Nu ja. Bateman haat me nu, omdat ik zijn invalide argumenten zo van tafel veegde. Dat is wel jammer. Het is maar een discussie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef Tally het volgende:
Dat weet ik! Maar echt emotieloos zijn ze niet
Ikquote:
Nog eerder? 10 uur is vroeg zatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op tijd gaan slapen misschien een keer een idee?
Ik lag er om 20 uur in. Dat is voor een keertje echt heerlijk!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog eerder? 10 uur is vroeg zat
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Bateman haat me nu, omdat ik zijn invalide argumenten zo van tafel veegde. Dat is wel jammer. Het is maar een discussie.
Gewoon niet gaan slapen, kun je jezelf ook niet verslapen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog eerder? 10 uur is vroeg zat
Wow, dat is wel heel vroegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lag er om 20 uur in. Dat is voor een keertje echt heerlijk!
*Mep*quote:
Ik was het ook niet, al vind ik je wel liefquote:
Ja goed! Dr nestje is bijna klaar enzo. Ik zal je even linkje van mijn blog pm-en.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en kuikentje tegenwoordig?
Yayquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja goed! Dr nestje is bijna klaar enzo. Ik zal je even linkje van mijn blog pm-en.
Dan kan je alles lezen van de afgelopen weken. Mocht je dat interesseren
O maar ik vind je lief! Das het enige wat telt! HA!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Bateman haat me nu, omdat ik zijn invalide argumenten zo van tafel veegde. Dat is wel jammer. Het is maar een discussie.
Mensen zeggen al tig keer dat je die pillen kan laten testen, dus geen gevaar voor verkeerde pil.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom, of zie je gewoon simpelweg niet in dat je hele discussie over de hoeveelheid pillen totaal irrelevant is? Mensen die 5 pillen slikken (of 40) lopen een gigantisch risico op een slechte pil of andere gevolgen als uitdroging en dergelijke.
Dat de pil zelf niet dodelijk is is mij wel duidelijk. NMisschien moet je mijn auto-rem-boom analogie nog eens lezen en proberen te begrijpen.
Het erge is wel dat ik 12 uur heb geslapen en me nog doodmoe voel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel vroegik was 20u wakker voordat ik ging slapen
dat merk ik nu wel
Hij heeft al mijn invalide argumenten van tafel geveegd JWT.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen zeggen al tig keer dat je die pillen kan laten testen, dus geen gevaar voor verkeerde pil.
Mensen zeggen al tig keer dat je voldoende moet drinken, dus geen uitdroging.
Nu komen ze ook nog met wetenschappelijk bewijs waaruit blijkt dat je meer dan 80 pillen zou moeten slikken voor een overdosis...
en nog blijf je "schreeuwen"
Spuit 11.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen zeggen al tig keer dat je die pillen kan laten testen, dus geen gevaar voor verkeerde pil.
Mensen zeggen al tig keer dat je voldoende moet drinken, dus geen uitdroging.
Nu komen ze ook nog met wetenschappelijk bewijs waaruit blijkt dat je meer dan 80 pillen zou moeten slikken voor een overdosis...
en nog blijf je "schreeuwen"
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja goed! Dr nestje is bijna klaar enzo. Ik zal je even linkje van mijn blog pm-en.
Dan kan je alles lezen van de afgelopen weken. Mocht je dat interesseren
Dat heb je soms als je te lang slaaptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Het erge is wel dat ik 12 uur heb geslapen en me nog doodmoe voel.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Thx!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik haat je niet hoor, ik vind je vooral erg grappig.
Ik had er 6!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo lang!? Ik heb wel weer bijna 5 hele uurtjes meegepikt.
Dat heb ik ook wel eens, voor mijn gevoel komt dat juist door het te lange slapen. Soms voel ik me het fitst na "maar" 6u slaap ofso.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |