Is niet helemaal waarquote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Guido heeft in het voorfilmpje gezegd dat ie al binnen was, ik vind Karim eerder het type dat dakloos geweest is... Zijn held Iggy Pop achterna...
Hahaha, je kunt wel zien dat ik er nog helemaal niet in ben. Ik hou me wel op de achtergrond tot ik in ieder geval de namen een beetje ken.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, zijn geheim is dus (schijnt) dat hij dakloos is geweest, dus dat kan ook nerveus maken
Jouw eerste RLS?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Nooit gedacht dat het zo verslavend en interessant zou zijn naar vijftien vreemden te kijken, ik laat er zelfs Hawai Five-O voor in de steek.
Zeker als je de hele dag geen moer hebt uitgevoerd, dan is het avondeten het hoogtepunt van de dag.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Ik zou om tien over negen trouwens voort aardig honger hebben.
Ik denk dat het sowieso niet in nederland had gekunt omdat dan mensen geheimen over de schutting gaan roepen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
DAt ook, maar ik heb ergens gelezen dat ze er ook vanuit gingen dat het mooier weer is en dat mensen er dus fleuriger uit zien, vaker buiten zijn en ook zwemmen en zo..
Maar goed.. ze zitten er nog een tijdje...
Ik ben ook tussendoor aan het kokenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Ik zou om tien over negen trouwens voort aardig honger hebben.
Een heuse newbiequote:
Te gek!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Heb een 22-jarige Engelsman aan de haak geslagen (die inmiddels 24 is) en we wonen nu samen
Dat zou wel heel amateuristsch zijn, aangezien het pas over een paar maanden lekker warm wordt daar..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
DAt ook, maar ik heb ergens gelezen dat ze er ook vanuit gingen dat het mooier weer is en dat mensen er dus fleuriger uit zien, vaker buiten zijn en ook zwemmen en zo..
Maar goed.. ze zitten er nog een tijdje...
awwww...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog helemaal niets volgens mij, ik krijg alweer trek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |