abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92798686
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92798954
Sinds wanneer zitten Z4 en W4 tegenover elkaar? (Zie OP stadion plaatje)
pi_92798999
Trouwens waar op vi.nl zie jij zijn assists Paultjuh ?

http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Diego-Biseswar.htm
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92799181
quote:
5s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:14 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens waar op vi.nl zie jij zijn assists Paultjuh ?

http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Diego-Biseswar.htm
Het blad vi, daar staat iedere week overzicht per speler hoeveel doelpunten/assists etc.
pi_92799507
Tja het zal dan wel....

Hoop tenminste dat we wat knaken voor Gini krijgen.

Ben wel met je eens dat zijn rendement te laag is. Elk jaar 4 goals of zo? :')

Aan de andere kant als hij weet dat er scouts op de tribune zitten en hij kan wat laten zien/bewijzen is dat en goed voor ons vanuit sportief oogpunt en financieel. *)

Bruins zal trouwens ook wel opzouten aan het einde van het seizoen. Of heb die al iets laten vallen over bijtekenen? :{
Groetjes, Ezio.
pi_92799721

Is van vorige week dus Biseswar +1 goal + 1 assist.

Koolwijk. :o
  maandag 14 februari 2011 @ 23:30:14 #7
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_92799935
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]

Poepon van de Graafschap boven Castaignos :'(
Die Koolwijk aardig bezig dan trouwens, misschien leuk bij een vertrek van Wijnaldum, Fer en Bruins.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_92799945
3 eigen doelpunten, dat is eigenlijk ook wel opmerkelijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_92799987
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]

Enevoldsen dan. Die is transfervrij einde van dit seizoen. :9~
Groetjes, Ezio.
  maandag 14 februari 2011 @ 23:38:14 #10
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_92800362
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Enevoldsen dan. Die is transfervrij einde van dit seizoen. :9~
Feyenoord haalt ze gewoon alle twee als die 14 miljoen binnenkomt voor Wijnaldum en Vlaar :P
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 00:29:29 #11
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92802904
quote:
Er circuleren hardnekkige geruchten dat Alex Pastoor, nu nog trainer van Excelsior, plaats moet gaan maken voor Jean-Paul van Gastel. De voormalig speler van Feyenoord heeft nu de leiding over het opleidingselftal A1 van de Rotterdammers en maakt een uitstekende ontwikkeling door.

Feyenoord zou echter graag zien dat Van Gastel aan het echte werk gaat beginnen. Excelsior is daarvoor de uitgelezen ploeg, maar de sattelietclub van de formatie uit Rotterdam-Zuid heeft al een trainer, namelijk Pastoor. Deze heeft echter een aflopende verbintenis, waardoor zijn toekomst onzeker is.

Pastoor had vandaag een onderhoud met Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord. "De naam van Van Gastel is daarbij niet gevallen," liet de trainer van Excelsior aan Voetbal International weten. "En als Feyenoord dat echt zou willen, zou ik dat wel hebben gehoord."

Toch is het nog maar de vraag of Pastoor ook komend seizoen de leiding over de selectie van Excelsior zal hebben. De trainer is bezig aan zijn tweede jaar op Woudestein, maar heeft nog altijd een contract met Feyenoord, dat mogelijk niet wordt verlengd.

Excelsior vecht momenteel tegen degradatie en staat op de zestiende plaats in de Eredivisie. Komend weekend wacht de belangrijke wedstrijd tegen Willem II, dat nu nog op de laatste plaats in de hoogste Nederlandse voetbalklasse staat.
Great succes ^O^
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  dinsdag 15 februari 2011 @ 00:50:03 #12
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92803685
quote:
Excelsior legt Hongaar Simon vast

Toegevoegd: maandag 14 feb 2011, 15:40
Excelsior heeft zich versterkt met de Hongaar András Simon. De 20-jarige aanvaller tekende tot het einde van dit seizoen bij de Rotterdammers.

Simon speelde de afgelopen drie jaar bij Liverpool, maar maakte nooit minuten in de hoofdmacht.

Vorig seizoen werd hij verhuurd aan Cordoba dat in de Spaanse tweede divisie speelt. Hij zat sinds de zomer zonder club.
Bron.

Nog een Simon in Rotterdam.
2000 light years from home
pi_92803806
Haha van Liverpool nog wel. Gekke Kralingers.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 01:00:44 #14
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_92804038
Ik dacht in eerste instantie dat hij alweer weg was bij Feyenoord :') .
2000 light years from home
pi_92807031
Ja, wie niet met zo'n nieuwstitel :P
Niets is sterker dan dat ene woord...
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:00:53 #16
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_92809076
Ik ben echt benieuwd welke spelers we komende zomer gaan zien op het trainingsveld.
Veel spelers met aflopende contracten, jongens die verkocht moeten worden als ze niet bijtekenen en ik ben benieuwd in hoeverre het vrij te komen salaris-budget kan worden gebruikt voor het aantrekken van nieuwe spelers.

Alleen al met de aflopende contracten zit je al snel aan zo'n 5 miljoen euro op jaarbasis (Tomasson, De Cler, Hofland, Van Dijk, Bruins) en dat voor 5 spelers. :o

quote:
Ron Vlaar
Leroy Fer
Darley Ramon Torres
Andre Bahia
Diego Biseswar
Georginio Wijnaldum
Dani Fernandez
Stefan de Vrij
Adil Auassar
Ruben Schaken
Ricky van Haaren
Kamohelo Mokotjo
En dan nog eens 11 met een aflopend contract tot 2012, die Van Geel krijgt wel wat te doen als ie tekent en genoeg mogelijkheden tegelijkertijd want binnen 2 jaar kun je een compleet ander elftal neerzetten doordat er zoveel jongens met aflopende contracten rondlopen.

Vooral wanneer Fer, Wijnaldum en Vlaar niet wensen bij te tekenen kan het interessant worden wat er dan gebeurt.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:35:12 #17
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_92810048
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:00 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben echt benieuwd welke spelers we komende zomer gaan zien op het trainingsveld.
Veel spelers met aflopende contracten, jongens die verkocht moeten worden als ze niet bijtekenen en ik ben benieuwd in hoeverre het vrij te komen salaris-budget kan worden gebruikt voor het aantrekken van nieuwe spelers.

Alleen al met de aflopende contracten zit je al snel aan zo'n 5 miljoen euro op jaarbasis (Tomasson, De Cler, Hofland, Van Dijk, Bruins) en dat voor 5 spelers. :o

[..]

En dan nog eens 11 met een aflopend contract tot 2012, die Van Geel krijgt wel wat te doen als ie tekent en genoeg mogelijkheden tegelijkertijd want binnen 2 jaar kun je een compleet ander elftal neerzetten doordat er zoveel jongens met aflopende contracten rondlopen.

Vooral wanneer Fer, Wijnaldum en Vlaar niet wensen bij te tekenen kan het interessant worden wat er dan gebeurt.
Ben idd erg benieuwd hoe we ons daar door gaan worstelen :{
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_92810749
Coentje zou vandaag 74 zijn geworden.
pi_92816381
Nou, van Geel komt niet voor het einde van het seizoen naar Feyenoord toe volgens nu.nl :(
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_92816508
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:00 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zorgwekkende situatie inderdaad. Fer zie ik misschien nog wel bijtekenen. Wijnaldum en Fer niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_92817348
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Zorgwekkende situatie inderdaad. Fer zie ik misschien nog wel bijtekenen. Wijnaldum en Fer niet.
Huh? :?
Groetjes, Ezio.
pi_92817712
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Huh? :?
Vlaar.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:11:22 #23
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_92817912
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Vlaar.
Zover kwam ik nog wel, maar op welke Fer komt Vlaar bij jou te staan? :')
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:23:56 #24
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_92818488
Fer tekent bij, Vlaar en Wijnaldum vertrekken. :Y
pi_92818517
waarom is feijenoord met IJ geschreven.
het gaat toch over de club, niet de wijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')