Balkonië ofzo?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef OA het volgende:
Ik moet zelfs nog een vakantie ontdekkingsreis bedenken voor dit jaar...
Mijn verjaardagsfeestquote:
Ben je al thuis?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef Toekito het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat het nog best lekker is buiten
Alsnog wel aangenaamquote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mooie stad. Niet zo heel warm daar nu hoor. Ik denk iets van 14 graden ofzo. Wel heel erg dure stad waardoor het toch net 'iets minder' is om lang te blijven
Ga het nu wel even doenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
OkDankjewel dan
En als ik een keer iets terug kan doen dan moet je het maar zeggen
Huh wat?quote:
In het najaar ws Griekenland, maar nu nog het voorjaar bedenken. En dan nog de wintervakantie en stedentripsquote:
quote:
Oh ja!quote:
Toetquote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari zet clownsneus op
Ik vind het enorm aardig, maar ik doe zelf niet meequote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Al die mensen verkleden zich en zuipen zich klem om jouw verjaardag te vieren
Laat Stu het maar niet horenquote:
een Volgaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wanneer gaan we?
En dan wel met de trein daar ook he?
En een Volga huren
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja!Ik vroeg em nog of ie maat 142 was het geloof ik paste, want dan heb ik HET regenpak gezien
Wat ontzettend een gegeven paard in de mond kijken zegquote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het enorm aardig, maar ik doe zelf niet mee
Nog 18 dagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |