro per week gezond eten en drinken. Meestal ben ik rond de 70 per week kwijt.
Zoiets moet ik ook hebben later.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:22 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, tamelijk veel minder eigenlijk dan loonslaven.
En ik neem vrij wanneer ik geen zin heb.
Begin wanneer ik wil.
Ben net terug van 7 weken vakantie. (vriendin kon niet langer jammergenoeg)
Geef mijn boekjes af bij boekhouder.
Geen vergelijk met werken onder een contract.
Pure vrijheid.
Als ik ga werken ga ik fluitend!
Ik geef ook maar 15 euro per week uit hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van.
15 euro p/w...
Ik geef p/w zeker 200+ aan boodschappen uit. (2 personen)
En dan is eind van de week alles op.
Je verdient meer dan academisch geschoolden, geeft een shitload uit aan boodschappen maar je moet wel je eigen auto repareren en hebt geen geld om te verhuizen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van.
15 euro p/w...
Ik geef p/w zeker 200+ aan boodschappen uit. (2 personen)
En dan is eind van de week alles op.
Ja ja, we wisten al dat je een troll wasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik geef zelf 20 euro per week uit. 15 voor boodshcappen. En dan 5 als buffer voor als ik nog wat nodig heb. Bijv. een brood, pak pitabroodjes, zoutjes om te knabbelen, afwasmiddel of een pak drinken. leuk is anders maar het kán! En nee ik heb geen ouders/familie waarbij ik nog welleens bij eet zoals zoveel nederlandse jongeren doen.
20 p/week respect, ik ben een veelvraatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik geef zelf 20 euro per week uit. 15 voor boodshcappen. En dan 5 als buffer voor als ik nog wat nodig heb. Bijv. een brood, pak pitabroodjes, zoutjes om te knabbelen, afwasmiddel of een pak drinken. leuk is anders maar het kán! En nee ik heb geen ouders/familie waarbij ik nog welleens bij eet zoals zoveel nederlandse jongeren doen.
nee toch niet onze geliefde schenkstroop een trol?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:31 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ja ja, we wisten al dat je een troll was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |