die hebben we toch al gehad?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook niks over de Ikea-knuffels?
Jij zat er ook al op te wachten?quote:
Omgquote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, ik ben wel eens Bastiaan genoemd
Hahaaaaaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef OA het volgende:
En dan tegen een Moniek zeggen dat haar naam zo raar wordt geschreven...
Is er niks meer over te vertellen dan alleen de namen dan?quote:
ik lijk gelukkig steeds minder op mijn pa.quote:
Helemaal niet.quote:
Wou zeggenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonouders ook zoiets![]()
...
En dan bedoel ik niet de familie Muckie!
Ghehequote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik lijk gelukkig steeds minder op mijn pa.
zo is mijn naam dus ook een keer uitgesprokenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaaaaa![]()
Ik denk dat ik Rachel, uitgesproken als Raggel nog wel het aller-allerergst vind
in een mailtje van de crewquote:
Dat gaat echt te verquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaaaaa![]()
Ik denk dat ik Rachel, uitgesproken als Raggel nog wel het aller-allerergst vind
Net als Erik, het is altijd gokkenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Alleen is er vrijwel niemand op deze aardkloot die GVD het verschil tussen een C en een K weet.
Rick, Nick, Coen, Koen, hmm geen ideequote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Alleen is er vrijwel niemand op deze aardkloot die GVD het verschil tussen een C en een K weet.
uhm neequote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is er niks meer over te vertellen dan alleen de namen dan?![]()
Zoeen had ik dus in mijn klasquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaaaaa![]()
Ik weet wat ze door heeft gemaaktquote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoeen had ik dus in mijn klas...
En dan vond men het raar dat het kind gepest werd door een letter te veranderen![]()
...
Dat was ik alweer vergeten....quote:
C is correct.quote:
Ik schrijf dat altijd uit principe met een K. Je schrijft toch ook niet banc of slac.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Net als Erik, het is altijd gokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |