Oh, en leesbril!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ook min 7, min 8, met rare cilinder?
Ik las het.. ik krijg korting bij Pearl, Specsavers en nog een.. maar weet natuurlijk niet of ik daar wel iets leuks kan vinden..quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
Sun: ik wilde dus niet van brillenboer veranderen en daarom gaf hij me korting.
Zo maakte ik hem ookquote:
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 14 februari 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
En Sun. Bijna alle ziektekostenverzekeringen geven kortingen, maar als je bij de opticiėn zelf nog wat gaat lopen zeuren wil die ook nog wel eens wat van de prijs afdoen. Bovenop wat je al vergoed krijgt van de verzekering.
Kan de moeite waard zijn om net een betere kwaliteit glas ofzo te krijgen.
Ik vind het prima te etenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef DarkElf het volgende:
Hi
is dat brood wel lekker Bluezz? ik vind t niet zo lekker eruit zien namelijkmaar misschien is het wel gewoon echt lekker
Het is vreemd, maar niet onsmakelijkquote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef DarkElf het volgende:
Hi
is dat brood wel lekker Bluezz? ik vind t niet zo lekker eruit zien namelijkmaar misschien is het wel gewoon echt lekker
Nee, gelukkig veel minder. -1.75 en -2.25 ofzo met cilinder. Maar wel varifocus met leesdeel.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je geen vaste brillenjuwelier? Ik ben er al klant vanaf mijn 7e.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikmaar durf dat nooit, ben ik echt heel slecht in
ik maak alleen wat foto's voor de hobby.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:58 schreef krakkemieke het volgende:
Zet, wat fotografeer je het liefst.
BRB
Min 5 Min 7 met rare cilinder meldt zichquote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
nou mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is vreemd, maar niet onsmakelijkProbeersel
Gewoon alles wat los en vast zit fotograferenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef z80 het volgende:
[..]
ik maak alleen wat foto's voor de hobby.
niet echt iets waar ik een voorkeur voor heb.
1 keer een workshop gedaan portretfotografie, maar dat is niets voor mij. moet je met mensen werken, en ook nog zeggen wat ze moeten doen.
Bril en lenzen komen bij Pearl vandaan.. niet echt een zaak om een band mee op te bouwen als je er ooit 2x geweest bent.. (draag pas 4 jaar een bril/lenzen)quote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je geen vaste brillenjuwelier? Ik ben er al klant vanaf mijn 7e.
Bofkont! Ik durf zonder bril niet de deur uit.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, gelukkig veel minder. -1.75 en -2.25 ofzo met cilinder. Maar wel varifocus met leesdeel.
Trutjesquote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Bluezz, dat kinderkoor he.....die bestellen echt helemaal niks
Ja nogalquote:
Ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ja nogalIk had serieus verwacht dat die wel wat zouden bestellen eigenlijk
Of iig de ouders
Ook dan gewoon vragen wat er mogelijk is joh.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bril en lenzen komen bij Pearl vandaan.. niet echt een zaak om een band mee op te bouwen als je er ooit 2x geweest bent.. (draag pas 4 jaar een bril/lenzen)
6 bestellingen. Hou er toch wel 13 EUR aan overquote:
Vetpot, maar dat krijg je met al die mensen die zelf fotograferen en filmenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
6 bestellingen. Hou er toch wel 13 EUR aan over
Trusten!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou mooi
volg t voorbeeld van mensen hier maar en ik ga eens lekker mijn waterbedje in Bye
Het zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vetpot, maar dat krijg je met al die mensen die zelf fotograferen en filmen
Ik ga eerst wel eens gewoon kijken wat er is en of ik uberhaupt iets vind.. Dan Thijs mee nemen om te kiezen, want anders ga ik weer voor safe en saai en draag ik hem uiteindelijk nooitquote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ook dan gewoon vragen wat er mogelijk is joh.
En nog eens voor Dude :quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
@ Dude : 250 gr sojameel, 200 gr huttenkase, 2 even losgeklopte eieren, zout, 11 gr. gist, 5 eet. olie, rasp van een halve citroen erdoor, goed mengen met een vork, dan wat lauw water toevoegen (ong. 7 eetlepels) tot het een stevige niet plakkerige massa is. Uurtje rijzen (op de verwarming of er vlakbij met een doek erover) dan een uur op 200 gr. een tomaatje gesneden erop tegen verbranden.
6KH per plakkie
Voila, een beetje warm met boter en kaas
Ik moet altijd zelf kiezen,maar uiteindelijk beslist de juwelier. Die heeft een onfeilbare smaak!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga eerst wel eens gewoon kijken wat er is en of ik uberhaupt iets vind.. Dan Thijs mee nemen om te kiezen, want anders ga ik weer voor safe en saai en draag ik hem uiteindelijk nooit
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Morgen weer vroeg een weekmenu maken en boskippen doen
Boskippen ?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Morgen weer vroeg een weekmenu maken en boskippen doen
Ik ben vrijdag ook vrijquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boskippen ?
Ik mag morgen weer een daggie naar de shining balie
IPV vrijdag, dus ik heb een keer een lang weekend
ja ze heeft t uit de kraan drinken helemaal ontdekt hierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die eerste
Ik moet ook een nieuwe bril, maar nu even geen geld
Oh wel ok hoor. Locatie was erg mooiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe was t huisje verder dan Lein?
en ja May is cute en lief en nog steeds een wonder dat ze zo is opgeknapt
maar gaat t iets worden voor jullie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh wel ok hoor. Locatie was erg mooiGoeie buurt ook. Wel veel werk aan
Weet ik nog nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
maar gaat t iets worden voor jullie?
Ben je zo kort geweest Steer? 2 dagen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Terug! Was gezellig
Foto's volgen morgen, nu eerst naar bed want morgenvroeg weer een persco te verslaan.![]()
![]()
Hoop dat alles hier met iedereen goed gaat
hij zit er nog en persco is ook in Barcaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben je zo kort geweest Steer? 2 dagen?
Waarom is dit het enige wat mij van jouw hele verhaal bijblijft en waarom heb je geen foto's genomen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Tegenover dat huisje waren 2 mensen aan het seksen in een Volkswagen PoloLekker krap.
ik denk dat het woord seksen t m deedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom is dit het enige wat mij van jouw hele verhaal bijblijft en waarom heb je geen foto's genomen?
* Stereotomy kijkt naar buitenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben je zo kort geweest Steer? 2 dagen?
Dat zal ut hem zijn. Zoiets haalt iets uit het verre verleden bij mij naar boven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk dat het woord seksen t m deed
Omdat je een vieze oude man bentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:23 schreef golfer het volgende:
Waarom is dit het enige wat mij van jouw hele verhaal bijblijft en waarom heb je geen foto's genomen?
Ja. Vies he? Sowieso seks hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:28 schreef Aure het volgende:
Hahaha die mensen die seks hadden in die auto
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:28 schreef Aure het volgende:
Hoe tofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Net thuis, en er staat een ENORME bos bloemen van kaas voor meOmdat ie zoveel van me houdt
Grappigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:28 schreef Aure het volgende:
Nu.NLquote:CDA-lijsttrekker Elco Brinkman stelde dat ''het beter is voor de stabiliteit van het kabinet'' als zijn partij meer stemmen krijgt dan nu in de peilingen. Brinkman wilde niet bevestigen dat de stabiliteit van het kabinet in gevaar zou zijn als het CDA zwaar zou verliezen.
trusteh!quote:
Hopelijk gaan ze halveren of nog meer inleveren. Ze hedden 21 zetels en dat gaat naar 10 en hopelijk nog minderquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nu.NL
Heel goed dus als we alle stemmen bij ze weghouden
Ik heb mijn mooiste en allerliefste blomquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga even mijn bloemen in het water zetten
HAHA doe het dan op z'n minst als het donker is, wat een falersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
InderdaadEcht obvious. En om half 11 's morgens
Ik was ook echt stomverbaasdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:45 schreef Aure het volgende:
HAHA doe het dan op z'n minst als het donker is, wat een falers
Dat is nu precies de reden dat ik het geen hol aan vind om op valentijnsdag iets te geven... Liever een keer spontaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:51 schreef Den_Haag het volgende:
Hier was er iemand een beetje verontwaardigd dat er geen dozijn rozen klaar lagen
Echt? Wat een onzin!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:51 schreef Den_Haag het volgende:
Hier was er iemand een beetje verontwaardigd dat er geen dozijn rozen klaar lagen
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Minstens een gros rozen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
'iets verwachten' vind ik echt lame maar dat kan aan mij liggentis maar Valentijn hoor.
'Jij viert Valentijn bij je vrienden? Prima mannetje, dan mag je m daar ook in hangen. No booty for you this month'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:38 schreef Anthraxx het volgende:
Wij hebben gisteren dan ook niets speciaals gegeten. En ik heb gewoon gewerkt. En 's avonds ben ik naar Vork afgereisd.
Gelukkig denkt Anna daar wat anders over. We hebben er nooit aan gedaan en zullen er nooit wat aan doen ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Jij viert Valentijn bij je vrienden? Prima mannetje, dan mag je m daar ook in hangen. No booty for you this month'
Ik ben een verschrikkelijke vriendin, kaas heeft niks gehad met Valentijn. Goeie smoes is wel dat iki de hele avond gewerkt heb, maar ik ga even bedenken hoe ik dat goed ga maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:44 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig denkt Anna daar wat anders over. We hebben er nooit aan gedaan en zullen er nooit wat aan doen ook.
Coolquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef Sarabi het volgende:
morning
vanavond misschien een update + fotos
vanaf nu is het huisje echt van ons (eerste huur is betaald) en ik ben echt helemaal kapot, maar we zullen nog wel een week bezig zijn
Sarabi, het is echt ENORM heh, dat 'huisje' dat jullie huren? En ontzettend veel werk, zowel met inrichten als schoonmakenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:48 schreef Sarabi het volgende:
morning
vanavond misschien een update + fotos
vanaf nu is het huisje echt van ons (eerste huur is betaald) en ik ben echt helemaal kapot, maar we zullen nog wel een week bezig zijn
oja en mijn laptop lijkt echt kapot te zijnhandig.....
Het is vrij groot inderdaad.........dat was niet helemaal de bedoelingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sarabi, het is echt ENORM heh, dat 'huisje' dat jullie huren? En ontzettend veel werk, zowel met inrichten als schoonmakenMaar ik hoop dat jullie goed gaan settelen en genieten samen.
Laptop stuk, klote
Les 1: Lachen en dom kijken en het gewoon op jouw manier doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu wel veel hulp van mijn hele familie, maar soms is dat ook vermoeiend want iedereen heeft een eigen mening
Brokken Samquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:10 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge
Er ligt altijd een blocnote op het aanrecht om dingen voor de boodschappen op te schrijven. Ik zie net dat TAV er iets op heeft gezet.. in geheimschrift'Brood' kan ik ontcijferen, maar het 2e echt niet. Ik kan er niets van maken en ik ben door mijn werk best wat gewend qua handschriften
dus nu weet ik niet wat hij wil dat ik koop![]()
scanner niet bij de hand, maar ik kom niet verder dan dit: brukkew sawaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:11 schreef DarkElf het volgende:
ah leuk een raadspelletje, even in scannen, doen we allemaal mee
Dat was mijn gokquote:
Toch 7 letters goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
scanner niet bij de hand, maar ik kom niet verder dan dit: brukkew sawa
Eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Les 1: Lachen en dom kijken en het gewoon op jouw manier doen
Echt, al dat gelul van mensen die denken overal verstand van te hebben, en niet alleen bij huizen. We hebben mijn moeder ook moeten leren al het geleuter van allerlei zelfbenoemde dierenvrienden over hoe je honden zou moeten opvoeden en wat goed voor ze is te negerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he
Maar ik zal maar onthouden dat ze het allemaal goed bedoelen
en dat is juist het leuke. Niks afspreken maar verrassenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben een verschrikkelijke vriendin, kaas heeft niks gehad met Valentijn. Goeie smoes is wel dat iki de hele avond gewerkt heb, maar ik ga even bedenken hoe ik dat goed ga maken.
Hoewel we niets afgesproken hadden over Valentijn geloof ik
Aangeven wat ze moeten doen, verstand op nul zetten, loslaten en hard weglopen en pas terugkomen als het klaar isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:07 schreef Sarabi het volgende:
Gelukkig heb ik nu wel veel hulp van mijn hele familie, maar soms is dat ook vermoeiend want iedereen heeft een eigen mening
Inderdaad, dus niet op Valentijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en dat is juist het leuke. Niks afspreken maar verrassen
Iddquote:
Dank! Ziet er miet al te ingewikkeld uit. Even opslaan voor als ik weer een low carb-sprintje doe binnenkort.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt, al dat gelul van mensen die denken overal verstand van te hebben, en niet alleen bij huizen. We hebben mijn moeder ook moeten leren al het geleuter van allerlei zelfbenoemde dierenvrienden over hoe je honden zou moeten opvoeden en wat goed voor ze is te negeren
Stevie Wonder?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:24 schreef DarkElf het volgende:
![]()
D_H onder de plak, wie kon dat nou zien aankomen?
ik heb wel een lekker paprikasoep recept alleen kan ik daar even niet niet bij nu (heb gedweildquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Stevie Wonder?
Mijn vest ruikt naar de parfum van kaas. En ik nu dus ook. Vest in de was, Lein in de douche.
Heeft er iemand trouwens een uitgetest paprikasoep-recept?
Het hoeft ook niet NU hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef DarkElf het volgende:
ik heb wel een lekker paprikasoep recept alleen kan ik daar even niet niet bij nu (heb gedweild)
ja , niets moeilijks aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet NU hoorIs het een makkelijk recept?
Op tijd, na het douchen, als je vloer droog is?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:55 schreef DarkElf het volgende:
ja , niets moeilijks aanwanneer wil je hem hebben?
Hoiquote:
Roerbakken met balsamico en wat suiker. OF met sambal en ham. Die moet ik nog steeds eens proberenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
heb op de markt een zak spruiten gehaald, heeft iemand nog een leuk recept daar voor??
met cashewnotenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
heb op de markt een zak spruiten gehaald, heeft iemand nog een leuk recept daar voor??
vroeger deden mensen vast ook al rare dingen alleen nu hebben al die mensen ineens een medium om ons te laten zien wat ze allemaal doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
Soms he.....hebben mensen tijd teveel
In een hartige taart verwerken. Met veel kaas.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee. Weggooien. Kotskogelsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Spruiten zijn evil. Veel kaas erop. Of spruiten stamppot met veel spekjes, sambal en appelmoesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
nuttige tip Lein
![]()
@ Vork: ik hou ze liever wat puurder eigenlijk..
Ik hoop dat de chorizo de spruiten kan verbloemenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb een recept met aardappel en VEEL chorizo gevonden.. dat maar eens proberen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Een beetje gelijk heb je wel. Ik lust wel spruiten inmiddels, maar aan een bord met alleen maar kale spruiten zou ik niet beginnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat de chorizo de spruiten kan verbloemenMoet wel lukken, als je genoeg chorizo gebruikt
Durf je het aan op deze manier denk je??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een beetje gelijk heb je wel. Ik lust wel spruiten inmiddels, maar aan een bord met alleen maar kale spruiten zou ik niet beginnen.
Chorizo smaakt sterk genoeg, dus moet kunnenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Durf je het aan op deze manier denk je??
Sssst! Je laat Het Plan doorschemerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:22 schreef Vork het volgende:
Als jullie zo gaan beginnen dan kun je ze net zo goed wegmikken en iets anders klaarmaken.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:22 schreef Vork het volgende:
Als jullie zo gaan beginnen dan kun je ze net zo goed wegmikken en iets anders klaarmaken.
Ik doe niet aan Het Plan. Ik heb eigenlijk wel trek in spruitjes gekregen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sssst! Je laat Het Plan doorschemeren
Ik ga Rood Eten maken. Vooraf de paprikasoep van DE, dan pasta met rode saus en toe ik denk roomijs met rode vruchten(saus)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:25 schreef Vork het volgende:
Ik doe niet aan Het Plan. Ik heb eigenlijk wel trek in spruitjes gekregen.
Zolang de andere smaken maar sterk genoeg zijn om te overheersen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Welnee
. In combinatie met andere smaken vind ik ze prima.
Klinkt ook goed. Het recept van DE lijkt erg veel op de manier waarop ik de soep zou maken en in mijn wereld is dat iets goeds.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga Rood Eten maken. Vooraf de paprikasoep van DE, dan pasta met rode saus en toe ik denk roomijs met rode vruchten(saus)
Dat was uiteraard lichtelijk overdrevenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Zolang de andere smaken maar sterk genoeg zijn om te overheersen?
Hoe tofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
Rood eten, leuk, LeinIk heb gister een hartvormige pizza gemaakt
oh ja! en, moest hij erg lachen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
Het is verlaat valentijn-eten. De paprika soep wordt gedecoreerd met een hartje uit zo'n plastic fles. Slagroom ofzo. En ik maak dan die fles schoon om rode hartjes over het ijs te decoreren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
We hebben 'm direct in stukken gesnedenquote:
klinkt als iets wat de mr wel lekker zal vinden denk ik. ik ben niet zo van worstvlees..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
We hebben 'm direct in stukken gesneden
Pizza met gegrillde aubergine en worstvlees is trouwens lékker
oh ik heb nog chipolataworstjes in de vriezer liggen! Vroeg me al af wat ik ermee ging doen, dit is een planquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ook helemaal geen fan DE, maar dit smaakte zeer OK (chipolataworstjes).
snap nu idd dat je moet werkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en die laarsjes he. die ik zaterdag kocht, heb nu ook t grijze paar gehaald
gewoon een klein scheutje bietensap erdoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze verkopen geen rode kleurstof in het dorp hier
Of morgen normale tiramisu makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:44 schreef DarkElf het volgende:
gewoon een klein scheutje bietensap erdoor
oh ja dat kan ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of morgen normale tiramisu maken
Tuurlijk ! hebben ze die niet int rood ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en die laarsjes he. die ik zaterdag kocht, heb nu ook t grijze paar gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door AnneX op 15-02-2011 12:59:28 ]
Leuk idee ! een dagja na de bloemen...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga Rood Eten maken. Vooraf de paprikasoep van DE, dan pasta met rode saus en toe ik denk roomijs met rode vruchten(saus)
Wat dacht je dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:56 schreef AnneX het volgende:
Leuk idee ! een dagja na de bloemen...
*dacht aan iets anders met goedmaken...
Het recept heb ik omgetwijfeld bij jou vandaan en opgeslagen in het mapje recepten !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef DarkElf het volgende:
hé die soep ken ik AnneX, is erg lekker in de zomer.
Ik heb Ross op het hart gedrukt vooral niets met Valentijn te doen! Commerciėle nonsens.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:51 schreef Den_Haag het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb Ross op het hart gedrukt vooral niets met Valentijn te doen! Commerciėle nonsens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Ik durfde na twee weken dagelijks les de baby slope niet eens af.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:06 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig ! de buurman is blij met de voorraad West Wing op dvd.
Hij moet 6 weken revalideren na een operatie met thuis en rust en wandelen.
Dan ben ik gewoon een beetje jaloers dat-ie dat nog gaat ontdekken.
Net zoiets als jaloers op mensen die nį de eerste week skiles op de laatste dag een geweldige
afdaling (kunnen) maken.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:05 schreef Duderella het volgende:
[..]Mja, niet helemaal. Mijn baas vind het niet erg om "ongeschoold" personeel in te huren, maar omdat onze klanten alleen maar Nederlands spreken (gemeentes, enough said) gaat dat niet helemaal goed werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar, mooie tip![]()
Oh wat jammer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik durfde na twee weken dagelijks les de baby slope niet eens af.![]()
Lief dat je je buurman zo goed voorziet in beeldbuis-vermaak! Zes weken is een lange tijd om bij huis te zijn.
Hij is niet ongeschoold, meen ik?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, niet helemaal. Mijn baas vind het niet erg om "ongeschoold" personeel in te huren, maar omdat onze klanten alleen maar Nederlands spreken (gemeentes, enough said) gaat dat niet helemaal goed werken.
Maar, mooie tip
Ervaring is in Engeland belangrijker dan opleiding. Hij heeft in de IT gewerkt en geen opleiding in afgerond. Hij wordt er helemaal dol van dat ze hier alleen naar diploma's vragen, terwijl die juist in Engeland van ondergeschikt belang zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:13 schreef Duderella het volgende:
Hij is niet ongeschoold, meen ik?![]()
In elk geval is in grote delen van de IT zoals ik die ken, Engels prima. De techneuten hebben weinig tot geen klantencontact. 'Nerd' is niet voor niets een Engels woord hč?
Ik weet het niet zeker. Ik zet het expres tussen quotes. Niet om iemand te beledigen of een hoek in te drukken hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij is niet ongeschoold, meen ik?![]()
In elk geval is in grote delen van de IT zoals ik die ken, Engels prima. De techneuten hebben weinig tot geen klantencontact. 'Nerd' is niet voor niets een Engels woord hč?
Zo zou het hier ook moeten zijn. Er zijn tijden geweest dat je zonder diploma ook ergens aan werk zou kunnen komen, maar dat is allemaal veranderd sinds de laatste crisis. Ze zijn ineens veel strenger geworden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ervaring is in Engeland belangrijker dan opleiding. Hij heeft in de IT gewerkt en geen opleiding in afgerond. Hij wordt er helemaal dol van dat ze hier alleen naar diploma's vragen, terwijl die juist in Engeland van ondergeschikt belang zijn
Ik hou het hier ook nog een beetje in de gaten, maar al onze vacatures komen in New York, Londen en India uit. Allemaal niet in de buurt van jouw woonplaatsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ervaring is in Engeland belangrijker dan opleiding. Hij heeft in de IT gewerkt en geen opleiding in afgerond. Hij wordt er helemaal dol van dat ze hier alleen naar diploma's vragen, terwijl die juist in Engeland van ondergeschikt belang zijn
Goede aankoop.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef TAV74 het volgende:
Zo, even de stad ingelopen in mijn pauze, direct even The Killing seizoen 2 meegenomen.
Misschien is Londen iets voor hemquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hou het hier ook nog een beetje in de gaten, maar al onze vacatures komen in New York, Londen en India uit. Allemaal niet in de buurt van jouw woonplaats
Ross vindt het zot dat ze als ze de keus hebben tussen hem met ervaring en iemand met een mbo papiertje zonder ervaring ze dan die laatste aannemen. Maar goed, dat had ik in het begin al uit proberen te leggen en hij begreep het toen niet echt geloof ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef Anthraxx het volgende:
Zo zou het hier ook moeten zijn. Er zijn tijden geweest dat je zonder diploma ook ergens aan werk zou kunnen komen, maar dat is allemaal veranderd sinds de laatste crisis. Ze zijn ineens veel strenger geworden.
Er zijn genoeg tekenen trouwens dat het in de ICT als een speer gaat aantrekken, dus de kans is groot dat hij uiteindelijk wel ergens terecht kan komen hoor.
Het is ook zot. Want die MBO'er met papieren is gemiddeld een jaar bezig om ingewerkt te worden en dat kost een hoop geld. Tegelijkertijd zou iemand zoals Ross met ervaring hetzelfde werk kunnen oppakken, zonder al teveel inwerk tijd en dus ook direct voor het bedrijf facturabel te zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross vindt het zot dat ze als ze de keus hebben tussen hem met ervaring en iemand met een mbo papiertje zonder ervaring ze dan die laatste aannemen. Maar goed, dat had ik in het begin al uit proberen te leggen en hij begreep het toen niet echt geloof ik
ok ik lurkte stiekem in oud en F, was gister jarig zag ik daar dus FC feli nog met de kleine manquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:31 schreef AnneX het volgende:
btw
is F. jarig van Freecell gezien de foto met knikkerbaan en kadopapier on the side ?
Zo ja, van harte met 1 jaar én de stapjes.
Gisterenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:31 schreef AnneX het volgende:
btw
is F. jarig van Freecell gezien de foto met knikkerbaan en kadopapier on the side ?
Zo ja, van harte met 1 jaar én de stapjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een stageperiode van een paar weken zou eigenlijk ideaal zijn in zo'n geval.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is ook zot. Want die MBO'er met papieren is gemiddeld een jaar bezig om ingewerkt te worden en dat kost een hoop geld. Tegelijkertijd zou iemand zoals Ross met ervaring hetzelfde werk kunnen oppakken, zonder al teveel inwerk tijd en dus ook direct voor het bedrijf facturabel te zijn.
Ik zou het wel weten wie ik zou kiezen. Maar ik ben helaas geen directeur van een toko.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef Den_Haag het volgende:
TAV, band of brothers box al weer terug?
Isa, heeft hij geen contacten meer in UK bij bedrijven die kantoren in NL hebben?Yep, als we naar het westen willen verhuizen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was plek voor hem in Amsterdam en hij dacht in het noorden wel wat te kunnen vinden, dus heeft dat afgeslagen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nopequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef Den_Haag het volgende:
TAV, band of brothers box al weer terug?
het is best gezellig hoor hier in het westenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, als we naar het westen willen verhuizen welEr was plek voor hem in Amsterdam en hij dacht in het noorden wel wat te kunnen vinden, dus heeft dat afgeslagen
Dat heet toch proeftijd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een stageperiode van een paar weken zou eigenlijk ideaal zijn in zo'n geval.
Ja, maar zo wordt een proeftijd vaak niet gebruikt omdat het een stuk minder vrijblijvend is dan het klinkt. Je bent dan immers wel gewoon in dienst, oa met salaris en je vult een actuele vacature in waarbij niemand er op zit te wachten nog een keer de hele procedure door te lopen als het niet goed gaat.quote:
dat is nog beter.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
NopeHij is trouwens in de winkel ook nog maar 20 euro in de regulier DVD tinbox versie zag ik net.
Ze spreken daar blijkbaar geen Engels of zoquote:
Well!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze spreken daar blijkbaar geen Engels of zo
Maar niks voor jouquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is Londen iets voor hem
Ik denk dat er volop werk te vinden moet zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, heel leuk. Maar als je er geen werk kan vinden of moeilijk dan is het minder leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Kan hij zich niet kort laten bijscholen dan Isa? En anders tegen een wat minder hoog aanvangsloon aan de baas vragen dat te faciliteren in het begin?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was ook van plan hem maar naar een korte opleiding of cursus te sturen als ik een wat vaster inkomen heb. Want waar hij nu steeds tegenaan loopt is 'geen diploma' en 'spreekt geen vloeiend Nederlands' (gaat wel steeds beter)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef Duderella het volgende:
Kan hij zich niet kort laten bijscholen dan Isa? En anders tegen een wat minder hoog aanvangsloon aan de baas vragen dat te faciliteren in het begin?
Heeft hij al veel gesolliciteerd? Anders wellicht kijken of hij als freelancer aan de slag kan. dan zit je minder met dat diploma-gedoe misschien. Wel een onzeker bestaan, maar een beetje inkomen is beter dan niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, ik vind de toon bij sommigen ook wat belerend alsof de banen voor het oprapen liggen en het dus wel aan Ross moet liggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Misschien moet ik m'n grote mond houden hoor, maar ik snap niet zo goed waarom iedereen er zo op gebrand is dat Ross een baan zoekt. Plus dat sommige mensen een belerend toontje aanslaan waarvan ik denk
Anyway, ik ga boodschappen doen
O sorry, geen idee op wie je doelt, maar ik wilde gewoon helpen, nav. de opmerking van Isa. Regelmatig lees ik dat het sappelen is, en dat vind ik vervelend voor ze.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Misschien moet ik m'n grote mond houden hoor, maar ik snap niet zo goed waarom iedereen er zo op gebrand is dat Ross een baan zoekt. Plus dat sommige mensen een belerend toontje aanslaan waarvan ik denk
Anyway, ik ga boodschappen doen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was ook van plan hem maar naar een korte opleiding of cursus te sturen als ik een wat vaster inkomen heb. Want waar hij nu steeds tegenaan loopt is 'geen diploma' en 'spreekt geen vloeiend Nederlands' (gaat wel steeds beter)Is er niet over te praten zodat hij bijv. dat geld eerder aan kan spreken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat momenteel wel beter hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:52 schreef Duderella het volgende:
O sorry, geen idee op wie je doelt, maar ik wilde gewoon helpen, nav. de opmerking van Isa. Regelmatig lees ik dat het sappelen is, en dat vind ik vervelend voor ze.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was ook van plan hem maar naar een korte opleiding of cursus te sturen als ik een wat vaster inkomen heb. Want waar hij nu steeds tegenaan loopt is 'geen diploma' en 'spreekt geen vloeiend Nederlands' (gaat wel steeds beter)Jemig, dat zit 'ie mooi klem dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een rare eis van zijn grootouders. Niet helemaal reėel dus.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
En dan nog is het niet zo makkelijk als je denkt om binnen te komen bij de grotere spelers. Zelfs met diploma hebben ze voor jou ineens 10 anderen op de stapel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef golfer het volgende:
Sorry hoor, maar als ik zie dat er 80 IT-ers bij 1 bedrijf gezocht worden in Assen en de rest van Noordoost Nederland wil ik Ross daar graag op wijzen.
Maar ik neem aan dat ie dat allemaal al zelf gezien heeft.
En verder moeten hij en Isa het natuurlijk lekker zelf weten.
nou ja ergens snap ik t wel, als jij zoiets doet wil je liever niet dat mensen t over de balk gooien denk ik, maar als iemand t echt nodig heeft... dan vind ik t vreemd dat er niet over te praten is ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jemig, dat zit 'ie mooi klem dus.Wat een rare eis van zijn grootouders. Niet helemaal reėel dus.
We willen in het voorjaar naar Engeland en dan gaan we ook daar langsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef Anthraxx het volgende:
Is er niet over te praten zodat hij bijv. dat geld eerder aan kan spreken?
Dan zouden ze dus geen speciale banenmarkt voor hoeven te organiseren, als ze er zoveel op de stapel hadden liggen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:56 schreef Anthraxx het volgende:
En dan nog is het niet zo makkelijk als je denkt om binnen te komen bij de grotere spelers. Zelfs met diploma hebben ze voor jou ineens 10 anderen op de stapel.
Idem.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
O sorry, geen idee op wie je doelt, maar ik wilde gewoon helpen, nav. de opmerking van Isa. Regelmatig lees ik dat het sappelen is, en dat vind ik vervelend voor ze.
Zoals golfer het zegt klinkt het heel simpel. Maar ze wachten toch even liever op dat scholiertje met MBO diploma.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:56 schreef Anthraxx het volgende:
En dan nog is het niet zo makkelijk als je denkt om binnen te komen bij de grotere spelers. Zelfs met diploma hebben ze voor jou ineens 10 anderen op de stapel.
Met die redenatie zou je dus ook nooit een vacature plaatsen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan zouden ze dus geen speciale banenmarkt voor hoeven te organiseren, als ze er zoveel op de stapel hadden liggen?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:02 schreef Duderella het volgende:
Isa, hoe dan ook, mochten jullie ooit toch hulp nodig hebben oid: Arty zit in de ICT in deze regio en wie weet wat hij aan tips heeft. Hij heeft in elk geval een netwerk. Zoals al eerder gezegd: Ross kan hem altijd even mailen.
En dan ga ik nu met mijn gloednieuwe BeauMonde-haar ontstellende aantallen pumps kopen.
En daarna dan toch maar eens beginnen aan de collegevoorbereiding voor de studenten die dit allemaal mogelijk maken.![]()
Dag lieve allemaal, tot later!
Ik zou ze op pumps en al bedankenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:02 schreef Duderella het volgende:
Isa, hoe dan ook, mochten jullie ooit toch hulp nodig hebben oid: Arty zit in de ICT in deze regio en wie weet wat hij aan tips heeft. Hij heeft in elk geval een netwerk. Zoals al eerder gezegd: Ross kan hem altijd even mailen.
En dan ga ik nu met mijn gloednieuwe BeauMonde-haar ontstellende aantallen pumps kopen.
En daarna dan toch maar eens beginnen aan de collegevoorbereiding voor de studenten die dit allemaal mogelijk maken.![]()
Dag lieve allemaal, tot later!
Ik denk dat iedereen hier jullie wat meer geld guntquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:06 schreef Isabeau het volgende:
En om even heel duidelijk te zijn: hoe erg het ook sappelen is, ik zit er niet heel erg mee dat Ross momenteel geen geld bijdraagt. Ik vind het geen probleem en ik heb niet het idee dat het altijd zo blijft oid![]()
Jij moet echt beide hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:16 schreef Vork het volgende:
Dat zal dan wel typisch iets voor de ICT sector zijn, want ik kom met de juiste papieren, maar zonder relevante werkervaring weer nergens binnen.
Het zou zomaar een idee kunnen zijn hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens voorgesteld of hij hier niet kan beginnen met klusjes
Inmiddels heeft medewerker vier (fulltime) zich ziek gemeldZe vallen hier bij bosjes neer.
Gewoon een paar standaardzinnetjes leren in het Nederlands en als mensen meer gaan kletsen gewoon doorverwijzen. De rest is planning, da's op een pc en is systematisch puzzelwerk. Nou, dat moet lukken hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
Het zou zomaar een idee kunnen zijn he
Misschien moet je een duo vormen met Rossquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:16 schreef Vork het volgende:
Dat zal dan wel typisch iets voor de ICT sector zijn, want ik kom met de juiste papieren, maar zonder relevante werkervaring weer nergens binnen.
Bloessiequote:
nee, dit weekend geen tijd voor gehad, ergens eind van deze week zijn we er wel door denk/hoop ik. Ik vind het in ieder geval een geweldige seriequote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
TAV, hebben jullie seizoen 1 al 'af'? Spannend hč
écht de nasleep van de griep.quote:
Dat gevoel heb ik ook ja, echt niet normaal iigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
écht de nasleep van de griep.
Houd je verre van suikers --> nog moeier.
Snuggerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
wel grappig, die man vroeg waarom ik gestopt was met vorige werk (op cv stond netjes tot feb. 2011) ik heel droog:"euhm omdat ik ging verhuizen?
Ok ik bedoel vooral zg. energierepen als liga en andere tussendoortjes.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook ja, echt niet normaal iigEn suiker gebruik ik niet of nauwelijks
Ah, die gebruik ik al helemaal nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok ik bedoel vooral zg. energierepen als liga en andere tussendoortjes.
* geleerd van de Slankies.
Ach, je moet niet alles geloven wat ze in Slank vertellen, hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:53 schreef AnneX het volgende:
Ok ik bedoel vooral zg. energierepen als liga en andere tussendoortjes.
* geleerd van de Slankies.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:11 schreef DarkElf het volgende:
eensch met lein
@ leinWat doe ik met die tomaten DE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje dan maar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:04 schreef DarkElf het volgende:
zo nog even een end om gewandeld, moest naar de apotheek, dus een goeie frisse neus gehaald én rie kwartier Pilates gedaan vandaag, ik ben fier op mezelf
Nu dorst!!!
als je zin erin hebt kan je ze even ontvellen, ontzaden en dan fijnhakken (geeft betere structuur straks) , als je daar geen zin in hebt gewoon t zaad eruit en fijn hakken... en toevoegen met de bouillonquote:
oh, dat kan ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja want ik drink zo vaak iddnee ik heb thee
Hoe reageerde jouw werkgever op het feit dat je weer aan het werk bent gegaan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
nogal vervelend/frustrerend voor Ross lijkt meik vind dat ik wel weer genoeg heb gewerkt vandaag
nou ja, nog 2 uurtjes...
Nou morgenmiddag maar even gaan danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik heb brillen gepast. Hier in het dorp zijn 2 opticiens, maar bij Pearl hadden ze de leukste. Beetje art-deco stijl vond ik wel geinig.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is een art-decostijl voor brillen, Sun? Ik zie nu echt zo'n 'vleugeltjesbril' voor me
Nou met een beetje zo'n art-deco stijl versiering op de pootquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is een art-decostijl voor brillen, Sun? Ik zie nu echt zo'n 'vleugeltjesbril' voor me
zoiets dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Zoiets borisz, maar dan wat minder uitbundig en donker van kleur. Maar wel met die punten aan de buiten-bovenkant
Dat is jaren 60 Koningin Julianastijl.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Zoiets borisz, maar dan wat minder uitbundig en donker van kleur. Maar wel met die punten aan de buiten-bovenkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |