Ik vind jou ook lief.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik, euh, vind je euh, lief
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef Michhas het volgende:
Wat een fucked up TT
Kom op Merel, jij kan beter
Tevens:
Luister die poep, en huiver.
Oké, poep.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef Michhas het volgende:
Wat een fucked up TT
Tevens:
Maar ik luisterde m op onz radioquote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef Michhas het volgende:
Wat een fucked up TT
Tevens:
Nou, vooruit, stel je voor dan!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh oh oh, jij, meisje met de appels, ik heb me nog helemaal niet voorgesteld aan jou
Ja?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Michhas het volgende:
CC en Merel, mag ik jullie wat vragen?
Jij altijdquote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Michhas het volgende:
CC en Merel, mag ik jullie wat vragen?
quote:
Jullie moeten mij even omschrijven aan het meisje met de appels.quote:
Je ondertitel doet hem goedquote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten mij even omschrijven aan het meisje met de appels.
Ik heb altijd wel een propere introductie nodig anders vinden mensen mij raar
Michhas is lief en een beetje gek, maar wel lief en hij snapt de tukgrap, omdat die aan hem heb uitgelegd, dus hij is tofquote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten mij even omschrijven aan het meisje met de appels.
Ik heb altijd wel een propere introductie nodig anders vinden mensen mij raar
dat zegt hij altijdquote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
Verliefd op een stripper. Serieus?
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
Maar die is exclusiefquote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leg mij eens de tukgrap uit
Ik kan niet nadenken en dat weet jij ookquote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar die is exclusief
Goed nadenken
Kan je welquote:Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan niet nadenken en dat weet jij ook
Ik hoef de tukgrap al niet meer te wetenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan je wel![]()
Ik moet je gewoon geen vragen stellen over lood en veren
Flauw grapje van mijquote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
Okequote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik hoef de tukgrap al niet meer te weten
omdat ik verliefd op je benquote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
Waarom heb ik zo'n gevoel dat ik het druk heb, terwijl ik gewoon een avond rust heb
Als je dat wiltquote:
Voor mij ben jij gewoon 'Appelmeisje' of 'Meisje met de appels'quote:Op maandag 14 februari 2011 20:30 schreef Omdatappel het volgende:
Nou eh, Michhas. Ik ben Omdatappel, aangenaam.
Geen ideequote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
Waarom heb ik zo'n gevoel dat ik het druk heb, terwijl ik gewoon een avond rust heb
Oké, jij mag dat wel zeggen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Voor mij ben jij gewoon 'Appelmeisje' of 'Meisje met de appels'
Leg je PI uitquote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat ik verliefd op je ben
Nein, owquote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leg je PI uit, en ik ben al getrouwd met merel
Je deed gister CC nog wel een aanzoekquote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leg je PI uit, en ik ben al getrouwd met merel
waarom?quote:
oke ik hou het geheimquote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waarom?maar er is wel anonieme liefde maar niks tegen Merel zeggen
ja maar ik was dat nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je deed gister CC nog wel een aanzoek
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waarom?maar er is wel anonieme liefde maar niks tegen Merel zeggen
quote:
Welquote:
Ach...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Michhas heeft een eigen stripperik ben jaloers
Je zei net dat je alleen merel flippie en nog eentje had gestuurdquote:
ja daar wou ik op terugkomen maar ik heb een gevoel dat ik het heel druk hebquote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je zei net dat je alleen merel flippie en nog eentje had gestuurdmaar ik had ook iets van je gekregen
verrader
misschien wat krijg ik ervoor terug?quote:
ik heb geen van beidenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb ook geen stripper
Ik ben iemands stripper
Een kusje.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
misschien wat krijg ik ervoor terug?
anders stuur ik Borat
Hij was al op je neus hoor. HIHIquote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou nog een op mijn neus en ik ben verkocht
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb ook geen stripper
Ik ben iemands stripper
mag ik jouw stripper zijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou nog een op mijn neus en ik ben verkocht
ow nja nog eenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij was al op je neus hoor. HIHI
ja hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mag ik jouw stripper zijn?
aawh wat sneuquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik voel me alleen![]()
Heb ik een keer een valentijn en dan zit ik hier alsnog alleen.
En ook over morgen, dat hij niet eens de moeite heeft genomen om vrij te nemen, terwijl we wat leuks zouden gaan doen.
Wie is je valentijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik voel me alleen![]()
En ook over morgen, dat hij niet eens de moeite heeft genomen om vrij te nemen, terwijl we wat leuks zouden gaan doen.
Ja, dit zijn dan van die momenten waarop ik me afvraag of het wel gaat werken.quote:
Ik heb morgen een jaar met mn vriend.quote:
Mijn deur staat altijd open, als je een keer een goede striptease nodig hebtquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik voel me alleen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb morgen een jaar met mn vriend.
Nee, hij was toen wel hier, omdat we ook al problemen hadden toen, toch wel besloten er wel aan te beginnen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Mehh, had je vorig jaar net geen valentijnsdag met 'm.
Oh. Problemen? Klinkt niet echt leuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, hij was toen wel hier, omdat we ook al problemen hadden toen, toch wel besloten er wel aan te beginnen.
natuurlijk wel, komt wel goed schatjequote:Op maandag 14 februari 2011 20:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, dit zijn dan van die momenten waarop ik me afvraag of het wel gaat werken.
[..]
Ik heb morgen een jaar met mn vriend.
Die PI spreekt boekdelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, hij was toen wel hier, omdat we ook al problemen hadden toen, toch wel besloten er wel aan te beginnen.
Ja, we waren al een aantal keer uit geweest, dus op een gegeven moment had ik zoiets van 'wat zijn we nou eigenlijk' dus toen kwam hij met het verhaal, ja eigenlijk ben je te jong. (3 jaar verschil)quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh. Problemen? Klinkt niet echt leuk.
wel een beetje een vaag verhaalquote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, we waren al een aantal keer uit geweest, dus op een gegeven moment had ik zoiets van 'wat zijn we nou eigenlijk' dus toen kwam hij met het verhaal, ja eigenlijk ben je te jong. (3 jaar verschil)
En toen een week later kwam hij hierheen (14 feb) en hebben we toch maar besloten er wel aan te beginnen. Met een hoop getwijfel nog, toen zaten we hier samen in tranen, nu zit ik alleen.
Awh.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, we waren al een aantal keer uit geweest, dus op een gegeven moment had ik zoiets van 'wat zijn we nou eigenlijk' dus toen kwam hij met het verhaal, ja eigenlijk ben je te jong. (3 jaar verschil)
En toen een week later kwam hij hierheen (14 feb) en hebben we toch maar besloten er wel aan te beginnen. Met een hoop getwijfel nog, toen zaten we hier samen in tranen, nu zit ik alleen.
Ja ik weet het en dat vond ik ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel een beetje een vaag verhaal
3 jaar verschil is niet zo veel...
nouja sterkte ermee
Graag gedaan, we zijn er voor je hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja ik weet het en dat vond ik ook niet.
dankje
Ja, maar ik wil ook dat ik op dit soort momenten met hem samen ben.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh.Het is in ieder geval je vriend! En je hebt ons ook nog!
![]()
Awh, dat is echt balen ja! Duurt het nu nog lang voordat je hem weer ziet?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ook dat ik op dit soort momenten met hem samen ben.
En ik baal ook zwaar ervan dat hij morgen moet werken, terwijl we een afspraak hadden.
Ja ik zou echt alles eraan doen om vrij te vragen voor zo'n jubileum.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ook dat ik op dit soort momenten met hem samen ben.
En ik baal ook zwaar ervan dat hij morgen moet werken, terwijl we een afspraak hadden.
Okayquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wist het
Hoin
Wil jij ook mijn valentijn zijn?
Naja, waarschijnlijk zie ik m morgen weer. Maar dan 's avonds ipv dat we ergens heen gaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, dat is echt balen ja! Duurt het nu nog lang voordat je hem weer ziet?
Hoi Stuquote:
Ja daarom, ik heb zelf expres geen werk ingepland en diverse andere dingen op een of andere manier op een andere dag geregeld en dan hoor ik gister (ja, gister pas) ditquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik zou echt alles eraan doen om vrij te vragen voor zo'n jubileum.
Ik moet er gewoon om janken
hmm dat is wel naar als jij alles ervoor omzetquote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Naja, waarschijnlijk zie ik m morgen weer. Maar dan 's avonds ipv dat we ergens heen gaan.
[..]
Hoi Stu
[..]
Ja daarom, ik heb zelf expres geen werk ingepland en diverse andere dingen op een of andere manier op een andere dag geregeld en dan hoor ik gister (ja, gister pas) dit
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm dat is wel naar als jij alles ervoor omzet
Nee snap ikquote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Ik voel me ook gewoon echt niet fijn
Het was eigenlijk geen andere dag dan 'normaal'quote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij nog een fijne valentijnsdag gehad?
'Misschien dat ik nog kan regelen dat ik wat eerder weg kan'quote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee snap ikwat zei hij erover?
aawh echt sneuquote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
'Misschien dat ik nog kan regelen dat ik wat eerder weg kan'
maar dan kan het hele plan sowieso niet doorgaan
Okequote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was eigenlijk geen andere dag dan 'normaal'![]()
iTunes valentines edition?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef 92Merel het volgende:
Doet de shuffle op mn iTunes ook nog stom
Eerste nummer is I Miss You, daarna Two Lovers etc
Zul je altijd zien...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef 92Merel het volgende:
Jaquote:
Ik weet het niet, leek hem niet heel veel te kunnen schelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja hij zal ook wel balen...
Niet eensquote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
iTunes valentines edition?
Misschien moet je er overmorgen even over praten?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik weet het niet, leek hem niet heel veel te kunnen schelen.
[..]
Niet eens
Dank je .. heb al 4x veranderd vandaag geloof ikquote:
Morgen bedoel je?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Misschien moet je er overmorgen even over praten?
Ahw, bij mij speelt nu When love take overquote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef 92Merel het volgende:
besluiteloosquote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dank je .. heb al 4x veranderd vandaag geloof ik
tja ik dacht op je jubileum is het niet echt leuk om erover te praten maar als je idd niet snel boos wordt kan je er morgen best even over praten dat je het jammer vond en het leek alsof het hem niet veel kon schelenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Morgen bedoel je?
Ja, dat doe ik ook wel. Al had ik al laten blijken dat ik het niet echt op prijs stelde.
Maar ik kan gewoon slecht boos worden.
Bij mij Hvelreki van Ozark Henry maar gaat ook over liefdequote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ahw, bij mij speelt nu When love take over
Ja echt hequote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
besluiteloos![]()
[..]
tja ik dacht op je jubileum is het niet echt leuk om erover te praten maar als je idd niet snel boos wordt kan je er morgen best even over praten dat je het jammer vond en het leek alsof het hem niet veel kon schelen
Ja, ik had pedobear als mijn eerste UI, die reacties daaropquote:
Die is wel stoerquote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik had pedobear als mijn eerste UI, die reacties daaropgeweldig
Oh, op die manier. Ja, dat is inderdaad zo, anders is het gelijk zo'n verpestte dag.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
besluiteloos![]()
[..]
tja ik dacht op je jubileum is het niet echt leuk om erover te praten maar als je idd niet snel boos wordt kan je er morgen best even over praten dat je het jammer vond en het leek alsof het hem niet veel kon schelen
Ja zo'n jubileum is best belangrijkquote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ja, dat is inderdaad zo, anders is het gelijk zo'n verpestte dag.
En ik ga het hem ook zeker zeggen, maar ik ga dan altijd zo snel huilen en dat vind ik echt kut.
Ja, inderdaad, het voelt gewoon echt kutquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja zo'n jubileum is best belangrijk
Ja maar het is logisch dat je daar om zou moeten huilen, het komt hard aan als je denkt dat het hem niet veel kan schelen..
gewoon er even met hem over praten, woensdag ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, het voelt gewoon echt kut
Jaa, zal ik doenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gewoon er even met hem over praten, woensdag ofzo
Hoop het.quote:
Laat hem bewijzen hoeveel hij van je houdtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoop het.
Wil hem niet kwijt, maar aan de andere kant denk ik soms wel, hoe lang we dit nog vol gaan houden.
Jeetje wat vervelend meisquote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoop het.
Wil hem niet kwijt, maar aan de andere kant denk ik soms wel, hoe lang we dit nog vol gaan houden.
Ik ken het, ik ken het.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoop het.
Ja, maar we hebben al eerder van dit soort momenten gehad en dan zegt ie wel dat hij enorm zn best gaat doen. En ik weet ook wel dat hij echt veel om me geeft, maar soms twijfel ik gewoon of het wel gaat werken.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat hem bewijzen hoeveel hij van je houdt
Ik zou gewoon een lijstje maken van zijn goede en slechte eigenschappen en dat mee laten spelen in je beslissing, een dubbel gevoel is ook niet leuk..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben al eerder van dit soort momenten gehad en dan zegt ie wel dat hij enorm zn best gaat doen. En ik weet ook wel dat hij echt veel om me geeft, maar soms twijfel ik gewoon of het wel gaat werken.
Ik bedoel, qua gedrag hebben we veel overeenkomsten, maar qua interesses niet, hij sport niet, hij heeft zn rijbewijs nog steeds niet, hij luistert naar hardcore, gaat 2x per week uit etc. In sommige dingen is hij daarmee ook de uitvergrote vorm dan ik.
Ik heb ook uitstelgedrag, maar hij meer. Ik ben ook lui, maar hij meer. Ik vind wijn ook wel lekker, maar hij drinkt best veel. Verder zijn we beide koppig, dat ik dan wel iets meer dan hij en hij is ook wel echt enorm lief, maar ik twijfel gewoon
Het is zo klote als je gaat twijfelen... had het ook heel erg de laatste tijd en bij mij liep het helaas niet goed af maar ik heb ook alles voor mezelf op een rijtje gezet en als er meer min-punten dan plus-punten zijn dan moet je vooral om jezelf gaan denken... maar echt klote hoor meis *knuffel*quote:Op maandag 14 februari 2011 21:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben al eerder van dit soort momenten gehad en dan zegt ie wel dat hij enorm zn best gaat doen. En ik weet ook wel dat hij echt veel om me geeft, maar soms twijfel ik gewoon of het wel gaat werken.
Ik bedoel, qua gedrag hebben we veel overeenkomsten, maar qua interesses niet, hij sport niet, hij heeft zn rijbewijs nog steeds niet, hij luistert naar hardcore, gaat 2x per week uit etc. In sommige dingen is hij daarmee ook de uitvergrote vorm dan ik.
Ik heb ook uitstelgedrag, maar hij meer. Ik ben ook lui, maar hij meer. Ik vind wijn ook wel lekker, maar hij drinkt best veel. Verder zijn we beide koppig, dat ik dan wel iets meer dan hij en hij is ook wel echt enorm lief, maar ik twijfel gewoon
Ja, maar dat gaat zo moeilijk, want ik weet namelijk ook wel van mezelf dat ik hem niet kwijt wil..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een lijstje maken van zijn goede en slechte eigenschappen en dat mee laten spelen in je beslissing, een dubbel gevoel is ook niet leuk..
AI, vervelend.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het is zo klote als je gaat twijfelen... had het ook heel erg de laatste tijd en bij mij liep het helaas niet goed af maar ik heb ook alles voor mezelf op een rijtje gezet en als er meer min-punten dan plus-punten zijn dan moet je vooral om jezelf gaan denken... maar echt klote hoor meis *knuffel*
Dan zou ik er gewoon met hem over praten en het aankijken als je hem echt niet kwijt wiltquote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat zo moeilijk, want ik weet namelijk ook wel van mezelf dat ik hem niet kwijt wil..
[..]
AI, vervelend.
Ja, maar dat kan ik heel slecht, ik ben vaak toch meer een pleaser.
Ik ook en zin om helemaal dronken te worden... maar moet morgen werkenquote:
Zucht, ik wil weer eens stoned wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ook en zin om helemaal dronken te worden... maar moet morgen werken
Ja ik ook en ik probeer ook altijd een tussenweg te zoeken maar vanzelf bereik je je grens en dan lukt dat je niet meer...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat zo moeilijk, want ik weet namelijk ook wel van mezelf dat ik hem niet kwijt wil..
[..]
AI, vervelend.
Ja, maar dat kan ik heel slecht, ik ben vaak toch meer een pleaser.
Ohw daar heb ik ook wel zin in... lang geledenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zucht, ik wil weer eens stoned worden
Joah!!! Ik wil ook dronken worden en mequote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ook en zin om helemaal dronken te worden... maar moet morgen werken
quote:
Op de meet dan maarquote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw daar heb ik ook wel zin in... lang geleden
naja je staat iig nog niet in de levenloze lijstquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef Oceanview het volgende:
20034 (gemiddeld 75 per dag)
Ik zou er een topic over openen ben ik erover![]()
![]()
Deal!quote:
kom er wel ooitquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naja je staat iig nog niet in de levenloze lijst
Ja, maar we hebben al eerder zo'n gesprek gehad.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan zou ik er gewoon met hem over praten en het aankijken als je hem echt niet kwijt wilt
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Joah!!! Ik wil ook dronken worden en me
Misdragen !!!
wow wat nastyquote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben al eerder zo'n gesprek gehad.
Toen was het namelijk zo, hij heeft 2.5 jaar geleden een keer seks gehad met een vriendin van mn zusje.
Dat meisje ging mee met ons op vakantie (ik ging zelf niet mee, maar dat terzijde) dus ik was over haar begonnen tegen hem, niet wetend dat hij haar ook kende. Dus hij zegt zo 'ohh, die ken ik wel, die is een soort van vriendin geweest van een vriend van me' En een paar dagen later gingen we naar een verjaardag van een vriend van hem en zegt hij, niet tegen die ene vriend over haar beginnen, dat vind hij niet zo fijn. Dus ik gewoon niet over haar begonnen.
Kom ik er later via mijn zusje achter wat er werkelijk gebeurd is.
Hij heeft het echt gewoon puur voor me verzwegen.
Top 500quote:
Hooiquote:
Ik ben nog nooit stoned geweest, durf nietquote:Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zucht, ik wil weer eens stoned worden
Oei das echt een rotstreek!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben al eerder zo'n gesprek gehad.
Toen was het namelijk zo, hij heeft 2.5 jaar geleden een keer seks gehad met een vriendin van mn zusje.
Dat meisje ging mee met ons op vakantie (ik ging zelf niet mee, maar dat terzijde) dus ik was over haar begonnen tegen hem, niet wetend dat hij haar ook kende. Dus hij zegt zo 'ohh, die ken ik wel, die is een soort van vriendin geweest van een vriend van me' En een paar dagen later gingen we naar een verjaardag van een vriend van hem en zegt hij, niet tegen die ene vriend over haar beginnen, dat vind hij niet zo fijn. Dus ik gewoon niet over haar begonnen.
Kom ik er later via mijn zusje achter wat er werkelijk gebeurd is.
Hij heeft het echt gewoon puur voor me verzwegen.
Ik heb het wel een aantal keer gedaan, ging ik op een speelapparaat zitten van 50 cm, ging ik op mn gat zitten om er weer vanaf te klimmen, kreeg hoogtevreesquote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
[..]
Ik ben nog nooit stoned geweest, durf niet
Inderdaad jaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wow wat nasty
[..]
Top 500
Ja, zeker. Maar goed, dat was dus ook weer zo;n twijfelpunt met veel gehuil van beide kanten..quote:
Oh dat lijkt me ook wel weer lachen :-Dquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb het wel een aantal keer gedaan, ging ik op een speelapparaat zitten van 50 cm, ging ik op mn gat zitten om er weer vanaf te klimmen, kreeg hoogtevreesen ik word zo melig maar dat gevoel is geweldig
Je hebt me aan het lachen gekregenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb het wel een aantal keer gedaan, ging ik op een speelapparaat zitten van 50 cm, ging ik op mn gat zitten om er weer vanaf te klimmen, kreeg hoogtevreesen ik word zo melig maar dat gevoel is geweldig
Ja dat gevoel is echtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkigquote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt me aan het lachen gekregen
ja, ik had alleen wel pijn in mijn wangen daarnaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat gevoel is echten altijd heerlijk de slappe lach krijgen om niks... heerlijk
Ligt eraan wat we gaan doen als we ons gaan misdragen natuurlijkquote:
Wel lief van jullie trouwens, de steun enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig
[..]
ja, ik had alleen wel pijn in mijn wangen daarna
GRTD ORGIE!!!!! Woohooquote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ligt eraan wat we gaan doen als we ons gaan misdragen natuurlijk... maar het klinkt heel aantrekkelijk!!
Dat heb ik ook wel eens maar dan niet van de wietquote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig
[..]
ja, ik had alleen wel pijn in mijn wangen daarna
Natuurlijk, ik ken je nu welquote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel lief van jullie trouwens, de steun enzo![]()
Pijn van het lachen?
Ach zoiets draait toch altijd uit op geile sexquote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ligt eraan wat we gaan doen als we ons gaan misdragen natuurlijk... maar het klinkt heel aantrekkelijk!!
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel lief van jullie trouwens, de steun enzo![]()
Pijn van het lachen?
ja heuj! daar doe ik niet aan mee, ben minderjarig jaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach zoiets draait toch altijd uit op geile sex
Nou... Ik had last van mijn kameraad die weer last had van kabouters ... Ik had daarna zon buikpijn en zon last van mijn kaken ... Wat een gast ... HHEELLUUPP. Kabouters ze willen me pakken ...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat gevoel is echten altijd heerlijk de slappe lach krijgen om niks... heerlijk
Jeejquote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ken je nu wel![]()
Ja als ik lach lach ik ook goed
Oe geile sex!?! I'm in!!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach zoiets draait toch altijd uit op geile sex
ja maar... ja maar...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja heuj! daar doe ik niet aan mee, ben minderjarig ja
Ja in de loop van de tijd ga je elkaar toch beter leren kennen en probeer je elkaar gewoon zo goed mogelijk te helpen.quote:
Nee we blowen na de seksquote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Crashed_crush het volgende:
Is geile sex wel te doen als je aan de wiet zit dan?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Nou... Ik had last van mijn kameraad die weer last had van kabouters ... Ik had daarna zon buikpijn en zon last van mijn kaken ... Wat een gast ... HHEELLUUPP. Kabouters ze willen me pakken ...
Jaaa wij blowen na de sex.. jij krijgt helemaal geen sex hequote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja in de loop van de tijd ga je elkaar toch beter leren kennen en probeer je elkaar gewoon zo goed mogelijk te helpen.
[..]
Nee we blowen na de seks
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Fijn, door jullie heb ik trek in een joint
Was ook gelijk mijn laaste keer... Ikquote:
Schijt aan de overheid ik doe wel meequote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa wij blowen na de sex.. jij krijgt helemaal geen sex he
weet ikquote:
Toch alsnog liefquote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja in de loop van de tijd ga je elkaar toch beter leren kennen en probeer je elkaar gewoon zo goed mogelijk te helpen.
Hihihiquote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Fijn, door jullie heb ik trek in een joint
Kick ass!!!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Schijt aan de overheid ik doe wel mee
[..]
weet ikstom
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Schijt aan de overheid ik doe wel mee
[..]
weet ikstom
idemquote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihihi
Ik wil het een keer proberen, maar ben bang dat het zwaar genant gaat worden omdat ik het nog nooit gedaan heb en ook nog nooit gerookt heb
Ik wil het wel een keer met je doen hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihihi
Ik wil het een keer proberen, maar ben bang dat het zwaar genant gaat worden omdat ik het nog nooit gedaan heb en ook nog nooit gerookt heb
Ohw okequote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer met je doen hoor
zo dacht ik ook toen ik nog nooit geblowd had maar het is sowieso heel wat anders dan sigaretten
Wat, waar?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
2 431 Chocolate-chick
3 428 92Merel
GMTA
neuh, de eerste keer deed ik het met z'n 2en, wel zo veiligquote:Op maandag 14 februari 2011 21:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw oke
Het liefst ergens met weinig mensen, zodat ik me niet hoef te schamen als ik faal
linkje naar de dagcijfers en dit zijn pas de tussenstanden....quote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat, waar?
En kut zeg, veel posts
Doen we het deze x met zn 3enquote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh, de eerste keer deed ik het met z'n 2en, wel zo veilig
Daarom ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh, de eerste keer deed ik het met z'n 2en, wel zo veilig
Oh dat gaat pijnlijk worden over een paar uur...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
linkje naar de dagcijfers en dit zijn pas de tussenstanden....
Ik lach je echt niet uit hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom ja.
Kreeg vorige week een joint aangeboden toen ik uitging, maar afgeslagen, omdat bang voor falen
Okequote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik lach je echt niet uit hoor
Lachen alleen maar meequote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik lach je echt niet uit hoor
oeiquote:Op maandag 14 februari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
# 494 Chocolate-chick 33.658
toen ik voor het laatst keek stond ik nog op 499
precies, waarschijnlijk ga ik zelf alleen heel dom doen, en ze zeggen dat je alles eens moet proberenquote:
4... Ik ook meedoenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Doen we het deze x met zn 3en
Dit ook ja, al ga ik geen heroine spuiten, dat gaat me echt te verquote:Op maandag 14 februari 2011 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, waarschijnlijk ga ik zelf alleen heel dom doen, en ze zeggen dat je alles eens moet proberen
hear hearquote:Op maandag 14 februari 2011 21:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dit ook ja, al ga ik geen heroine spuiten, dat gaat me echt te ver
Nee experimenteren is leuk maar dat gaat echt te verquote:Op maandag 14 februari 2011 21:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
neuh doe ik ook niet hoor, blowen is het verst wat ik wil gaanquote:Op maandag 14 februari 2011 21:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet drinken, genoeg eten van te voren en niet als een gek gaan lopen hijsen. Neem 1 of 2 hijsen, en geef 'm weer door. Sla gerust een beurt over.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihihi
Is me veel te gevaarlijk ook.. Blowen is nog vrij risicoloos, maar dat niet meer.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee experimenteren is leuk maar dat gaat echt te ver
Okequote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh doe ik ook niet hoor, blowen is het verst wat ik wil gaan
Ik wil nog wel eens XTC/MDMA proberen. Maar aan de andere kant vind ik het ook weer zwaar kansloosquote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is me veel te gevaarlijk ook.. Blowen is nog vrij risicoloos, maar dat niet meer.
[..]
Oke
Dan ga ik weerquote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neehee dan wordt het te druk
Nee, nog nooit gerookt. Dus vraag me af hoe dat gaat wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet drinken, genoeg eten van te voren en niet als een gek gaan lopen hijsen. Neem 1 of 2 hijsen, en geef 'm weer door. Sla gerust een beurt over.
Heb je wel eens gerookt? Nee zeker?
Dus als je het een keer wilt kunnen we wel een keertje afsprekenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is me veel te gevaarlijk ook.. Blowen is nog vrij risicoloos, maar dat niet meer.
[..]
Oke
Ik bedoelde met het meeblowen, je mag wel in dit topic zijnquote:
is wel lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens XTC/MDMA proberen. Maar aan de andere kant vind ik het ook weer zwaar kansloos
Bedoel je niet 'te drugs'quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neehee dan wordt het te druk
Met XTC heb je opzich wel een grote kans op overhitting en uitdroging..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens XTC/MDMA proberen. Maar aan de andere kant vind ik het ook weer zwaar kansloos
Is goedquote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus als je het een keer wilt kunnen we wel een keertje afspreken
[..]
Ik bedoelde met het meeblowen, je mag wel in dit topic zijn
tof, wil het alweer een tijdje maar niemand om het mee te doenquote:
Sorry maar ik ben van alles eens proberen en het geeft net zn gevoel als blowen maar dan 10x intensiever..quote:Op maandag 14 februari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maak mij nou eens niet zo nieuwsgierig
Ik neem altijd een halve adem aan wiet, en de rest gewoon. Anders krijg ik een schrale keel en sta ik te hoestenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gerookt. Dus vraag me af hoe dat gaat worden
Hahah oke, het lijkt me wel eng stiekemquote:Op maandag 14 februari 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tof, wil het alweer een tijdje maar niemand om het mee te doen
Ah, bedankt voor de tipsquote:Op maandag 14 februari 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem altijd een halve adem aan wiet, en de rest gewoon. Anders krijg ik een schrale keel en sta ik te hoestenZorg sowieso voor een halve liter water oid.
waar was jij 2 jaar geleden met die tips?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem altijd een halve adem aan wiet, en de rest gewoon. Anders krijg ik een schrale keel en sta ik te hoestenZorg sowieso voor een halve liter water oid.
Al gedaan?quote:
Klopt, maar dan ga ik met vrienden naar een housefeest. En 2 van de 3 zijn wel liefhebbersquote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'te drugs'![]()
[..]
Met XTC heb je opzich wel een grote kans op overhitting en uitdroging..
stiekem lijkt XTC me ook wel eens leuk om te proberen maar aan de andere kant ook weer nietquote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Al gedaan?
[..]
Klopt, maar dan ga ik met vrienden naar een housefeest. En 2 van de 3 zijn wel liefhebbers
Geen probleem. Moet er niet aan denken dat mijn valentijn voor paal staat!quote:
Hier op het forum?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar was jij 2 jaar geleden met die tips?
Ja maar dan ook alleen op feestenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Al gedaan?
[..]
Klopt, maar dan ga ik met vrienden naar een housefeest. En 2 van de 3 zijn wel liefhebbers
Ja lekker danquote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen probleem. Moet er niet aan denken dat mijn valentijn voor paal staat!
[..]
Hier op het forum?
Ah, op die manierquote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Al gedaan?
[..]
Lief hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen probleem. Moet er niet aan denken dat mijn valentijn voor paal staat!
Als je het doet, doe het dan op een plek waar je je energie kwijt kan (dance/house/weet ik wat feest) met iemand die vaker gebruikt heeftquote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem lijkt XTC me ook wel eens leuk om te proberen maar aan de andere kant ook weer niet
aha okequote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan op een plek waar je je energie kwijt kan (dance/house/weet ik wat feest) met iemand die vaker gebruikt heeft
Sowieso beter sfeertje voor zoiets :-)quote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan op een plek waar je je energie kwijt kan (dance/house/weet ik wat feest) met iemand die vaker gebruikt heeft
Ik dacht dat je CC wasquote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar dan ook alleen op feesten
Zo ben ik wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, op die manierDan probeer je het ook wel sneller ja.
[..]
Lief hoor![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je CC was
[..]
Zo ben ik wel.
ja beetje verwarrend he me UIquote:Op maandag 14 februari 2011 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je CC was
[..]
Zo ben ik wel.
Wanneer niet?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja beetje verwarrend he me UI
Ja sorry maar nu al 4x veranderd vandaag dus ik kan er echt niks beters van makenquote:
Je speelt met je blaar?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb trouwens een grote blaar op mijn voet waarmee ik kan spelen. Het is maar goed dat ik zoveel spierpijn heb dat ik geeneens mijn voet op mijn knie krijg
en zonder knie kun je niet spelen?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb trouwens een grote blaar op mijn voet waarmee ik kan spelen. Het is maar goed dat ik zoveel spierpijn heb dat ik geeneens mijn voet op mijn knie krijg
nooit niet,sorry moet jou gewoon een beetje hebben vandaag, ik vind je wel lief hoorquote:
Ja, want hij is 3 cm lang en 1 cm breed en half vol met vochtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je speelt met je blaar?
Jongens hebben toch wat anders om mee te spelen?
Jij wil ook een valentijn hequote:Op maandag 14 februari 2011 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nooit niet,sorry moet jou gewoon een beetje hebben vandaag, ik vind je wel lief hoor
speel dan met je lulquote:Op maandag 14 februari 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
Dan kom ik niet bij mijn voet zonder voorover te buigen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:55 schreef Crashed_crush het volgende:
[..]
en zonder knie kun je niet spelen?
Oh wow, groot. Plak er een pleister op dan.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want hij is 3 cm lang en 1 cm breed en half vol met vochtKan ik zo het vocht heen en weer duwen
Waarmee kan ik nog meer spelen? Doe is voor dan?
quote:
hebben jullie niet eentje voor mij over dan?quote:
Waarom een pleister?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh wow, groot. Plak er een pleister op dan.
Wat CC zegt.
[..]
prik hem door en plak een pleister maar ga er niet goor mee spelenquote:
Ik heb merel, maar jij mag ookquote:Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hebben jullie niet eentje voor mij over dan?
Oeh, wie?quote:
Omdat de blaar dan minder snel open gaat, want als hij open gaat, dan komt er vuil in, wat niet heel erg fijn in, omdat ontstekingquote:
Niet doorprikkenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
prik hem door en plak een pleister maar ga er niet goor mee spelen
Mannen
Neeee ik wil eentje voor mezelfquote:
wat ik je in een DM zei vandaagquote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oeh, wie?
[..]
Omdat de blaar dan minder snel open gaat, want als hij open gaat, dan komt er vuil in, wat niet heel erg fijn in, omdat ontsteking
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
prik hem door en plak een pleister maar ga er niet goor mee spelen
Mannen
Oehquote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ik je in een DM zei vandaag
Sniff ...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neeee ik wil eentje voor mezelf
Ja maar infectiegevaarquote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom niet? dan gaat het sneller over
daarom pleister eroverheen plakken zodat er geen vuil bij kan komenquote:
jij mag dan wel xtje tussendoor hoor..quote:
Ik kan wel een beetje tegen ontstekingen. Ik had op vakantie zowel een pink waarvan het eerste stuk compleet open en geïnfecteerd was, als een ontstoken oogquote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oeh, wie?
[..]
Omdat de blaar dan minder snel open gaat, want als hij open gaat, dan komt er vuil in, wat niet heel erg fijn in, omdat ontsteking
Gewoon een blarenpleister erop plakken en ding dicht laten is het bestequote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daarom pleister eroverheen plakken zodat er geen vuil bij kan komen
Mag ik weten wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja hij stuurde me een heel lief berichtje
En dan loop ik 3 passen, pleister kut in mijn sok die op mijn blaar zit te drukkenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daarom pleister eroverheen plakken zodat er geen vuil bij kan komen
Ik ben ook nieuwsgierigquote:Op maandag 14 februari 2011 22:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gewoon een blarenpleister erop plakken en ding dicht laten is het beste
[..]
Mag ik weten wat?
Ja ik stuur hem weer even via DMquote:Op maandag 14 februari 2011 22:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Mag ik weten wat?
Dat doe ik meestal alleen als ze open zijn en echt pijn doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Mag ik weten wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |