Ik weet wat ze door heeft gemaaktquote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoeen had ik dus in mijn klas...
En dan vond men het raar dat het kind gepest werd door een letter te veranderen![]()
...
Dat was ik alweer vergeten....quote:
C is correct.quote:
Ik schrijf dat altijd uit principe met een K. Je schrijft toch ook niet banc of slac.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net als Erik, het is altijd gokken
dat was een oeps ja, ik reageerde gewoon met: Hoi Marieke (in een mail voor Martijnquote:
preciesquote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik schrijf dat altijd uit principe met een K. Je schrijft toch ook niet banc of slac.
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat was een oeps ja, ik reageerde gewoon met: Hoi Marieke (in een mail voor Martijn)
Klinkt meteen nogal Fransquote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik schrijf dat altijd uit principe met een K. Je schrijft toch ook niet banc of slac.
Aaaah,. Jij bent er zoeen die ik een C erin moet rammenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bis Later Toekquote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
Ik ben vrij dus ik ga mijn vrouw zoeken![]()
Dagdagquote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
Succesquote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
Er gaat van alle mail een CC naar de inbox die alle ER's kunnen lezenquote:
Het is Ruiterquote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Bij mij is het altijd:
De Ruiter,
De Ruijter,
Ruijter,
Ruiter,
De Ruijyter (:?) geen idee hoe,
Ruijyter
geef haar een knuffel als je haar vindtquote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
GENTLEMANNNNquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat was een oeps ja, ik reageerde gewoon met: Hoi Marieke (in een mail voor Martijn)
Neequote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaah,. Jij bent er zoeen die ik een C erin moet rammen?
op m'n Schoolpas staat De Ruiterquote:
Veel plezierquote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Toekito het volgende:
Dat gaat hier ook nog wel eens foutquote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
Er is trouwens bijna niemand die mijn achternaam meteen goed schrijft..
Wat ik allemaal al voor bedenksels in de brievenbus heb gekregen
quote:
met mijn naam gaat dat ook best nog wel vaak foutquote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
Van alle uitgaande mail?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef OA het volgende:
Er gaat van alle mail een CC naar de inbox die alle ER's kunnen lezen
*Kijkt op Hyves*quote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Is toch ook leukquote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef DaMart het volgende:
Ik word vaak verward met een tv-persoonlijkheid.
Ezelman vind ik denk ik nog wel de mooistequote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*Kijkt op Hyves*
Hmm, wel een naam waar je veel variaties van hebt
quote:
Oh?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef DaMart het volgende:
tnxquote:
Whaha dat lijkt er niet opquote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ezelman vind ik denk ik nog wel de mooiste
Marcel?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef DaMart het volgende:
Nee, ik moet telkens uitleggen dat ik geen Marcel heetquote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh?Dat is geen leuke vergelijking toch?
Doen ze wel heel goedquote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ezelman vind ik denk ik nog wel de mooiste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |