Wel vervelend dat het drie keer in vier wedstrijden is gebeurd. Twente, Vitesse, ADO... Alle drie uitwedstrijden ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:25 schreef DaMart het volgende:
Ja, je zal een voorsprong maar eens vasthouden als je Feyenoord bent... stel je voor zeg....
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ongelofelijk dat ze alsnog deze wedstrijd uit handen kunnen geven. Echt ik ben met stomheid geslagen. Echt het is altijd hetzelfde liedje als je scoort als eerst. Kansen niet afmaken en dan geef je het uit handen. En de Cler Wijnaldum en Bruins,, alsjeblieft, doe het voor dit Feyenoord, en stop gewoon!
Van Beukering had die goals ook wel gescoord hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:36 schreef mr-green het volgende:
Ach als Luc er niet was stond het 2-0...
Die wissels waren inderdaad compleet wtfbbq. Bij 1-2 en midden in een offensief een bikkelende Meeuwis eruit halen en een aanvallende middenveldmooiboy als Bruins inbrengen...Snap er geen kont van...quote:Op zondag 20 februari 2011 14:38 schreef TheGreatHooD het volgende:
Echt een onzin, ik kan er echt niet bij gewoon. Hoe haal je het in je hoofd om dit zo uit handen te geven, ja je was de bovenliggende partij, maar je moet de punten pakken. Mario Been met zijn onbegrijpelijke wissels, kom op, dit lijkt een bodemloze put.
Was een hele smerige inderdaad, echt gericht op zijn hoofd. Je kunt iemand gewoon in een rolstoel krijgen of erger op die manierquote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut!We waren veel beter!
AmmiDonkerrood!
Of Arsenal.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:59 schreef rubje het volgende:
Ongelofelijk,0-2 voorstaan en dan weggeven...Lijkt FC Bayern wel in sommige wedstrijden.
![]()
En die bal van Biseswar op de lat.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:14 schreef Hamilcar het volgende:
Enige waar ik me echt boos om kan maken is dat die pauper Ammi geen rood kreeg. WTF scheids.
Een tijd geen ellende.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:16 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Want volgend seizoen wordt het beter ?
Ik hoop met je mee, maar ik zie het nog niet zitten.
Wordt alleen maar erger volgend jaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:16 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Want volgend seizoen wordt het beter ?
Ik hoop met je mee, maar ik zie het nog niet zitten.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:14 schreef Nitrouz het volgende:
Ik weet zeker dat als Wijnaldum stopt met voetballen, de Eredivisie een plaatsje hoger komt in de Fifa lijst van competities.
Hij was niet op tijd bij de zijlijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:54 schreef Borizzz het volgende:
Waarom deed van Beukering eigenlijk niet mee?
Nog erger?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Wordt alleen maar erger volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |