Klinkt niet heel geweldig.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan wel een beetje tegen ontstekingen. Ik had op vakantie zowel een pink waarvan het eerste stuk compleet open en geïnfecteerd was, als een ontstoken oog![]()
Ergo, ik kan er dus niet tegen
gadver, das wel ranzigquote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt niet heel geweldig.
Bij mij was afgelopen zomer mn enkel ontstoken, pus kwam door mn huid heen
Wanneer ik een gaatje voor je hebquote:Op maandag 14 februari 2011 22:04 schreef madmuppet het volgende:
Carooltje... Wanneer mag ik tussendoor ...?
Ieuwquote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt altijd gaatjes dus zeur nietquote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wanneer ik een gaatje voor je heb![]()
Oei. Kusje op je enkelquote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wanneer ik een gaatje voor je heb![]()
Echt enormquote:
ja maar niet altijd vrijquote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hebt altijd gaatjes dus zeur niet
wow deja-vu momentquote:Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Echt enorm![]()
Ipv dat het door het litteken heen kwam, maar nee, door de huid ernaast
ja dat kan ik ook hequote:
Er zijn al meer TT's over je gegaan vandaagquote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
Tevens toffe TT die ik niet zelf gezet heb!
Wat dan?quote:
Ok das niet waar.. ben single dus veelste veel vrijquote:
dat jij dat zei over die pusquote:Op maandag 14 februari 2011 22:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er zijn al meer TT's over je gegaan vandaag![]()
[..]
Wat dan?
Bij werd hij steeds groter. En dan zat er een korst op>Zwemmen>korst wegquote:Op maandag 14 februari 2011 22:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Echt enorm![]()
Ipv dat het door het litteken heen kwam, maar nee, door de huid ernaast
sorryquote:Op maandag 14 februari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heuj! beetje inhouden he nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |