Ja, vrijdag 11 maart weer inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofEn over een maandje weer toch?
Eentje met zonnebril.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookMaar is het je opgevallen dat wanneer je op Mart googled, je een foto van hem vindt?
ik nietquote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet 'm wel nog... Sterker nog, ik wist hem nog toen je in KSC kwam, van je mailtjes een half jaar eerder.
Ik vind m mooi. Mooier dan de mijne...
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Marijke wil je voortaan even wachten tot ik mijn drinken doorgeslikt heb
* RockNijntje gaat nu toch ook even googelenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Marijke wil je voortaan even wachten tot ik mijn drinken doorgeslikt heb
Nope...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet
maarja je doet er niets aan
Ik zou het doenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje gaat nu toch ook even googelen![]()
Nicequote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vrijdag 11 maart weer inderdaad
Ik zag een hele enge bert en ernie...quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zag een hele enge bert en ernie...
Oh geen Bert trouwensquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zag een hele enge bert en ernie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:
Lolquote:Op maandag 14 februari 2011 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh geen Bert trouwens
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Nou ik zal die foto dan maar posten als iedereen zo nieuwsgierig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral die link 'Mart photoshopwedstrijd' ofzoquote:
Kon niet scannen zei ik tochquote:Op maandag 14 februari 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh en btw, waar blijft mijn ingescande ubercoole tekening van jou van mijn Lada?
![]()
Helaas, ik weet je naam nietquote:Op maandag 14 februari 2011 21:17 schreef MPG het volgende:
Wie mij zoekt op google vindt vooral de enige naamgenoot die ik heb die zowel voor- als achternaam deelt.
Ja, lekker inderdaad. En dan 5 weken later ga ik voor 7 of 10 dagen naar Spanjequote:
Nou ik zal die foto dan maar posten als iedereen zo nieuwsgierig isEen hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh geen Bert trouwens
[ afbeelding ]
Badeend!quote:
Nou ik zal die foto dan maar posten als iedereen zo nieuwsgierig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij doet meteen de versie zonder bril, zet er dan op z'n minst nsfw bij
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oeh, dat klinkt helemaal fantastisch!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lekker inderdaad. En dan 5 weken later ga ik voor 7 of 10 dagen naar Spanje
Je kunt em nog net gebruiken in het weekend dat je in NL bentquote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik nog steeds die code voor de trein heb Marijk en die loopt half maart geloof ik al af
Sorryquote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij doet meteen de versie zonder bril, zet er dan op z'n minst nsfw bij
Oh, dan moet ik ook opschietenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt em nog net gebruiken in het weekend dat je in NL bent
Tsja, dan ga je maar over de knie de 12equote:
Padum Tshhquote:
Waar ga je heen?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik ook opschieten
Ja een beetje welquote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik ook opschieten
Ehm ehm ehm, zal ik naar je toekomen met ST haar treinkaartquote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben zaterdag alleen thuis met de kids... wat zal ik eens gaan doen ??
Dan ga je met Marijke zaterdag naar LLquote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb ook heul niks te doen van het weekend
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm ehm ehm, zal ik naar je toekomen met ST haar treinkaart![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, dan ga je maar over de knie de 12e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag ik nu 2 keer?Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Zou best willen hoor, maar dat is aan hun.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ga je met Marijke zaterdag naar LL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |