Stel jezelf voor als echtscheidingsadvocaat...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Haar profielfoto is een trouwfoto.
Dan zou ik em wel willen gebruiken, maar dan wil ik je er wel voor betalenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet gebeuren. Als jij iemand weet of het zelf kunt gebruiken mag jij het hebben als dat zo online geregeld kan worden. Het zin in een enveloppe en die heb ik nog nooit geopend. Kwam destijds van de Hema meen ik
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Stel jezelf voor als echtscheidingsadvocaat...
quote:
JAquote:
Scherp +15quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zit meestal meer in de buurt van Barcelonaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik dacht dat ze in Spanje van die delen hadden waar altijd de zon schijnt
Daar gaan al die bejaarden toch wonen enzo
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij bij ons ookquote:
Dan doet ie pangquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
anders irriteer je je trommelvlies er ook maar weer mee
Barcelona wil nog een keer zien, maar eerst Moskouquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit meestal meer in de buurt van Barcelona
Oh ja, ik weet niet hoe het daar nu isquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit meestal meer in de buurt van Barcelona
Mag ik hopen van nietquote:
Dat is waar... alles kan kapotquote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
wat is er de 5e?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden
Laat het maar even weten als je wil
Okay, ik zal je de code per PM sturen straks. Ik wil er niets voor hebbenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zou ik em wel willen gebruiken, maar dan wil ik je er wel voor betalenEn dat kan online geregeld worden
Code die op het kaartje staat is nodig om treinkaartje te printen
Deed ik alquote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu naar de .nl en dan op die andere klikken
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Barcelona wil nog een keer zien, maar eerst Moskou
Moskou lijkt mij ook wel erg interessant moet ik zeggenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Barcelona wil nog een keer zien, maar eerst Moskou
Dan ga ik naar Ferrariquote:
Okquote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, ik zal je de code per PM sturen straks. Ik wil er niets voor hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |