quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
We willen hier mee door tot aan het weekend dus kunnen we je er niet bij hebben.
way ahead of yaquote:
De pleuris ik moet straks werken. Na 10 maand ofzo ineens weer nachtdienst.quote:
Desalniettemin kun je nog wel een flesje bier drinken.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De pleuris ik moet straks werken. Na 10 maand ofzo ineens weer nachtdienst.
Ja mischien morgen ofzo. Eerst maar zien of ik het zo redt. En ik denk morgenvroeg wel ff 1.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Desalniettemin kun je nog wel een flesje bier drinken.
ook, maar een beetje naams verwarring tussen wat meisjes die ik ken enzoquote:
Hehehequote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ook, maar een beetje naams verwarring tussen wat meisjes die ik ken enzo
beetje vreemd als je uit loopt te leggen aan je kameraad dat je A wel leuk vind terwijl je B bedoelt
Kleine dingen hou je tochquote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef Under_Score het volgende:
beetje vreemd als je uit loopt te leggen aan je kameraad dat je A wel leuk vind terwijl je B bedoelt
Whehequote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ook, maar een beetje naams verwarring tussen wat meisjes die ik ken enzo
En, diggen je homeboys je keuze?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef Under_Score het volgende:
ja maar het was even uber verwarrend.
maar nu is er duidelijkheid, dat scheelt en betekende voor mij ook nog een opluchting
Met die ondertitel zal je dan je hersenen bedoelen aangezien je alles kwijt bent?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef Under_Score het volgende:
ja maar het was even uber verwarrend.
maar nu is er duidelijkheid, dat scheelt en betekende voor mij ook nog een opluchting
korsakov is een goede vriend.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met die ondertitel zal je dan je hersenen bedoelen aangezien je alles kwijt bent?
jazekerquote:Op maandag 14 februari 2011 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En, diggen je homeboys je keuze?
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
voort m'n brood tanden maar eens smeren poetsen
quote:
dat is alleen voor mietjesquote:
Oja korsakov... da's eeuh met dat eeuh.. wat was het ook alweer?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:14 schreef Under_Score het volgende:
[..]
korsakov is een goede vriend.
[..]
jazeker
werk zequote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou, ik zal eens zien hoe het gaat vanacht.
De groeten allen.
[..]
Oja korsakov... da's eeuh met dat eeuh.. wat was het ook alweer?
Dat is wel zo'n bagger spelquote:Op maandag 14 februari 2011 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Angry birds is te verslavend, haha. Nu maar slapen. Slaap lekker lieve tukkers!
* Fruit Ninja & Doodle jump ook toppersquote:Op maandag 14 februari 2011 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Angry birds is te verslavend, haha. Nu maar slapen. Slaap lekker lieve tukkers!
Da's toch die met USA, Russen en Jappen?quote:
jupquote:Op maandag 14 februari 2011 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's toch die met USA, Russen en Jappen?
RA3 lijkt me echt geen zak aanquote:Op maandag 14 februari 2011 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup
Ben begonnen met de russen
AC Milan - Tottenham Hotspur komt op Sport 1 en NL3 zendt alleen samenvattingen uit...quote:
Ze hebben alleen de rechten voor 2 wedstrijden per ronde.quote:
Dosquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:12 schreef Dos37 het volgende:
Goedendag tukkers
en goed bezig ReMcOrE
woensdag dus Arsenal - Barcelonaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ze hebben alleen de rechten voor 2 wedstrijden per ronde.
dankquote:
hmm, die kan ik dus niet zien... volgende week is Twente - Rubin ook om 21.05, lekker laatquote:
Inderdaad dat wordt een latertje thuis.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmm, die kan ik dus niet zien... volgende week is Twente - Rubin ook om 21.05, lekker laat
Machielquote:
wedstrijd duurt wel tot 23.00 en daarna nog naar huisquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Inderdaad dat wordt een latertje thuis.
vast nietquote:
Da's wel heel fanatiek tegen een goede ploeg als Rubinquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vast nietik heb vertrouwen dat ze morgen een goede uitgangspositie voor volgende week creeëren
ongeacht het tijdstip van spelen
er gaan nu al geruchten dat ze het op vrijdag willen spelen, of dat ze het gewoon helemaal af willen lasten en dus alleen volgende week spelen (waarbij uitdoelpunten niet dubbel tellen)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's wel heel fanatiek tegen een goede ploeg als Rubin
quote:
dan ga ik maar even verder dan de problemen; al een ander toestel op het oog?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:13 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Was dat maar zo
Maar ik kan je het nu al vertellen, er is straks toch weer iets mis, of hij raakt zoek met de post of iets...
Nope want er is niks met een normaal toetsenbord, er zijn alleen nog maar touch toestellen te krijgen en ik ga niet 'degraderen'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan ga ik maar even verder dan de problemen; al een ander toestel op het oog?
http://www.pdashop.nl/keu(...)price=0&maxprice=590quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nope want er is niks met een normaal toetsenbord, er zijn alleen nog maar touch toestellen te krijgen en ik ga niet 'degraderen'
Of het is BB of het is Nokia ( waarvan het besturings systeem Symbian is en daar begin ik niet aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.pdashop.nl/keu(...)price=0&maxprice=590
zonder de Desire Z blijven er nog 51 over, zit daar niks tussen?
Samsung of Sony Ericsson geen optie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Of het is BB of het is Nokia ( waarvan het besturings systeem Symbian is en daar begin ik niet aan)
Iphone 4 zou ik nog eerder willen al hoorde ik dat daar veel krassen op komen maar je er een extern toetsenbord aan vast kon maken of iets?
Nope, niet mijn merkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Samsung of Sony Ericsson geen optie?
als BB en Nokia ook afvallen, dan blijven er volgens mij geen leuke telefoons met toetsenbord overquote:
Daarom zeg ik, het is bagger...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als BB en Nokia ook afvallen, dan blijven er volgens mij geen leuke telefoons met toetsenbord over
(wanneer) komt die naar NL dan? en als je echt niks kunt vinden, is dan een nieuwe Desire Z halen geen optie? dat die misschien van een andere productie-batch is, en dus zonder gedoe?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, het is bagger...
Al is die Iphone 4 met toetsenbord wel hot
pics,
http://www.actualidadipho(...)te-para-el-iphone-4/
Deze HTC is toch ook al mijn tweede telefoon...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
(wanneer) komt die naar NL dan? en als je echt niks kunt vinden, is dan een nieuwe Desire Z halen geen optie? dat die misschien van een andere productie-batch is, en dus zonder gedoe?
oeps, vergetenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Deze HTC is toch ook al mijn tweede telefoon...
http://www.boxwave.com/pr(...)-buddy-case_3968.htm
Ja maar we lopen nu op de feiten vooruit ..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oeps, vergeten
ding is omgerekend iets meer dan ¤ 50, zou voor jou wel een ideale oplossing kunnen zijn
Zijn er nog meer mogelijkheden dan? ..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
je hebt ook echt op bijna alle mogelijke manieren gedoe gehad met je telefoon en met HTC, damn!
die komen misschien straks nogquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zijn er nog meer mogelijkheden dan? ..
kerel leven hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:07 schreef Mdrop het volgende:
Middag, Nog 4 uur donderdag en we hebben weer weekend
.
inderdaad, i feel you broquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bijna weekend hebben
Was 't maar waar
ik ben blij dat ik nu weer aan een opleiding bezig ben, vrijdags lekker henig op school en op tijd weekendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:20 schreef Dos37 het volgende:
Vroeger toen ik ook nog naar school ging
Ik snap echt niet dat mensen zeggen dat ze niet meer naar school willen
ja, die reactie van jou op mijn post ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voorspelbaar Remco, voorspelbaar
deze;quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voorspelbaar Remco, voorspelbaar
Waarom denk je dat ik na de zomervakantie nog weer door gaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:20 schreef Dos37 het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zeggen dat ze niet meer naar school willen
ik wist pas wat ik gemist had toen ik na een jaar werken weer wat qua school ging doen; chillquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik na de zomervakantie nog weer door ga.
als je het vergelijkt met werken; zonder twijfel!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij is school de meest relaxte tijd die er bestaat.
Selmaquote:
Remcoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je het vergelijkt met werken; zonder twijfel!!
[..]
Selma
Ze geven mij toch niks, daar ga ik sowieso al van uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die komen misschien straks nogmoeilijk doen over geld terug, je alleen een andere Desire Z willen geven etc.
hoe zie jij deze kwestie het liefst opgelost worden dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ze geven mij toch niks, daar ga ik sowieso al van uit
Geen idee, wat dat betreft is mijn hele hoofd leeg gezogenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe zie jij deze kwestie het liefst opgelost worden dan?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Geen idee, wat dat betreft is mijn hele hoofd leeg gezogen
ff lekker ontspannen van alles dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
vrijdag naar de Spa en Wellness dus daar maar even relaxen
Ja dat hoop ik toch want ik heb dan ook meteen een week vakantie vanuit school.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff lekker ontspannen van alles dus
Astrid geniet nu al van wat komen gaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik toch want ik heb dan ook meteen een week vakantie vanuit school.
Lekker in bubbelbaden - turkse stoombaden enzo
en sauna's
oehhh
Inderdaad, ik hoop dat dat iig wel goed uit zal pakken en niet dat ik allergische reacties krijg op de pakkingen die wij krijgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Astrid geniet nu al van wat komen gaat
have a little faithquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat dat iig wel goed uit zal pakken en niet dat ik allergische reacties krijg op de pakkingen die wij krijgen
Zul je zien gebeurd dat ook weer...
spaghetti met champignons en lasagnasaus hierquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, rijst met een flinke schnitzel, champignons en een peper-roomsausje maken
Ik doe altijd bolognesesaus, zal het een keer met lasagnesaus proberenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef Under_Score het volgende:
[..]
spaghetti met champignons en lasagnasaus hier
die van de honig is lekker, met een halve liter melk. beetje kaas erbij en gaan!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe altijd bolognesesaus, zal het een keer met lasagnesaus proberen
Ik gebruik altijd saus van honigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:01 schreef Under_Score het volgende:
[..]
die van de honig is lekker, met een halve liter melk. beetje kaas erbij en gaan!
mooi stukje rijdenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen naar de KNO-arts in Dronten
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:12 schreef FCTVCF het volgende:
[ afbeelding ]
Nu in de keet pokeren, later.
Ghehehe, die lui moeten zichzelf zo gigantisch indekken tegen min of meer alles.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
polisvoorwaarden van de verzekering net doorgelezen. bah, ben blij niet in dat kutwerk te zitten
Nee, ik deedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gewoon in de afvalbak gezien de '' smiley.
dan heeft ie er nog wel wat meer nodigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef Under_Score het volgende:
maak er een stad van
[ afbeelding ]
Tofquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:28 schreef Under_Score het volgende:
maak er een stad van
[ afbeelding ]
en, en, en??quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:43 schreef Assiej het volgende:
Goedemorgen
goh de telefoon is eindelijk terug..
Aww boehoe,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver wat heb ik toch een teringhekel aan kinderen in de supermarktOveral om me heen stonden/lagen/zaten ze te gillen en te janken
![]()
KOPPEN DICHT!
Geen idee, merk ik morgen of wat pas ... ik ben nog op school en moet thuis nog eerst weer kijken hoe hij reageert op dingen en gebruikenquote:
we wachten af... en sterktequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Geen idee, merk ik morgen of wat pas ... ik ben nog op school en moet thuis nog eerst weer kijken hoe hij reageert op dingen en gebruiken
( en alles weer installeren voor de miljoenste keer)
nou ik ga weer verder met tekenen
wanneer is de uitvaart?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dank voor jullie steunbetuigingen
Gebeurd meestal binnen de 3 tot 5 dagen, na overlijden, toch?quote:
Je hebt al gekozen voor begraven dus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zaterdag, denk ik
Dan kan ik 'm begraven bij daglicht
normaal wel jahquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gebeurd meestal binnen de 3 tot 5 dagen, na overlijden, toch?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zaterdag, denk ik
Dan kan ik 'm begraven bij daglicht
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt al gekozen voor begraven dus?
waarom geen crematie?quote:
quote:
quote:
quote:
om Bachman-Turner Overdrive te quoten; You Ain't Seen Nothing Yetquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mega-über-geweldige quote van Remco weer
quote:
alvast succes gewenst! waarom zenuwachtig dan, functioneer je niet (goed)?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pfffff, zenuwen.
Straks beoordelingsgesprek
slechte beoordeling is exit?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er hangt toch vrij veel van af zeg maar...
wat is er op je aan te merken dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Slechte beoordeling kan exit zijn ja
En ik weet dat ze niet optimaal tevreden is
je weet nu al dat ze niet optimaal tevreden zijn, hoezo weet je dat dan?quote:
precies, wel ff meldenquote:
ach, als het daarbij blijft wordt het een positieve beoordeling neem ik aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ze had aan- en opmerkingen over m'n plannen en organiseren, dat is wat ik weet.
Als je harder werkt als de gemiddelde TUBBERGSE ambtenaar zak je, dat lijkt me duidelijk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:49 schreef rulerofdeath het volgende:
Toch wel vreemd dat het mogelijk is om als ambtenaar je stage niet te halen
maar ja als je niks doet werk je al harder dan die ambtenaren dus je kunt daar nooit slagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:59 schreef Mdrop het volgende:
@Remcooo; Uwe kaarten zijn reeds binnen!
[..]
Als je harder werkt als de gemiddelde TUBBERGSE ambtenaar zak je, dat lijkt me duidelijk!
Lol kijk je in de support mailbox van je ietwat illegale mp3/'warez' forum krijg je een mail dat een medewerker van het Roc Van Twente (Ja hij/zij gebruikt werk mail) niet in kan loggen.
waarschijnlijk doe je dan teveel ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:49 schreef rulerofdeath het volgende:
Toch wel vreemd dat het mogelijk is om als ambtenaar je stage niet te halen
gewoon Remco is voldoende hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 12:59 schreef Mdrop het volgende:
@Remcooo; Uwe kaarten zijn reeds binnen!
BAM!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
maar ja als je niks doet werk je al harder dan die ambtenaren dus je kunt daar nooit slagen![]()
Major Tomquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:19 schreef Under_Score het volgende:
this is ground controll to major tom...
mooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, dat was een best gesprek
Maar ik mag blijven
mag ik vragen wat die fout in je denkstructuur dan precies is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, ik ben op weg naar voldoende. Schijn ergens in m'n denkstructuur een chronische fout te hebben.. Daar gaan ze me mee helpen
en fuck mensen die denken dat ambtenaren niks doen
inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mag ik vragen wat die fout in je denkstructuur dan precies is?
en het was maar een grapje hoor
fijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik heb geen idee wat die fout is
Dat is het probleem dus min of meer ook. Daarom heb ik er straks hulp bij nodig
Sorry woon in de buurt van Almeloquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon Remco is voldoende hooren vrijdag toevallig in Enschede te vinden?
Door zijn toedoen zijn er meer aan het werk gegaan, dat kan natuurlijk niet!quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
of heb je zonder dat je het wist dingen ontregeld dan ofzo bij de gemeente?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Door zijn toedoen zijn er meer aan het werk gegaan, dat kan natuurlijk niet!
dat is waar, Rubin Kazan is donderdag pas; je krijgt ff PMquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sorry woon in de buurt van Almelo, ehm nee dat denk ik eigenlijk niet
. Maar op de post kan hoor!
zoiets lijkt het wel te gaan worden jah...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
dus ze gaan er nu over denken hoe ze jouw denkstructuur kunnen aanpassen en gelijkstemmen met die van hun zelf?
die volg ik ff nietquote:
jup.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
bedoel je "Dat je dat nu al weet"? dan is het antwoord; ja, ik wist al dat ik je ging PM-en
Zo'n kei grote opblaaspop.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |