Oh, en leesbril!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ook min 7, min 8, met rare cilinder?
Ik las het.. ik krijg korting bij Pearl, Specsavers en nog een.. maar weet natuurlijk niet of ik daar wel iets leuks kan vinden..quote:Op maandag 14 februari 2011 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
Sun: ik wilde dus niet van brillenboer veranderen en daarom gaf hij me korting.
Zo maakte ik hem ookquote:
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 14 februari 2011 23:19 schreef golfer het volgende:
En Sun. Bijna alle ziektekostenverzekeringen geven kortingen, maar als je bij de opticiėn zelf nog wat gaat lopen zeuren wil die ook nog wel eens wat van de prijs afdoen. Bovenop wat je al vergoed krijgt van de verzekering.
Kan de moeite waard zijn om net een betere kwaliteit glas ofzo te krijgen.
Ik vind het prima te etenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef DarkElf het volgende:
Hi
is dat brood wel lekker Bluezz? ik vind t niet zo lekker eruit zien namelijkmaar misschien is het wel gewoon echt lekker
Het is vreemd, maar niet onsmakelijkquote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef DarkElf het volgende:
Hi
is dat brood wel lekker Bluezz? ik vind t niet zo lekker eruit zien namelijkmaar misschien is het wel gewoon echt lekker
Nee, gelukkig veel minder. -1.75 en -2.25 ofzo met cilinder. Maar wel varifocus met leesdeel.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je geen vaste brillenjuwelier? Ik ben er al klant vanaf mijn 7e.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikmaar durf dat nooit, ben ik echt heel slecht in
ik maak alleen wat foto's voor de hobby.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:58 schreef krakkemieke het volgende:
Zet, wat fotografeer je het liefst.
BRB
Min 5 Min 7 met rare cilinder meldt zichquote:Op maandag 14 februari 2011 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
nou mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is vreemd, maar niet onsmakelijkProbeersel
Gewoon alles wat los en vast zit fotograferenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef z80 het volgende:
[..]
ik maak alleen wat foto's voor de hobby.
niet echt iets waar ik een voorkeur voor heb.
1 keer een workshop gedaan portretfotografie, maar dat is niets voor mij. moet je met mensen werken, en ook nog zeggen wat ze moeten doen.
Bril en lenzen komen bij Pearl vandaan.. niet echt een zaak om een band mee op te bouwen als je er ooit 2x geweest bent.. (draag pas 4 jaar een bril/lenzen)quote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je geen vaste brillenjuwelier? Ik ben er al klant vanaf mijn 7e.
Bofkont! Ik durf zonder bril niet de deur uit.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, gelukkig veel minder. -1.75 en -2.25 ofzo met cilinder. Maar wel varifocus met leesdeel.
Trutjesquote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Bluezz, dat kinderkoor he.....die bestellen echt helemaal niks
Ja nogalquote:
Ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ja nogalIk had serieus verwacht dat die wel wat zouden bestellen eigenlijk
Of iig de ouders
Ook dan gewoon vragen wat er mogelijk is joh.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bril en lenzen komen bij Pearl vandaan.. niet echt een zaak om een band mee op te bouwen als je er ooit 2x geweest bent.. (draag pas 4 jaar een bril/lenzen)
6 bestellingen. Hou er toch wel 13 EUR aan overquote:
Vetpot, maar dat krijg je met al die mensen die zelf fotograferen en filmenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
6 bestellingen. Hou er toch wel 13 EUR aan over
Trusten!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou mooi
volg t voorbeeld van mensen hier maar en ik ga eens lekker mijn waterbedje in Bye
Het zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vetpot, maar dat krijg je met al die mensen die zelf fotograferen en filmen
Ik ga eerst wel eens gewoon kijken wat er is en of ik uberhaupt iets vind.. Dan Thijs mee nemen om te kiezen, want anders ga ik weer voor safe en saai en draag ik hem uiteindelijk nooitquote:Op maandag 14 februari 2011 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ook dan gewoon vragen wat er mogelijk is joh.
En nog eens voor Dude :quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
@ Dude : 250 gr sojameel, 200 gr huttenkase, 2 even losgeklopte eieren, zout, 11 gr. gist, 5 eet. olie, rasp van een halve citroen erdoor, goed mengen met een vork, dan wat lauw water toevoegen (ong. 7 eetlepels) tot het een stevige niet plakkerige massa is. Uurtje rijzen (op de verwarming of er vlakbij met een doek erover) dan een uur op 200 gr. een tomaatje gesneden erop tegen verbranden.
6KH per plakkie
Voila, een beetje warm met boter en kaas
Ik moet altijd zelf kiezen,maar uiteindelijk beslist de juwelier. Die heeft een onfeilbare smaak!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga eerst wel eens gewoon kijken wat er is en of ik uberhaupt iets vind.. Dan Thijs mee nemen om te kiezen, want anders ga ik weer voor safe en saai en draag ik hem uiteindelijk nooit
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Morgen weer vroeg een weekmenu maken en boskippen doen
Boskippen ?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Morgen weer vroeg een weekmenu maken en boskippen doen
Ik ben vrijdag ook vrijquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boskippen ?
Ik mag morgen weer een daggie naar de shining balie
IPV vrijdag, dus ik heb een keer een lang weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |