Ik vind jou ook lief.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik, euh, vind je euh, lief
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef Michhas het volgende:
Wat een fucked up TT
Kom op Merel, jij kan beter
Tevens:
Luister die poep, en huiver.
Oké, poep.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef Michhas het volgende:
Wat een fucked up TT
Tevens:
Maar ik luisterde m op onz radioquote:Op maandag 14 februari 2011 20:21 schreef Michhas het volgende:
Wat een fucked up TT
Tevens:
Nou, vooruit, stel je voor dan!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh oh oh, jij, meisje met de appels, ik heb me nog helemaal niet voorgesteld aan jou
Ja?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Michhas het volgende:
CC en Merel, mag ik jullie wat vragen?
Jij altijdquote:Op maandag 14 februari 2011 20:22 schreef Michhas het volgende:
CC en Merel, mag ik jullie wat vragen?
quote:
Jullie moeten mij even omschrijven aan het meisje met de appels.quote:
Je ondertitel doet hem goedquote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten mij even omschrijven aan het meisje met de appels.
Ik heb altijd wel een propere introductie nodig anders vinden mensen mij raar
Michhas is lief en een beetje gek, maar wel lief en hij snapt de tukgrap, omdat die aan hem heb uitgelegd, dus hij is tofquote:Op maandag 14 februari 2011 20:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten mij even omschrijven aan het meisje met de appels.
Ik heb altijd wel een propere introductie nodig anders vinden mensen mij raar
dat zegt hij altijdquote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
Verliefd op een stripper. Serieus?
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
Maar die is exclusiefquote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Leg mij eens de tukgrap uit
Ik kan niet nadenken en dat weet jij ookquote:Op maandag 14 februari 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar die is exclusief
Goed nadenken
Kan je welquote:Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan niet nadenken en dat weet jij ook
Ik hoef de tukgrap al niet meer te wetenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan je wel![]()
Ik moet je gewoon geen vragen stellen over lood en veren
Flauw grapje van mijquote:Op maandag 14 februari 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
Okequote:Op maandag 14 februari 2011 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik hoef de tukgrap al niet meer te weten
omdat ik verliefd op je benquote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
Waarom heb ik zo'n gevoel dat ik het druk heb, terwijl ik gewoon een avond rust heb
Als je dat wiltquote:
Voor mij ben jij gewoon 'Appelmeisje' of 'Meisje met de appels'quote:Op maandag 14 februari 2011 20:30 schreef Omdatappel het volgende:
Nou eh, Michhas. Ik ben Omdatappel, aangenaam.
Geen ideequote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
Waarom heb ik zo'n gevoel dat ik het druk heb, terwijl ik gewoon een avond rust heb
Oké, jij mag dat wel zeggen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Voor mij ben jij gewoon 'Appelmeisje' of 'Meisje met de appels'
Leg je PI uitquote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat ik verliefd op je ben
Nein, owquote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leg je PI uit, en ik ben al getrouwd met merel
Je deed gister CC nog wel een aanzoekquote:Op maandag 14 februari 2011 20:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leg je PI uit, en ik ben al getrouwd met merel
waarom?quote:
oke ik hou het geheimquote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waarom?maar er is wel anonieme liefde maar niks tegen Merel zeggen
ja maar ik was dat nietquote:Op maandag 14 februari 2011 20:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je deed gister CC nog wel een aanzoek
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waarom?maar er is wel anonieme liefde maar niks tegen Merel zeggen
quote:
Welquote:
Ach...quote:Op maandag 14 februari 2011 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
Michhas heeft een eigen stripperik ben jaloers
Je zei net dat je alleen merel flippie en nog eentje had gestuurdquote:
ja daar wou ik op terugkomen maar ik heb een gevoel dat ik het heel druk hebquote:Op maandag 14 februari 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je zei net dat je alleen merel flippie en nog eentje had gestuurdmaar ik had ook iets van je gekregen
verrader
misschien wat krijg ik ervoor terug?quote:
ik heb geen van beidenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb ook geen stripper
Ik ben iemands stripper
Een kusje.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
misschien wat krijg ik ervoor terug?
anders stuur ik Borat
Hij was al op je neus hoor. HIHIquote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou nog een op mijn neus en ik ben verkocht
quote:Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb ook geen stripper
Ik ben iemands stripper
mag ik jouw stripper zijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou nog een op mijn neus en ik ben verkocht
ow nja nog eenquote:Op maandag 14 februari 2011 20:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij was al op je neus hoor. HIHI
ja hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mag ik jouw stripper zijn?
aawh wat sneuquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik voel me alleen![]()
Heb ik een keer een valentijn en dan zit ik hier alsnog alleen.
En ook over morgen, dat hij niet eens de moeite heeft genomen om vrij te nemen, terwijl we wat leuks zouden gaan doen.
Wie is je valentijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik voel me alleen![]()
En ook over morgen, dat hij niet eens de moeite heeft genomen om vrij te nemen, terwijl we wat leuks zouden gaan doen.
Ja, dit zijn dan van die momenten waarop ik me afvraag of het wel gaat werken.quote:
Ik heb morgen een jaar met mn vriend.quote:
Mijn deur staat altijd open, als je een keer een goede striptease nodig hebtquote:Op maandag 14 februari 2011 20:46 schreef 92Merel het volgende:
Ik voel me alleen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb morgen een jaar met mn vriend.
Nee, hij was toen wel hier, omdat we ook al problemen hadden toen, toch wel besloten er wel aan te beginnen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Mehh, had je vorig jaar net geen valentijnsdag met 'm.
Oh. Problemen? Klinkt niet echt leuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, hij was toen wel hier, omdat we ook al problemen hadden toen, toch wel besloten er wel aan te beginnen.
natuurlijk wel, komt wel goed schatjequote:Op maandag 14 februari 2011 20:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, dit zijn dan van die momenten waarop ik me afvraag of het wel gaat werken.
[..]
Ik heb morgen een jaar met mn vriend.
Die PI spreekt boekdelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, hij was toen wel hier, omdat we ook al problemen hadden toen, toch wel besloten er wel aan te beginnen.
Ja, we waren al een aantal keer uit geweest, dus op een gegeven moment had ik zoiets van 'wat zijn we nou eigenlijk' dus toen kwam hij met het verhaal, ja eigenlijk ben je te jong. (3 jaar verschil)quote:Op maandag 14 februari 2011 20:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh. Problemen? Klinkt niet echt leuk.
wel een beetje een vaag verhaalquote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, we waren al een aantal keer uit geweest, dus op een gegeven moment had ik zoiets van 'wat zijn we nou eigenlijk' dus toen kwam hij met het verhaal, ja eigenlijk ben je te jong. (3 jaar verschil)
En toen een week later kwam hij hierheen (14 feb) en hebben we toch maar besloten er wel aan te beginnen. Met een hoop getwijfel nog, toen zaten we hier samen in tranen, nu zit ik alleen.
Awh.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, we waren al een aantal keer uit geweest, dus op een gegeven moment had ik zoiets van 'wat zijn we nou eigenlijk' dus toen kwam hij met het verhaal, ja eigenlijk ben je te jong. (3 jaar verschil)
En toen een week later kwam hij hierheen (14 feb) en hebben we toch maar besloten er wel aan te beginnen. Met een hoop getwijfel nog, toen zaten we hier samen in tranen, nu zit ik alleen.
Ja ik weet het en dat vond ik ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel een beetje een vaag verhaal
3 jaar verschil is niet zo veel...
nouja sterkte ermee
Graag gedaan, we zijn er voor je hoorquote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja ik weet het en dat vond ik ook niet.
dankje
Ja, maar ik wil ook dat ik op dit soort momenten met hem samen ben.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh.Het is in ieder geval je vriend! En je hebt ons ook nog!
![]()
Awh, dat is echt balen ja! Duurt het nu nog lang voordat je hem weer ziet?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ook dat ik op dit soort momenten met hem samen ben.
En ik baal ook zwaar ervan dat hij morgen moet werken, terwijl we een afspraak hadden.
Ja ik zou echt alles eraan doen om vrij te vragen voor zo'n jubileum.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ook dat ik op dit soort momenten met hem samen ben.
En ik baal ook zwaar ervan dat hij morgen moet werken, terwijl we een afspraak hadden.
Okayquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wist het
Hoin
Wil jij ook mijn valentijn zijn?
Naja, waarschijnlijk zie ik m morgen weer. Maar dan 's avonds ipv dat we ergens heen gaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, dat is echt balen ja! Duurt het nu nog lang voordat je hem weer ziet?
Hoi Stuquote:
Ja daarom, ik heb zelf expres geen werk ingepland en diverse andere dingen op een of andere manier op een andere dag geregeld en dan hoor ik gister (ja, gister pas) ditquote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik zou echt alles eraan doen om vrij te vragen voor zo'n jubileum.
Ik moet er gewoon om janken
hmm dat is wel naar als jij alles ervoor omzetquote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Naja, waarschijnlijk zie ik m morgen weer. Maar dan 's avonds ipv dat we ergens heen gaan.
[..]
Hoi Stu
[..]
Ja daarom, ik heb zelf expres geen werk ingepland en diverse andere dingen op een of andere manier op een andere dag geregeld en dan hoor ik gister (ja, gister pas) dit
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm dat is wel naar als jij alles ervoor omzet
Nee snap ikquote:Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Ik voel me ook gewoon echt niet fijn
Het was eigenlijk geen andere dag dan 'normaal'quote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij nog een fijne valentijnsdag gehad?
'Misschien dat ik nog kan regelen dat ik wat eerder weg kan'quote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee snap ikwat zei hij erover?
aawh echt sneuquote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
'Misschien dat ik nog kan regelen dat ik wat eerder weg kan'
maar dan kan het hele plan sowieso niet doorgaan
Okequote:Op maandag 14 februari 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was eigenlijk geen andere dag dan 'normaal'![]()
iTunes valentines edition?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef 92Merel het volgende:
Doet de shuffle op mn iTunes ook nog stom
Eerste nummer is I Miss You, daarna Two Lovers etc
Zul je altijd zien...quote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef 92Merel het volgende:
Jaquote:
Ik weet het niet, leek hem niet heel veel te kunnen schelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nouja hij zal ook wel balen...
Niet eensquote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
iTunes valentines edition?
Misschien moet je er overmorgen even over praten?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik weet het niet, leek hem niet heel veel te kunnen schelen.
[..]
Niet eens
Dank je .. heb al 4x veranderd vandaag geloof ikquote:
Morgen bedoel je?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Misschien moet je er overmorgen even over praten?
Ahw, bij mij speelt nu When love take overquote:Op maandag 14 februari 2011 21:05 schreef 92Merel het volgende:
besluiteloosquote:Op maandag 14 februari 2011 21:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dank je .. heb al 4x veranderd vandaag geloof ik
tja ik dacht op je jubileum is het niet echt leuk om erover te praten maar als je idd niet snel boos wordt kan je er morgen best even over praten dat je het jammer vond en het leek alsof het hem niet veel kon schelenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Morgen bedoel je?
Ja, dat doe ik ook wel. Al had ik al laten blijken dat ik het niet echt op prijs stelde.
Maar ik kan gewoon slecht boos worden.
Bij mij Hvelreki van Ozark Henry maar gaat ook over liefdequote:Op maandag 14 februari 2011 21:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ahw, bij mij speelt nu When love take over
Ja echt hequote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
besluiteloos![]()
[..]
tja ik dacht op je jubileum is het niet echt leuk om erover te praten maar als je idd niet snel boos wordt kan je er morgen best even over praten dat je het jammer vond en het leek alsof het hem niet veel kon schelen
Ja, ik had pedobear als mijn eerste UI, die reacties daaropquote:
Die is wel stoerquote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik had pedobear als mijn eerste UI, die reacties daaropgeweldig
Oh, op die manier. Ja, dat is inderdaad zo, anders is het gelijk zo'n verpestte dag.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
besluiteloos![]()
[..]
tja ik dacht op je jubileum is het niet echt leuk om erover te praten maar als je idd niet snel boos wordt kan je er morgen best even over praten dat je het jammer vond en het leek alsof het hem niet veel kon schelen
Ja zo'n jubileum is best belangrijkquote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ja, dat is inderdaad zo, anders is het gelijk zo'n verpestte dag.
En ik ga het hem ook zeker zeggen, maar ik ga dan altijd zo snel huilen en dat vind ik echt kut.
Ja, inderdaad, het voelt gewoon echt kutquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja zo'n jubileum is best belangrijk
Ja maar het is logisch dat je daar om zou moeten huilen, het komt hard aan als je denkt dat het hem niet veel kan schelen..
gewoon er even met hem over praten, woensdag ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, het voelt gewoon echt kut
Jaa, zal ik doenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gewoon er even met hem over praten, woensdag ofzo
Hoop het.quote:
Laat hem bewijzen hoeveel hij van je houdtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoop het.
Wil hem niet kwijt, maar aan de andere kant denk ik soms wel, hoe lang we dit nog vol gaan houden.
Jeetje wat vervelend meisquote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoop het.
Wil hem niet kwijt, maar aan de andere kant denk ik soms wel, hoe lang we dit nog vol gaan houden.
Ik ken het, ik ken het.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoop het.
Ja, maar we hebben al eerder van dit soort momenten gehad en dan zegt ie wel dat hij enorm zn best gaat doen. En ik weet ook wel dat hij echt veel om me geeft, maar soms twijfel ik gewoon of het wel gaat werken.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat hem bewijzen hoeveel hij van je houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |