Het is wederom zaterdagavond. ‘Wat zou ik gaan doen?’ overpeinsde ik stilletjes op mijn kamer. Ik had een paar broeders gecontacteerd maar nog geen reactie teruggekregen. Het was inmiddels kwart voor 9. Ik lag op de bank een film te kijken , totdat een van mn broeders mij eindelijk rinkelde via de huistelefoon.
Hij sprak de woorden: ‘GVD, Nick waar blijf je’? ‘We zitten al de hele tijd op je te wachten!. Geïrriteerd gaf ik reactie op zijn vraag ‘waarom bel je me nu pas dan’? ‘Omdat je geen mobiele telefoon hebt kk lijer’ was het antwoordt.
Godverdomme dacht ik, nu moet ik nog daar heen fietsen ook. Ik haalde mijn stalen ros van stal en fietste op volle toeren die kant op.
Ik parkeerde hem tegen de zijkant van mijn broeders huis. Liep via de achterdeur naar binnen, en rook de geur van sigarettenrook en gefrituurd voedsel. Eenmaal de keuken binnen gekomen hoorde ik het lawaai van geschreeuw en gelach. Op het aanrecht lagen zakken chips en drie doosjes van Morasnackjes. Allen waren leeg, het leek alsof Alaric de Visigoot was lang geweest en de boel had leeggeplunderd. Eenmaal aangekomen in de woonkamer zag ik mijn broeders lamlendig en half in coma op de bank zitten.
'Bon Siour mon amis!' riep ik. EEEJ Nick GVD mooi dat je er bent! Ze waren mij al ver voor. Welgeteld 4man, maar er stonden al 24lege Heineken flesjes op tafel. Nu was het mijn tijd om flink bij te tanken.
2uur later was ik ook vrij bezopen, hoogste tijd dus om te vertrekken. Aangekomen bij de populairste club zag ik de uitsmijter al stoer kijken. Uit zijn strakke T-shirt staken 2 harige armen,tevens zat zijn broek strak om zijn middel. Na 5minuten wachten, betraden we de toko.
Ik keek wild in het het rond, zoekend naar flatteuze wijfen, maar dit viel tegen. Ik zag 1 lekker wijf. Een blonde stoot, die je kunt vergelijken met een gemiddeld Zweeds mokkel. Verder in de club liepen enkel lelijke half dieren, één meisje leek sprekend op centaur. Dit was het moment waarop ik me afvroeg waarom ik niet, net als miljarden lucky bastards ongeboren had kunnen blijven.
Afijn, ik zette pas naar het lekkere mokkel. Toen ik ‘Ya tebya liubliu’ tegen haar zei, keek ze mij aan alsof ik Russisch tegen haar sprak, wat feitelijk juist was. Ik poch niet graag met mijn talenkennis, maar ik kon het niet laten. Na wat prietpraat over haar leven, en nadat ik haar een nieuwe bijnaam had gegeven, namelijk mevrouw doodhaar, was het tijd om te zoenen. Toen dat gedoe voorbij was vroeg ik haar wat ze wilde drinken. ‘Doe maar rode wijn’ lispelde ze. Ik keek haar nu kwaad aan, aangezien ze drank van mij accepteerde, waar ik het vroeg uit beleefdheid.
---------------------------------------------------------------------
Nu komt het klacht moment
‘Zin om met mij mee naar huis te gaan?’ vroeg ik nu. Nou daar zei onze blonde stoot geen nee tegen! ‘Ik heb alleen geen fiets’ zei ze ontstellend. Hier had ik een oplossing voor ‘Nou ik heb wel een puike bagage drager op mijn gazelle 24inch, die tevens 3 versnellingen heeft maar dat terzijde’. Daar kreeg ze een natte poes van, 3 versnellingen dat was me wat.
Het feit dat ik in een kut gehucht woon was nu een aardig probleem. We waren bijna gearriveerd bij mijn huis, enkel nog het passeren van een binnendoorpadje was voldoende. Maar nu wou ze wel even zien wat die stalen ros van mij allemaal kon. Ik poch niet graag, maar mijn gazelle is een mooi ding. Ik ging nu met volle vaart scheurend dwars door het pad.
Toen gebeurde het, je raad het al, links van het pad ligt een groot weiland . Nadat ik de macht over mijn stuur verloor, vloog mijn gazelle 24inch flink uit koers, recht het prikkeldraad in. Ik kon er nog net op tijd afspringen, maar de blonde stoot had minder geluk. Ze duikelde er met haar neus in. Nu zat ze vast. ‘HELP HELP’ schreeuwde ze.
Aangezien ze telkens tikken van 30 volt kreeg stotterde ze er wat bij, dit vond ik wel humoristisch. Maar het lachen was snel vergaan, 8 koeien hadden het ongeluk opgemerkt, die kwamen nu in snel pas richting mijn nieuwe liefde, met de intentie om over haar heen walsen. IK sprong over het draad, en kon net op tijd 4koeien wegduwen, vervolgens haalde ik met gevaar voor eigen leven de blonde stoot eruit. Haar kleren waren enigszins kapot, maar liefde overwint alles. Het kutte was wel dat ze nu geen zin meer had om bij mij te slapen. Wederom gefaalt.
Anouska als je dit leest, ik heb een verbanddoos opgestuurd.
Groetjes Nick.
Klacht: Kut fietsen
[ Bericht 0% gewijzigd door hakunamatafaka op 15-02-2011 12:23:04 ]