abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 16:49:30 #251
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_94099694
WTF?

Leger Saudi Arabie trekt Bahrein binnen?
pi_94100461
quote:
Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef SoldMayor het volgende:
WTF?

Leger Saudi Arabie trekt Bahrein binnen?
Zo te lezen wel :o

http://www.csmonitor.com/(...)as-protests-escalate

http://www.welingelichtek(...)stort-in-elkaar.html
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_94100515
quote:
According to Tim Marshall Unconfirmed reports suggest soldiers from UAE have also entered Bahrain
pi_94100622
Al die achterlijke olie barbaren steunen elkaar natuurlijk. Tsja als er een valt, dan zijn ze allemaal aan de beurt. Het zou mijn niks verbazen als het allemaal huurlingen zijn, dat gebeurt wel vaker in het Arabische schiereiland.
  maandag 14 maart 2011 @ 17:15:30 #255
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_94100936
Nou gaat lekker dan.

quote:
Leger Saudi-Arabië trekt Bahrein in
Saudische militaire voertuigen zijn Bahrein binnengetrokken. Ze zijn op verzoek van het regime in Bahrein naar de eilandstaat gekomen om er te helpen de grote betogingen de baas te worden.
LEGER SAUDI-ARABIë TREKT BAHREIN IN
Foto

De overwegend sjiitische oppositie in Bahrein demonstreert al een maand tegen de soennitische regering. De sjiieten voelen zich gediscrimineerd en eisen een betere behandeling van het regime.

In de hoofdstad van Bahrein, Manamah, hebben honderden betogers een blokkade opgeworpen om zich tegen de Saudische militairen te beschermen. Die hebben overigens geen zwaar geschut bij zich.
Wel of geen zwaar geschut, alleen dat ze daar al naar toe gaan zegt al genoeg. :N
pi_94101074
Saoedische militairen. Kunnen die meer dan alleen op hun luie reet zitten en dollars tellen?
pi_94114683
maarre, de saoedi's zijn toch sjiitisch?
pi_94115600
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:16 schreef thettes het volgende:
maarre, de saoedi's zijn toch sjiitisch?
Saoedi's zijn wahabieten/salafisten net als Osama Bin Laden. ChristianLebaneseFront schaart zich liever achter dat tuig dan de zijde van de onderdrukte sjiitische demonstranten te kiezen.

FYI, sjiieten zijn ketters in de ogen van de wahabieten/salafisten.
-
pi_94117503
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Saoedi's zijn wahabieten/salafisten net als Osama Bin Laden. ChristianLebaneseFront schaart zich liever achter dat tuig dan de zijde van de onderdrukte sjiitische demonstranten te kiezen.

FYI, sjiieten zijn ketters in de ogen van de wahabieten/salafisten.
Ik schaar me helemaal niet achter de Saoedi's. Wel achter het koningshuis van Bahrain.

Dit soort taferelen gaan we zien als het aan de sjiieten ligt.

pi_94117888
Wat feitjes over het o zo slechte Bahrain:

Bahrain in 2007 became the first Arab country to institute unemployment benefits as part of a series of labour reforms instigated under Minister of Labour

In a region experiencing an oil boom, Bahrain has the fastest growing economy in the Arab world, the United Nations Economic and Social Commission for Western Asia found in January 2006.

Bahrain also has the freest economy in the Middle East according to the 2011 Index of Economic Freedom published by the Heritage Foundation/Wall Street Journal, and is tenth freest overall in the world.[67]

Womens political rights have been a cornerstone of the political reforms initiated by King Hamad with for the first time women being given the right to vote and stand as candidates in national elections after the constitution was amended in 2002. The extension of equal political rights has been accompanied by a self-conscious drive to promote women to positions of authority within government.

En de mensen verdienen daar gemiddeld nog meer dan in Nederland.
pi_94118583
Maar goed, het moge duidelijk zijn dat de interne aangelegenheden van Bahrein niet puur intern zijn maar ook een conflict tussen Saoedi-Arabië en Iran vormen. Als er iets in een buurland gebeurt gaat dat ook jou aan, dat is een simpel feit van internationale politiek.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_94119047
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Ik schaar me helemaal niet achter de Saoedi's. Wel achter het koningshuis van Bahrain.

Dit soort taferelen gaan we zien als het aan de sjiieten ligt.

[ afbeelding ]
En als het aan de christenen ligt gaan we dit soort taferelen zien:

-
pi_94119598
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

En als het aan de christenen ligt gaan we dit soort taferelen zien:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
We hebben het over Bahrain en je komt met foto's van Filipijnse "christenen" ofzo? :')
pi_94119891
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

We hebben het over Bahrain en je komt met foto's van Filipijnse "christenen" ofzo? :')
Niet zeuren. Jouw foto's zijn ook niet afkomstig uit Bahrein.

Mijn punt is dat die gelovigen (sjiieten en christenen) niemand kwaad doen behalve zichzelf. Dat is toch geen reden om hun onderdrukking door de salafisten goed te praten.

Zolang Iran bestaat mogen de sjiieten in Bahrein niet over hun basisrechten beschikken? Hoe krom is dat?
-
pi_94120109
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Niet zeuren. Jouw foto's zijn ook niet afkomstig uit Bahrein.

Mijn punt is dat die gelovigen (sjiieten en christenen) niemand kwaad doen behalve zichzelf. Dat is toch geen reden om hun onderdrukking door de salafisten goed te praten.

Zolang Iran bestaat mogen de sjiieten in Bahrein niet over hun basisrechten beschikken? Hoe krom is dat?
Je kunt niet lezen ofzo?

De shia hebben zeer extremistische plannen. Voorbeeldje: allesbedekkende kleding, geen paspoppen in etalages, geen vrouwen in de politiek etc.

Jij bent zeker ook een fan van Khameini?
  maandag 14 maart 2011 @ 22:26:43 #266
273119 BeSimple
or die trying!
pi_94120246
Het wordt super complex als Iran en SA ruzie met elkaar krijgen. Dat kan niemand voorspellen wat er dan gebeurd.
Laat me met rust!
pi_94120404
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

Je kunt niet lezen ofzo?

De shia hebben zeer extremistische plannen. Voorbeeldje: allesbedekkende kleding, geen paspoppen in etalages, geen vrouwen in de politiek etc.
Wat extremistisch zeg. Ze mogen zelf bepalen hoe ze willen leven in HUN land. Als de meerderheid zo wil leven, so be it. Waarom moet een dictator voor de rest bepalen hoe ze moeten leven.

Verder zijn er vrouwen in de politiek in Iran. En ook sjiitische vrouwen in Irak.

quote:
Jij bent zeker ook een fan van Khameini?
Jij bent zeker een fan van de christenterrorist Bachir Gemayel?
-
pi_94120680
CLF, deze hoer komt toch ook uit jouw land? Zij noemt zichzelf ook sjiiet. Het beeld dat jij van sjiieten schetst is eenzijdig en niet representatief voor de meerderheid v/d sjiieten.
-
pi_94120733
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef Charismatisch het volgende:
CLF, deze hoer komt toch ook uit jouw land? Zij noemt zichzelf ook sjiiet. Het beeld dat jij van sjiieten schetst is eenzijdig en niet representatief voor de meerderheid voor de sjiieten.
Een zangeres een hoer noemen.

Nu weet ik al bij welk clubje jij hoort. :)
  maandag 14 maart 2011 @ 23:17:39 #270
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_94123735
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef Charismatisch het volgende:
CLF, deze hoer komt toch ook uit jouw land? Zij noemt zichzelf ook sjiiet. Het beeld dat jij van sjiieten schetst is eenzijdig en niet representatief voor de meerderheid v/d sjiieten.
Hoer. :') Ze is wel supergeil. :~ Maar ja :') Ook zo'n kontelikker van Mubarak. _O-
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_94123990
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef rakotto het volgende:

[..]

Hoer. :') Ze is wel supergeil. :~ Maar ja :') Ook zo'n kontelikker van Mubarak. _O-
Dude, ze nam het wel op voor jouw volk. :D

Another serious incident occurred after the 2009 EgyptAlgeria World Cup dispute, adding to the diplomatic tension between the two countries. Wehbe went on to make statements that she would not be performing in Algeria anytime soon, because Algerians "...wouldn't understand her music".
  maandag 14 maart 2011 @ 23:30:40 #272
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_94124505
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:21 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Dude, ze nam het wel op voor jouw volk. :D

Another serious incident occurred after the 2009 EgyptAlgeria World Cup dispute, adding to the diplomatic tension between the two countries. Wehbe went on to make statements that she would not be performing in Algeria anytime soon, because Algerians "...wouldn't understand her music".
:D Ik zeg ook niets verkeerds over haar. _O- Het was alleen zo'n Mubarak type, meer niet. :D
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:28:32 #273
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_94127465
Waarom is er geen bericht op de FP dat SA Bahrein binnentrekt? Ik snap dat Japan ook veel aandacht moet krijgen maar dit is ook belangrijk...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_94127613
Ik heb geen voorkeur of er Hanbali(salafisten) of Sjiiten aan de macht zijn. Is allebei een kutinterpretatie.
Ik wil gewoon democratie en vrijheid van geloof, dat tweede staat zelfs in de Koran.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
pi_94128346

Iemand een vertaling? De bovenste blijkt de fake te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')