quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
We willen hier mee door tot aan het weekend dus kunnen we je er niet bij hebben.
way ahead of yaquote:
De pleuris ik moet straks werken. Na 10 maand ofzo ineens weer nachtdienst.quote:
Desalniettemin kun je nog wel een flesje bier drinken.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De pleuris ik moet straks werken. Na 10 maand ofzo ineens weer nachtdienst.
Ja mischien morgen ofzo. Eerst maar zien of ik het zo redt. En ik denk morgenvroeg wel ff 1.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Desalniettemin kun je nog wel een flesje bier drinken.
ook, maar een beetje naams verwarring tussen wat meisjes die ik ken enzoquote:
Hehehequote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ook, maar een beetje naams verwarring tussen wat meisjes die ik ken enzo
beetje vreemd als je uit loopt te leggen aan je kameraad dat je A wel leuk vind terwijl je B bedoelt
Kleine dingen hou je tochquote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef Under_Score het volgende:
beetje vreemd als je uit loopt te leggen aan je kameraad dat je A wel leuk vind terwijl je B bedoelt
Whehequote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ook, maar een beetje naams verwarring tussen wat meisjes die ik ken enzo
En, diggen je homeboys je keuze?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef Under_Score het volgende:
ja maar het was even uber verwarrend.
maar nu is er duidelijkheid, dat scheelt en betekende voor mij ook nog een opluchting
Met die ondertitel zal je dan je hersenen bedoelen aangezien je alles kwijt bent?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:08 schreef Under_Score het volgende:
ja maar het was even uber verwarrend.
maar nu is er duidelijkheid, dat scheelt en betekende voor mij ook nog een opluchting
korsakov is een goede vriend.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met die ondertitel zal je dan je hersenen bedoelen aangezien je alles kwijt bent?
jazekerquote:Op maandag 14 februari 2011 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En, diggen je homeboys je keuze?
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
voort m'n brood tanden maar eens smeren poetsen
quote:
dat is alleen voor mietjesquote:
Oja korsakov... da's eeuh met dat eeuh.. wat was het ook alweer?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:14 schreef Under_Score het volgende:
[..]
korsakov is een goede vriend.
[..]
jazeker
werk zequote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou, ik zal eens zien hoe het gaat vanacht.
De groeten allen.
[..]
Oja korsakov... da's eeuh met dat eeuh.. wat was het ook alweer?
Dat is wel zo'n bagger spelquote:Op maandag 14 februari 2011 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Angry birds is te verslavend, haha. Nu maar slapen. Slaap lekker lieve tukkers!
* Fruit Ninja & Doodle jump ook toppersquote:Op maandag 14 februari 2011 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Angry birds is te verslavend, haha. Nu maar slapen. Slaap lekker lieve tukkers!
Da's toch die met USA, Russen en Jappen?quote:
jupquote:Op maandag 14 februari 2011 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's toch die met USA, Russen en Jappen?
RA3 lijkt me echt geen zak aanquote:Op maandag 14 februari 2011 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup
Ben begonnen met de russen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |